Στην αρμόδια ανακρίτρια προσήλθαν να καταθέσουν για την τραγωδία στην Αίγινα, τρεις νέοι μάρτυρες που μπορεί να αλλάξουν σημαντικά τα δεδομένα στην υπόθεση.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», πρόκειται για
πρόσωπα που είχαν εμπλοκή στο περιστατικό και δεν είχαν μιλήσει ποτέ μέχρι τώρα στις Αρχές, τα οποία πιθανότατα γνωρίζουν κάτι που μπορεί να «φωτίσει» τις σκοτεινές πτυχές του δυστυχήματος με τέσσερις νεκρούς.
Πηγές δε αναφέρουν ότι η πρόσφατη δημοσίευση καταθέσεων από τη δικογραφία, που ανέδειξαν τα μεγάλα κενά στην υπόθεση, δημιούργησαν «κλίμα πίεσης» προς όλους τους εμπλεκόμενους με αποτέλεσμα να υπάρχει η ελπίδα ότι θα κάποιοι θα δεχθούν να μιλήσουν.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι τρεις νέοι μάρτυρες κατέθεταν για ώρες τη Δευτέρα στην Ανακρίτρια, η οποία προσπαθεί να συμπληρώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το παζλ των στοιχείων, παρά τα κενά που ανέκυψαν από την κακή διαχείριση του συμβάντος από το Λιμενικό. Χαρακτηριστικό αυτής είναι ότι η λήψη αποτυπωμάτων από το μοιραίο ταχύπλοο «Ντουέντε» έγινε στις 18 Αυγούστου 2016, δύο ημέρες μετά το δυστύχημα.
«Η απόσταση της Αίγινας από την Αθήνα δεν δικαιολογεί, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, την καθυστέρηση κλήσης και άφιξης του κλιμακίου της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών (Δ.Ε.Ε.) για ένα τόσο σημαντικό θέμα. Η Δ.Ε.Ε. δεν ταυτοποίησε τα δακτυλικά αποτυπώματα του 77χρονου Θρασύβουλου Λυκουρέζου στο τιμόνι, γεγονός που γεννά ερωτήματα για το κατά πόσο μπορεί κάποιος να επιχείρησε να σβήσει τα ίχνη. Και αυτό γιατί, όπως εξηγούν αρμόδιες πηγές, ακόμα και αν δεν οδηγούσε τη μοιραία ημέρα ο Λυκουρέζος, θα έπρεπε να βρεθούν στο τιμόνι αποτυπώματα του, διότι αυτός ήταν ο χειριστής του όλο το προηγούμενο διάστημα» αναφέρεται.
«Αποτυπώματα του Λυκουρέζου βρέθηκαν στο γκάζι του ταχυπλόου αλλά όχι στο τιμόνι. Οι Αρχές έχουν αποτυπώματα του Λυκουρέζου, τα οποία μπορούν να ταυτοποιήσουν, αλλά δεν έχουν αποτυπώματα από άλλα άτομα που θα μπορούσαν να είναι επιβαίνοντες στο ταχύπλοο. Έτσι, δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί ποιοι άλλοι βρίσκονταν στο ‘Ντουέντε’.
Το δεύτερο άτομο που ταυτοποιήθηκε στο ταχύπλοο ανήκει σε φίλο του 77χρονου και ταυτοποιήθηκε, γιατί το αποτύπωμά του ήταν καταχωρημένο στις βάσεις δεδομένων της ΕΛ.ΑΣ. λόγω εμπλοκής του σε τροχαίο. Την ημέρα του δυστυχήματος δεν βρισκόταν στο ταχύπλοο, συνεπώς πιστεύουμε ότι πρόκειται για παλιό αποτύπωμα», λέει στην εφημερίδα πηγή με γνώση της υπόθεσης.
Από την πλευρά των θυμάτων που επέβαιναν στη λάντζα «Αντωνία» υπάρχει η εκτίμηση ότι δεν έχει διαλευκανθεί ακόμα το ποιοι ήταν οι επιβαίνοντες στο «Ντουέντε». Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΕΤ», δεν έχει εντοπιστεί ακόμα και σήμερα ο οδηγός ταξί που μετέφερε μετά τη σύγκρουση την παρέα του Θρασύβουλου Λυκουρέζου από το λιμάνι της Πέρδικας στην πόλη της Αίγινας.
Σύμφωνα με τις καταθέσεις, ο 83χρονος Επαμεινώνδας Βενετσιάνος, η 80χρονη Ευθυμία Βενετσιάνου και η 65χρονη Θεοδότη Καρακάση, μεταφέρθηκαν με φουσκωτό από το υπό βύθιση «Ντουέντε» στην Πέρδικα και από εκεί πήραν ταξί. Ο οδηγός χαρακτηρίζεται από τους νομικούς που χειρίζονται την υπόθεση μάρτυρας-«κλειδί», καθώς θα μπορούσε να βεβαιώσει ποιοι ήταν οι επιβαίνοντες στο ταχύπλοο.
Η οικογένεια του αδικοχαμένου καπετάνιου του καϊκιού «Αντωνία», Στέλιου Τρίμη κάνει προσπάθειες να βρει τον οδηγό ταξί. Συνολικά στο νησί υπάρχουν 33 αυτοκινητιστές, εκ των οποίων οι 21 ανήκουν σε δύο διαφορετικές εταιρίες ραδιοταξί, ενώ οι υπόλοιποι δύο οδηγοί είναι ανεξάρτητοι.
Οι δικαστικές Αρχές ποντάρουν πολλά στη συμπλήρωση της δικογραφίας με καταθέσεις μαρτύρων που δεν έχουν μιλήσει. Για παράδειγμα, ένα από τα αναπάντητα ερωτήματα είναι γιατί δεν κλήθηκε εγκαίρως να καταθέσει στο Λιμενικό ο καπετάνιος της θαλαμηγού που έστειλε φουσκωτό για βοήθεια στο ταχύπλοο του Θρασύβουλου Λυκουρέζου.
Πρόκειται για τον δημοτικό σύμβουλο Αίγινας, Νεκτάριο Λεούση, ο οποίος είχε δηλώσει στον «ΕΤ» ότι «δεν ήξερα ότι επρόκειτο για δυστύχημα. Εγώ προσπάθησα να βοηθήσω τον φίλο μου. Ήξερα ότι συνήθιζε να οδηγεί το σκάφος παρά τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε και του το είχα επισημάνει».
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», πρόκειται για
πρόσωπα που είχαν εμπλοκή στο περιστατικό και δεν είχαν μιλήσει ποτέ μέχρι τώρα στις Αρχές, τα οποία πιθανότατα γνωρίζουν κάτι που μπορεί να «φωτίσει» τις σκοτεινές πτυχές του δυστυχήματος με τέσσερις νεκρούς.
Πηγές δε αναφέρουν ότι η πρόσφατη δημοσίευση καταθέσεων από τη δικογραφία, που ανέδειξαν τα μεγάλα κενά στην υπόθεση, δημιούργησαν «κλίμα πίεσης» προς όλους τους εμπλεκόμενους με αποτέλεσμα να υπάρχει η ελπίδα ότι θα κάποιοι θα δεχθούν να μιλήσουν.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι τρεις νέοι μάρτυρες κατέθεταν για ώρες τη Δευτέρα στην Ανακρίτρια, η οποία προσπαθεί να συμπληρώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το παζλ των στοιχείων, παρά τα κενά που ανέκυψαν από την κακή διαχείριση του συμβάντος από το Λιμενικό. Χαρακτηριστικό αυτής είναι ότι η λήψη αποτυπωμάτων από το μοιραίο ταχύπλοο «Ντουέντε» έγινε στις 18 Αυγούστου 2016, δύο ημέρες μετά το δυστύχημα.
«Η απόσταση της Αίγινας από την Αθήνα δεν δικαιολογεί, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, την καθυστέρηση κλήσης και άφιξης του κλιμακίου της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών (Δ.Ε.Ε.) για ένα τόσο σημαντικό θέμα. Η Δ.Ε.Ε. δεν ταυτοποίησε τα δακτυλικά αποτυπώματα του 77χρονου Θρασύβουλου Λυκουρέζου στο τιμόνι, γεγονός που γεννά ερωτήματα για το κατά πόσο μπορεί κάποιος να επιχείρησε να σβήσει τα ίχνη. Και αυτό γιατί, όπως εξηγούν αρμόδιες πηγές, ακόμα και αν δεν οδηγούσε τη μοιραία ημέρα ο Λυκουρέζος, θα έπρεπε να βρεθούν στο τιμόνι αποτυπώματα του, διότι αυτός ήταν ο χειριστής του όλο το προηγούμενο διάστημα» αναφέρεται.
«Αποτυπώματα του Λυκουρέζου βρέθηκαν στο γκάζι του ταχυπλόου αλλά όχι στο τιμόνι. Οι Αρχές έχουν αποτυπώματα του Λυκουρέζου, τα οποία μπορούν να ταυτοποιήσουν, αλλά δεν έχουν αποτυπώματα από άλλα άτομα που θα μπορούσαν να είναι επιβαίνοντες στο ταχύπλοο. Έτσι, δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί ποιοι άλλοι βρίσκονταν στο ‘Ντουέντε’.
Το δεύτερο άτομο που ταυτοποιήθηκε στο ταχύπλοο ανήκει σε φίλο του 77χρονου και ταυτοποιήθηκε, γιατί το αποτύπωμά του ήταν καταχωρημένο στις βάσεις δεδομένων της ΕΛ.ΑΣ. λόγω εμπλοκής του σε τροχαίο. Την ημέρα του δυστυχήματος δεν βρισκόταν στο ταχύπλοο, συνεπώς πιστεύουμε ότι πρόκειται για παλιό αποτύπωμα», λέει στην εφημερίδα πηγή με γνώση της υπόθεσης.
Από την πλευρά των θυμάτων που επέβαιναν στη λάντζα «Αντωνία» υπάρχει η εκτίμηση ότι δεν έχει διαλευκανθεί ακόμα το ποιοι ήταν οι επιβαίνοντες στο «Ντουέντε». Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΕΤ», δεν έχει εντοπιστεί ακόμα και σήμερα ο οδηγός ταξί που μετέφερε μετά τη σύγκρουση την παρέα του Θρασύβουλου Λυκουρέζου από το λιμάνι της Πέρδικας στην πόλη της Αίγινας.
Σύμφωνα με τις καταθέσεις, ο 83χρονος Επαμεινώνδας Βενετσιάνος, η 80χρονη Ευθυμία Βενετσιάνου και η 65χρονη Θεοδότη Καρακάση, μεταφέρθηκαν με φουσκωτό από το υπό βύθιση «Ντουέντε» στην Πέρδικα και από εκεί πήραν ταξί. Ο οδηγός χαρακτηρίζεται από τους νομικούς που χειρίζονται την υπόθεση μάρτυρας-«κλειδί», καθώς θα μπορούσε να βεβαιώσει ποιοι ήταν οι επιβαίνοντες στο ταχύπλοο.
Η οικογένεια του αδικοχαμένου καπετάνιου του καϊκιού «Αντωνία», Στέλιου Τρίμη κάνει προσπάθειες να βρει τον οδηγό ταξί. Συνολικά στο νησί υπάρχουν 33 αυτοκινητιστές, εκ των οποίων οι 21 ανήκουν σε δύο διαφορετικές εταιρίες ραδιοταξί, ενώ οι υπόλοιποι δύο οδηγοί είναι ανεξάρτητοι.
Οι δικαστικές Αρχές ποντάρουν πολλά στη συμπλήρωση της δικογραφίας με καταθέσεις μαρτύρων που δεν έχουν μιλήσει. Για παράδειγμα, ένα από τα αναπάντητα ερωτήματα είναι γιατί δεν κλήθηκε εγκαίρως να καταθέσει στο Λιμενικό ο καπετάνιος της θαλαμηγού που έστειλε φουσκωτό για βοήθεια στο ταχύπλοο του Θρασύβουλου Λυκουρέζου.
Πρόκειται για τον δημοτικό σύμβουλο Αίγινας, Νεκτάριο Λεούση, ο οποίος είχε δηλώσει στον «ΕΤ» ότι «δεν ήξερα ότι επρόκειτο για δυστύχημα. Εγώ προσπάθησα να βοηθήσω τον φίλο μου. Ήξερα ότι συνήθιζε να οδηγεί το σκάφος παρά τα προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε και του το είχα επισημάνει».
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες