Ο 32χρονος πιλότος εντοπίστηκε νεκρός μακριά από την άτρακτο του αεροσκάφους. Η άγνωστη αλήθεια πίσω από τη συντριβή του αεροσκάφους. Η ατυχία του 32χρονου πιλότου και το δυστύχημα για λίγα μόνο μέτρα…
Εντοπίστηκε λίγο μετά τις 10.00 η σορός του Ιρακινού εκπαιδευόμενου πιλότου στο όρος Μιτσικέλι η οποία και δεν βρέθηκε μέσα στην άτρακτο αλλά αρκετά μέτρα μακριά.
Η ανάσυρση όπως όλα δείχνουν μόλις υποχωρήσει η πυκνή ομίχλη θα γίνει από αέρος με ελικόπτερο Super Puma της πολεμικής αεροπορίας, που όλες αυτές τις ημέρες συμμετείχε στις έρευνες.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις η προσπάθεια του 32χρονου να διασχίσει την νεφελώδη Πίνδο για να πετάξει πάνω απ’ τα Ιωάννινα απέβη μοιραία, όταν βγαίνοντας από το «τούνελ» βρήκε μπροστά του ως «τοίχο» το όρος Μιτσικέλι. Το τελευταίο βουνό, με υψόμετρο 1.810 μέτρα, που ορθώνεται και αποτελεί το τελευταίο φυσικό εμπόδιο για να δεις το οροπέδιο των Ιωαννίνων.
Το αδιαπέραστο τείχος στη «φωλιά της αρκούδας»
Ο Ιρακινός χειριστής αιφνιδιάστηκε από το «τοίχος» Μιτσικέλι – που σημαίνει η «φωλιά της αρκούδας»- αλλά την τελευταία στιγμή δεν πρόλαβε να υπερπηδήσει για λίγα μόλις μέτρα την ψηλή βουνοκορφή, με αποτέλεσμα να προσκρούσει το μικρό αεροσκάφος και να καρφωθεί μέσα στο χιόνι.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες του newsit.gr, το αεροσκάφος δεν κατέπεσε στο σημείο όπου βρέθηκε αλλά κατρακύλησε και σταμάτησε περίπου 100 από την κορυφή.
Ο εθελοντής Βασίλης Ρούσκας ανέφερε στο newsit.gr ότι: «Απ’ ότι φαίνεται ο χειριστής δυστυχώς μόλις για λίγα μέτρα δεν κατάφερε να αποφύγει τη μοιραία σύγκρουση. Το σημείο είναι τέτοιο που ακόμη και τώρα που υποτίθεται δεν έχουμε νεφώσεις, η πυκνή ομίχλη δεν λέει να υποχωρήσει για να μπορέσει η ΕΜΑΚ να μεταφέρει την σορό του παιδιού …».
Το πιο προσβάσιμο σημείο είναι από την περιοχή Τρίκορφο στο Ανατολικό Ζαγόρι, εκεί όπου οι επίγειες δυνάμεις της πυροσβεστικής βρίσκονται από τα ξημερώματα και μετά από ορειβασία και πολύ περιορισμένη ορατότητα.
Η τελευταία βόλτα πριν το πτυχίο του
O 32χρονος πιλότος χάθηκε στις 12.28 το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής απ΄ τα ραντάρ. Αυτή ήταν και η τελευταία του επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου των Ιωαννίνων. Σύμφωνα με το σχέδιο πτήσης το αεροσκάφος θα έκανε μια βόλτα πάνω από τα Ιωάννινα χωρίς να προσγειωθεί και θα επέστρεφε στην Κοζάνη.
Οι έρευνες επικεντρώθηκαν έτσι σε μια χαράδρα μεταξύ των χωριών Μηλιωτάδες, Ανθρακίτης και Καβαλλάρι, πάντα στο Ανατολικό Ζαγόρι, καθώς κάτοικοι και κυνηγοί ανέφεραν πως άκουσαν για τελευταία φορά την μηχανή από το μονοκινητήριο αεροσκάφος.
Όμως οι κακές καιρικές συνθήκες δεν έδωσαν τη δυνατότητα από την πρώτη ημέρα στα πληρώματα ενός ελικοπτέρου και ενός αεροσκάφους της πολεμικής αεροπορίας, να χτενίσει την περιοχή από χαμηλό ύψος. Ο εκπαιδευόμενος χειριστής ανήκει στην φουρνιά των Ιρακινών σπουδαστών που βγαίνουν πιλότοι στη Μακεδονία και στη συνέχεια στελεχώνουν τις εθνικές αερογραμμές της χώρας τους, ενώ δεν είναι λίγοι και εκείνοι που μπορούν να βάλουν υποψηφιότητα και για την Ιρακινή αεροπορία στρατού.
Στην Κοζάνη και την Καβάλα υπάρχει μια απ’ τις τρεις καλύτερες αερολέσχες [σχολή πιλότων] σ’ όλη την Ευρώπη, που έχει μάλιστα υπογράψει και σύμβαση με την Iraqi airways, τον εθνικό αερομεταφορέα του Ιράκ, με έδρα το διεθνές αεροδρόμιο της Βαγδάτης.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΗΤΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες