Τις 70.000 πλησίασαν οι κλήσεις πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ για ενημέρωση σχετικά με τον κορωνοϊό, ψυχολογική υποστήριξη και καταγγελίες φαινομένων αισχροκέρδειας.
Γ. Πατούλης: «Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε»
Πολύ θερμή εξακολουθεί να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110.
Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό πλησίασαν τους 70.000.
Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 33,6 % ρωτά για ιατρικά θέματα αναφορικά με τον ΚορωνοΪο, το 9,1 % ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 53,3 % ζητά ενημέρωση για θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3.5 % των πολιτών καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας, το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία “Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer” και το 0,1 % απευθύνεται στο τμήμα Ψυχολογικής - Συμβουλευτικής υποστήριξης για γονείς και παιδιά.
Να σημειωθεί ότι το 55% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 45% από άνδρες. Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Το τηλεφωνικό Κέντρο 1110 λειτουργεί 24 ώρες την εβδομάδα με την συμμετοχή 170 εθελοντών που το στελεχώνουν, 91 ιατρών, 21 ψυχολόγων και 52 τηλεφωνικών πρακτόρων, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση από το Συντονιστικό κέντρο σε εναρμόνιση με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Οι εθελοντές παρέχουν τις υπηρεσίες τους είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο συχνά επισκέπτεται ο Περιφερειάρχης Αττικής, είτε με on call σύνδεση απ όπου κι αν βρίσκονται, δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με τον COVID, στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, ή στα ιατρεία τους.
Οι 170 εθελοντές του 1110 είναι γιατροί του Δημοσίου, του ΕΣΥ, στρατιωτικοί γιατροί, ή ιδιώτες γιατροί και ψυχολόγοι.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:
«Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».
Γ. Πατούλης: «Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε»
Πολύ θερμή εξακολουθεί να είναι η ανταπόκριση των πολιτών στην πρωτοβουλία που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ να θέσουν σε λειτουργία το τετραψήφιο Τηλεφωνικό Κέντρο 1110.
Από την πρώτη στιγμή που ενεργοποιήθηκε μέχρι σήμερα οι πολίτες που έχουν απευθυνθεί σε αυτό πλησίασαν τους 70.000.
Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.
Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, το 33,6 % ρωτά για ιατρικά θέματα αναφορικά με τον ΚορωνοΪο, το 9,1 % ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, το 53,3 % ζητά ενημέρωση για θέματα κοινωνικής παρέμβασης, το 3.5 % των πολιτών καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας, το 0,4 % ανήκει στην νέα κατηγορία “Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer” και το 0,1 % απευθύνεται στο τμήμα Ψυχολογικής - Συμβουλευτικής υποστήριξης για γονείς και παιδιά.
Να σημειωθεί ότι το 55% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και το 45% από άνδρες. Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 88% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.
Το τηλεφωνικό Κέντρο 1110 λειτουργεί 24 ώρες την εβδομάδα με την συμμετοχή 170 εθελοντών που το στελεχώνουν, 91 ιατρών, 21 ψυχολόγων και 52 τηλεφωνικών πρακτόρων, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση από το Συντονιστικό κέντρο σε εναρμόνιση με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Οι εθελοντές παρέχουν τις υπηρεσίες τους είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο συχνά επισκέπτεται ο Περιφερειάρχης Αττικής, είτε με on call σύνδεση απ όπου κι αν βρίσκονται, δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με τον COVID, στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, ή στα ιατρεία τους.
Οι 170 εθελοντές του 1110 είναι γιατροί του Δημοσίου, του ΕΣΥ, στρατιωτικοί γιατροί, ή ιδιώτες γιατροί και ψυχολόγοι.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:
«Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική και μας γεμίζει δύναμη. Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και ενισχύουμε το δίχτυ προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες