Το Newsauto.gr δημοσιεύει αποκλειστικά φωτογραφίες από την μη σύννομη τοποθέτηση Συστημάτων Αναχαίτησης Οχημάτων.
Η Αττική Οδός αποτελεί έναν από τους ασφαλέστερους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας στην Αττική με το ανάλογο κόστος βέβαια. Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται σε αποκλειστικό ρεπορτάζ του Newsauto.gr, η αντικατάσταση των Συστημάτων Αναχαίτισης της Αττική Οδού δεν γίνεται με τον ορθό τρόπο και σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι πολύ πιθανό να θρηνήσουμε θύματα!
Ειδικότερα όπως μπορείτε να διακρίνεται στις φωτογραφίες που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr το συνεργείο των Αττικών Διαδρομών τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας αντικαθιστά τα φθαρμένα ή ελαττωματικά Στηθαία Ασφαλείας σε κάποιο κομμάτι της Αττικής Οδού.
Όμως όπως μπορείτε και εσείς να διακρίνεται ο αυτοκινητόδρομος που θεωρείται πρότυπο ασφαλείας ουσιαστικά εγκαθιστά τα παλαιού τύπου στηθαία με άλλα τα οποία δεν φέρουν την Πιστοποίηση ΕΝ1317 και βέβαια η χρήση και διακίνησή τους δεν είναι σύννομη από το 2012 (ΦΕΚ 1914/15-6-2012).
Μεγαλύτερη έκπληξη βέβαια μας προκάλεσε το γεγονός πως η τοποθέτηση μη πιστοποιημένων στηθαίων γίνεται σε έναν αυτοκινητόδρομο που θεωρείται πρότυπο οδικής ασφάλειας αφού είναι αλήθεια ότι με την κατασκευή του ανέβηκε αρκετά υψηλά ο πήχης των εφαρμοσμένων προδιαγραφών.
Από την άλλη μεριά είναι απορίας άξιο πως ο αυτοκινητόδρομος με τα υψηλότερα έσοδα στον ελληνικό χώρο δεν έχει προχωρήσει σε μελέτη ασφάλισης με βάση τα νέα πρότυπα της ΕΕ και τη νέα Οδηγία Μελετών Οδικών Έργων που είναι σε ισχύ από το 2011 (ΦΕΚ 702 / 29-04-2011).
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι προχωράνε ή έχουν ήδη προχωρήσει σε μελέτες ασφάλισης με βάση τα νέα πρότυπα και σταδιακά ανεβάζουν το επίπεδο της παρεχόμενης ασφάλισης προστατεύοντας τόσο την ακεραιότητα των χρηστών όσο και την επένδυση τους.
Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)
https://www.newsauto.gr/
Η Αττική Οδός αποτελεί έναν από τους ασφαλέστερους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας στην Αττική με το ανάλογο κόστος βέβαια. Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται σε αποκλειστικό ρεπορτάζ του Newsauto.gr, η αντικατάσταση των Συστημάτων Αναχαίτισης της Αττική Οδού δεν γίνεται με τον ορθό τρόπο και σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι πολύ πιθανό να θρηνήσουμε θύματα!
Ειδικότερα όπως μπορείτε να διακρίνεται στις φωτογραφίες που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr το συνεργείο των Αττικών Διαδρομών τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας αντικαθιστά τα φθαρμένα ή ελαττωματικά Στηθαία Ασφαλείας σε κάποιο κομμάτι της Αττικής Οδού.
Όμως όπως μπορείτε και εσείς να διακρίνεται ο αυτοκινητόδρομος που θεωρείται πρότυπο ασφαλείας ουσιαστικά εγκαθιστά τα παλαιού τύπου στηθαία με άλλα τα οποία δεν φέρουν την Πιστοποίηση ΕΝ1317 και βέβαια η χρήση και διακίνησή τους δεν είναι σύννομη από το 2012 (ΦΕΚ 1914/15-6-2012).
Μεγαλύτερη έκπληξη βέβαια μας προκάλεσε το γεγονός πως η τοποθέτηση μη πιστοποιημένων στηθαίων γίνεται σε έναν αυτοκινητόδρομο που θεωρείται πρότυπο οδικής ασφάλειας αφού είναι αλήθεια ότι με την κατασκευή του ανέβηκε αρκετά υψηλά ο πήχης των εφαρμοσμένων προδιαγραφών.
Από την άλλη μεριά είναι απορίας άξιο πως ο αυτοκινητόδρομος με τα υψηλότερα έσοδα στον ελληνικό χώρο δεν έχει προχωρήσει σε μελέτη ασφάλισης με βάση τα νέα πρότυπα της ΕΕ και τη νέα Οδηγία Μελετών Οδικών Έργων που είναι σε ισχύ από το 2011 (ΦΕΚ 702 / 29-04-2011).
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι προχωράνε ή έχουν ήδη προχωρήσει σε μελέτες ασφάλισης με βάση τα νέα πρότυπα και σταδιακά ανεβάζουν το επίπεδο της παρεχόμενης ασφάλισης προστατεύοντας τόσο την ακεραιότητα των χρηστών όσο και την επένδυση τους.
Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)
https://www.newsauto.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες