Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
Θεσ/κη: Αναμορφωτικά μέτρα στους μαθητές που χτύπησαν και λήστεψαν καθηγητή τους
Οι τρεις ανήλικοι δράστες παρέμεναν προφυλακισμένοι - Ο ένας απαλλάχθηκε λόγω αμφιβολιών, ενώ στους άλλους δύο επιβλήθηκε ως ποινή η παροχή κοινωφελούς εργασίας και η εποπτεία τους. Αναμορφωτικά μέτρα επιβλήθηκαν σε δύο ανήλικους που είχαν ληστέψει έναν καθηγητή έξω από λύκειο στο Κορδελιό Θεσσαλονίκης, τον περασμένο Νοέμβριο. Οι ανήλικοι είχαν αρπάξει μία χρυσή αλυσίδα με τον σταυρό και τη βέρα του καθηγητή τους. Για την ίδια υπόθεση κατηγορείτο ένας ακόμη ανήλικος που όμως απαλλάχθηκε της κατηγορίας. Τι αποφάσισε το Δικαστήριο Το Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης έκρινε για τους δύο ανήλικους (σήμερα 16 και 17 ετών) ότι τέλεσαν την πράξη και αποφάσισε να τους επιβάλει αναμορφωτικά μέτρα. Μεταξύ άλλων, αποφασίστηκε η ανάθεση της υπεύθυνης επιμέλειάς τους σε επιμελητή ανηλίκων, η υποχρεωτική παρακολούθηση προγράμματος ψυχολογικής υποστήριξης και η παροχή κοινωφελούς εργασίας (διάρκειας 180 ωρών). Οι δύο παραπάνω ομολόγησαν την πράξη τους και ζήτησαν συγγνώμη από τον καθηγητή. Για τον τρίτο ανήλικο το Δικαστήριο διατύπωσε αμφιβολίες ως προς το εάν τέλεσε την πράξη της ληστείας και αθωώθηκε λόγω αμφιβολιών. Και οι τρεις (εξωσχολικοί) κρατούνταν στο κατάστημα κράτησης νέων του Αυλώνα, μετά την απολογία τους στον ανακριτή. Πώς «χτύπησε» η συμμορία των ανηλίκων Σύμφωνα με τη δικογραφία, οι ανήλικοι πλησίασαν αρχικά τον 55χρονο καθηγητή, υποδιευθυντή λυκείου, και άλλους τρεις συναδέλφους του, που βρίσκονταν έξω από το προαύλιο του σχολείου. Αρχικά τους ρώτησαν σε πόση ώρα είναι το διάλειμμα, ενώ ύστερα από λίγη ώρα και, καθώς ο 55χρονος πήγαινε να αγοράσει τσιγάρα από παρακείμενο κατάστημα ψιλικών, του επιτέθηκαν με γροθιές και τον λήστεψαν. Τυχαία περνούσαν από το σημείο αστυνομικοί της ΟΠΚΕ, που βοήθησαν τον εκπαιδευτικό να σηκωθεί, προσφέροντάς του τις πρώτες βοήθειες. Στη συνέχεια, ακολούθησαν αστυνομικές αναζητήσεις που οδήγησαν στη σύλληψή τους. https://www.tanea.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες