Θύμα απάτης από επιτήδειους που παρουσιάστηκαν ως υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ έπεσε μια ηλικιωμένη γυναίκα στο Ψυχικό.
Το περιστατικό συνέβη το μεσημέρι της Τετάρτης (20/5). Ήταν γύρω στις 15.20 όταν οι απατεώνες προσέγγισαν την άτυχη γυναίκα και της είπαν πως υπάρχει πρόβλημα με το ρεύμα.
Στη συνέχεια εισήλθαν στο σπίτι της και κατάφεραν να τις αποσπάσουν κοσμήματα και οικογενειακά κειμήλια που, κατά δήλωσή της, ξεπερνούν σε αξία τις 300.000 ευρώ.
Η έρευνα για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους βρίσκεται σε εξέλιξη.
https://www.protothema.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες