Με την συνοδεία σκάφους της Ακτοφυλακής της Τουρκίας ανέχωρησε από μικρό λιμάνι κοντά στην Σμύρνη το τουρκικό δεξαμενόπλοιο «DORDUNCU»
(ΣΣ είχε σβησθεί σκόπιμα τ όνομα του) , το οποίο προσάραξε – προ τριημέρου – στον μώλο του λιμανιού της Κέας και διαπιστώθηκε ότι μετέφερε 193 μετανάστες προέρχονται από το Αφγανιστάν, το Ιράν, το Πακιστάν και τη Σομαλία!
του Βασίλη Γ. Λαμπρόπουλου
Σε αυτή την εντυπωσιακή αναφορά προχώρησαν -όπως αποκαλύπτει «Το Βήμα» – μιλώντας στις ελληνικές λιμενικές αρχές, πολλοί από τους αλλοδαπούς που επέβαιναν στο εν λόγω πλοίο . Κάτι που επιβεβαιώνει εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών της ΕΥΠ αλλά και του Μεγαρου Μαξίμου ότι πίσω από την προσάραξη του τουρκικού πλοίου κρύβεται η νέα τακτική της κυβέρνησης Ερντογάν και των δουλεμπορικών κυκλωμάτων να προωθεί μαζικά μετανάστες με την χρήση μεγάλων παλιών φορτηγών πλοίων σε ταξίδια «μιας διαδρομής» με προορισμό την Ελλάδα ή την Ιταλία.
Κι αυτό λόγω του «αποκλεισμού» από την ΕΛ.ΑΣ. του Εβρου και των συγκροτημένων κινήσεων του Λιμενικού για την αποτροπή εισόδου προσφύγων με λέμβους από Μυτιλήνη, Χίο κλπ θα επιχειρούσαν μαζικές προωθήσεις χιλιάδων προσφύγων με τέτοιου είδους πλοία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί οι πρόσφυγες προέρχονταν από περιοχές της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης και τους προτάθηκε – τις τελευταίες ημέρες- να επιβιβασθούν στο εν λόγω δουλεμπορικό πλοίο με αμοιβή 5000-7000 ευρω το άτομο.
Σύμφωνα με άλλες το εν λόγω πλοίο (ΣΣ κατασκευάσθηκε το 1965 ιδιοκτήτης του οποίου εμφανιζόταν από το 2015 η τουρκική εταιρεία «Ιdil Petrol Urünleri Ve Ticaret ls») βρισκόταν σε παλιό αγκυροβόλιο, χωρίς να έχει κινηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα κι υπήρχαν σχέδια για να μετατραπεί σε σκραπ. Ωστόσο εντύπωση προκαλεί ότι το πλοίο στο διήμερο ταξίδι του στο Αιγαίο δεν ελέγχθηκε από κανέναν παρ ότι είχε κλείσει το σύστημα δορυφορικού στίγματος του και κινείτο σαν σκάφος -«φαντασμα» .
Στα πλαίσια των ερευνών του Λιμενικού συνελήφθησαν τρία μέλη του «πληρώματος» συριακής και τουρκικής καταγωγής οι οποίοι θεωρείται ότι συμμετείχαν στο κύκλωμα δουλεμπόρων κι οι οποίοι αρνήθηκαν να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αποκάλυψη. Τα κινητα τους στάλθηκαν στα Εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ για περαιτέρω διερευνηση. Τα στελέχη του Λιμενικού
Φέρεται να εντόπισαν ανάρτηση στο Facebook (https://www.facebook.com/) , ενός από τους επιβάτες του πλοίου που προσάραξε στην Κέα.
Στα βίντεο εικονίζονται διάφορα άτομα να κινούνται στο κατάστρωμα του «DORDUNCU» κι ερευνάται αν είναι οπτικό υλικό από το επίμαχο ταξίδι.
Την ίδια ώρα σε εξέλιξη είναι προσπάθεια των λιμενικών να ελεγχθούν ιατρικά οι 193 μετανάστες αλλά και ν αποφευχθεί η βύθιση του δουλεμπορικού πλοίου αλλά κι η ρύπανση της θαλάσσιας περιοχής της Κέας.
(ΣΣ είχε σβησθεί σκόπιμα τ όνομα του) , το οποίο προσάραξε – προ τριημέρου – στον μώλο του λιμανιού της Κέας και διαπιστώθηκε ότι μετέφερε 193 μετανάστες προέρχονται από το Αφγανιστάν, το Ιράν, το Πακιστάν και τη Σομαλία!
του Βασίλη Γ. Λαμπρόπουλου
Σε αυτή την εντυπωσιακή αναφορά προχώρησαν -όπως αποκαλύπτει «Το Βήμα» – μιλώντας στις ελληνικές λιμενικές αρχές, πολλοί από τους αλλοδαπούς που επέβαιναν στο εν λόγω πλοίο . Κάτι που επιβεβαιώνει εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών της ΕΥΠ αλλά και του Μεγαρου Μαξίμου ότι πίσω από την προσάραξη του τουρκικού πλοίου κρύβεται η νέα τακτική της κυβέρνησης Ερντογάν και των δουλεμπορικών κυκλωμάτων να προωθεί μαζικά μετανάστες με την χρήση μεγάλων παλιών φορτηγών πλοίων σε ταξίδια «μιας διαδρομής» με προορισμό την Ελλάδα ή την Ιταλία.
Κι αυτό λόγω του «αποκλεισμού» από την ΕΛ.ΑΣ. του Εβρου και των συγκροτημένων κινήσεων του Λιμενικού για την αποτροπή εισόδου προσφύγων με λέμβους από Μυτιλήνη, Χίο κλπ θα επιχειρούσαν μαζικές προωθήσεις χιλιάδων προσφύγων με τέτοιου είδους πλοία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί οι πρόσφυγες προέρχονταν από περιοχές της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης και τους προτάθηκε – τις τελευταίες ημέρες- να επιβιβασθούν στο εν λόγω δουλεμπορικό πλοίο με αμοιβή 5000-7000 ευρω το άτομο.
Σύμφωνα με άλλες το εν λόγω πλοίο (ΣΣ κατασκευάσθηκε το 1965 ιδιοκτήτης του οποίου εμφανιζόταν από το 2015 η τουρκική εταιρεία «Ιdil Petrol Urünleri Ve Ticaret ls») βρισκόταν σε παλιό αγκυροβόλιο, χωρίς να έχει κινηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα κι υπήρχαν σχέδια για να μετατραπεί σε σκραπ. Ωστόσο εντύπωση προκαλεί ότι το πλοίο στο διήμερο ταξίδι του στο Αιγαίο δεν ελέγχθηκε από κανέναν παρ ότι είχε κλείσει το σύστημα δορυφορικού στίγματος του και κινείτο σαν σκάφος -«φαντασμα» .
Στα πλαίσια των ερευνών του Λιμενικού συνελήφθησαν τρία μέλη του «πληρώματος» συριακής και τουρκικής καταγωγής οι οποίοι θεωρείται ότι συμμετείχαν στο κύκλωμα δουλεμπόρων κι οι οποίοι αρνήθηκαν να προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αποκάλυψη. Τα κινητα τους στάλθηκαν στα Εγκληματολογικά εργαστήρια της ΕΛΑΣ για περαιτέρω διερευνηση. Τα στελέχη του Λιμενικού
Φέρεται να εντόπισαν ανάρτηση στο Facebook (https://www.facebook.com/) , ενός από τους επιβάτες του πλοίου που προσάραξε στην Κέα.
Στα βίντεο εικονίζονται διάφορα άτομα να κινούνται στο κατάστρωμα του «DORDUNCU» κι ερευνάται αν είναι οπτικό υλικό από το επίμαχο ταξίδι.
Την ίδια ώρα σε εξέλιξη είναι προσπάθεια των λιμενικών να ελεγχθούν ιατρικά οι 193 μετανάστες αλλά και ν αποφευχθεί η βύθιση του δουλεμπορικού πλοίου αλλά κι η ρύπανση της θαλάσσιας περιοχής της Κέας.
https://www.tovima.gr/
Σημ. Ζείδωρον:Η ανακοίνωση του Λιμενικού έγραφε: "Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα 16/3/20, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για περιστατικό προσάραξης δεξαμενόπλοιου, με εκατόν ενενήντα (190) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, στην εξωτερική πλευρά του λιμενοβραχίονα Ν. Κέας."
Οι αναρτήσεις με τα συγκεκριμένα βίντεο έγιναν την 16 Μαρτίου και ώρα 06:55,που λογικά σημαίνει πως ανέβηκαν μετά την προσάραξη του πλοίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες