Η απαγόρευση κυκλοφορίας στην πληττόμενη από τον κορονοϊό Ιταλία είναι μάλλον ο μοναδικός λόγος για τον οποίο δεν υπήρξαν απώλειες ζωών εξαιτίας κατάρρευσης γέφυρας στην περιοχή Μάσα Κάραρα μεταξύ Λιγουρίας και Τοσκάνης περίπου στις 8 χθες το πρωί.
Δυο μόνο μίνιβαν περνούσαν από το σημείο όταν έγινε το συμβάν, με τον έναν οδηγό να απεγκλωβίζεται μόνος του χωρίς σοβαρά τραύματα και το δεύτερο να διασώζεται από συνεργείο και να μεταφέρεται στο νοσοκομείο με τραύματα στο θώρακα, αλλά εκτός κινδύνου.
Πρόκειται για το χρονικό ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος, αφού ήδη από το Νοέμβρη μετά από κύμα κακοκαιρίας το οδόστρωμα στη γέφυρα είχε παρουσιάσει εμφανές ρήγμα. Μετά από μπαλώματα και την έγκριση τεχνικών της εταιρείας αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας, η γέφυρα δόθηκε, παρά τις έντονες τοπικές αντιδράσεις εκ νέου στην κυκλοφορία.
Η υπόθεση φέρνει στο νου την τραγική κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα το καλοκαίρι του 2008, όταν είχαν χάσει τη ζωή τους 43 άνθρωποι, ενώ συνολικά από το 2013 ως σήμερα έχουν καταρρεύσει 12 γέφυρες στη χώρα, εγείροντας σοβαρά ερωτήματα για τη συντήρησή τους, τόσο από την κυβέρνηση, όσο και από τις συχνά ιδιωτικές εταιρείες διαχείρισης.
Την εικόνα της κατεστραμμένης γέφυρας σχολίασε και ο Μάρκο Ρίτσο, γγ του ΚΚ Ιταλίας. σημειώνοντας:
Kατάρρευση γέφυρας στην επαρχία Μάσα Καράρα. Εμπλέκονται δυο μίνιβαν, ένας ελαφρά τραυματίας. Εικόνα μιας γονατισμένης Ιταλίας. Χρειάζεται αλλαγή συστήματος. Έκτακτο πρόγραμμα συντήρησης και υποδομών. Έξω από την ΕΕ, το Ευρώ και το ΝΑΤΟ. Για το σοσιαλισμό.
Δυο μόνο μίνιβαν περνούσαν από το σημείο όταν έγινε το συμβάν, με τον έναν οδηγό να απεγκλωβίζεται μόνος του χωρίς σοβαρά τραύματα και το δεύτερο να διασώζεται από συνεργείο και να μεταφέρεται στο νοσοκομείο με τραύματα στο θώρακα, αλλά εκτός κινδύνου.
Πρόκειται για το χρονικό ενός προαναγγελθέντος εγκλήματος, αφού ήδη από το Νοέμβρη μετά από κύμα κακοκαιρίας το οδόστρωμα στη γέφυρα είχε παρουσιάσει εμφανές ρήγμα. Μετά από μπαλώματα και την έγκριση τεχνικών της εταιρείας αυτοκινητοδρόμων της Ιταλίας, η γέφυρα δόθηκε, παρά τις έντονες τοπικές αντιδράσεις εκ νέου στην κυκλοφορία.
Η υπόθεση φέρνει στο νου την τραγική κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι στη Γένοβα το καλοκαίρι του 2008, όταν είχαν χάσει τη ζωή τους 43 άνθρωποι, ενώ συνολικά από το 2013 ως σήμερα έχουν καταρρεύσει 12 γέφυρες στη χώρα, εγείροντας σοβαρά ερωτήματα για τη συντήρησή τους, τόσο από την κυβέρνηση, όσο και από τις συχνά ιδιωτικές εταιρείες διαχείρισης.
Την εικόνα της κατεστραμμένης γέφυρας σχολίασε και ο Μάρκο Ρίτσο, γγ του ΚΚ Ιταλίας. σημειώνοντας:
Kατάρρευση γέφυρας στην επαρχία Μάσα Καράρα. Εμπλέκονται δυο μίνιβαν, ένας ελαφρά τραυματίας. Εικόνα μιας γονατισμένης Ιταλίας. Χρειάζεται αλλαγή συστήματος. Έκτακτο πρόγραμμα συντήρησης και υποδομών. Έξω από την ΕΕ, το Ευρώ και το ΝΑΤΟ. Για το σοσιαλισμό.
από ΚΑΤΙΟΥΣΑCrollato un #ponte in provincia di Massa Carrara. Coinvolti due furgoni, un ferito lieve. IMMAGINE DI UNA ITALIA IN GINOCCHIO.Serve un CAMBIO DI SISTEMA. Piano straordinario pubblico di manutenzione del territorio e delle infrastrutture. FUORI da UE, EURO e NATO.Per il SOCIALISMO pic.twitter.com/qwqerSAqwF— Marco Rizzo (@MarcoRizzoPC) April 8, 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες