Η κυβέρνηση μπουκώνει με ζεστό δημόσιο χρήμα την ιδιωτική εταιρία που διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας και τους σταθμούς διοδίων του
Τι γίνεται όταν το ασυναγώνιστο επιχειρηματικό δαιμόνιο πέφτει έξω στις αρχικές του προβλέψεις; Έρχεται το κράτος και το διασώζει, γιατί αυτό είναιτο νόημα της “ελεύθερης οικονομίας” μας και δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε την επιχειρηματικότητα. Τι θέλετε δηλαδή, να πέσει έξω η Μορέας Α.Ε. και να χρεοκοπήσει; Κράτος είναι;
Έτσι λοιπόν η Μορέας Α.Ε. θα λάβει 11 εκ. ευρώ (10,98 για την ακρίβεια, που μοιάζει με τιμή σε μανάβικο, αλλά και με τα 11 εκ. ευρώ που έδωσε η κυβέρνηση για την επικοινωνιακή προώθηση του “Μένουμε Σπίτι”) εξαιτίας της χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων στον δρόμο που διαχειρίζεται, σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις.
Κι αυτό αφορά το εξάμηνο που έληξε στις 29 Φλεβάρη, πριν δηλαδή από την πανδημία του κορονοϊού, οπότε μπορεί να περιμένουμε και νέα επιδότηση, για να ισοφαρίσει την… κακή πρόβλεψη.
Ίσως και μια αύξηση στο αντίτιμο των διοδίων θα βοηθούσε να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η κυκλοφορία, όταν αρθεί η απαγόρευσή της με το καλό…
από ΚΑΤΙΟΥΣΑ
Στα 73,6 εκατ. ευρώ έφτασε η επιδότηση του “Μορέα” από το 2016 μέχρι και σήμερα
Με 73,6 εκατ. ευρώ έχει επιδοτηθεί ο "Μορέας" από το 2016 έως σήμερα, ενώ η επιδότηση του τελευταίου εξαμήνου ανέρχεται σε 8,8 εκατ. ευρώ + 2,1 ο ΦΠΑ.
Οι επιδοτήσεις προβλέπονται στην αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη, λόγω της χαμηλής κυκλοφορίας οχημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με τον ΦΠΑ το υπουργείο Υποδομών έχει καταβάλει συνολικά 91,3 εκατ. ευρώ για τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου.
Αναλυτικά οι εξαμηνιαίες επιδοτήσεις του "Μορέα" παρουσιάζονται στον πίνακα.
https://eleftheriaonline.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες