της Αλεξάνδρας Γκίτση
Έσοδα αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία δεν μπορούν ακόμη να υπολογιστούν επακριβώς, αποκόμισε το κύκλωμα που έστησε την κομπίνα με την απόσυρση αυτοκινήτων, όπως αναφέρουν πηγές με γνώση της υπόθεσης.
Ήδη έχει διαταχθεί εισαγγελική παραγγελία από το Πρωτοδικείο Αθηνών μετά από καταγγελία ιδιοκτητών αυτοκινήτων, οι οποίοι απέσυραν μεν τα παλαιά τους οχήματα, αλλά εν αγνοία τους έχει γίνει χρήση του οικονομικού οφέλους.
Στο πλαίσιο αυτό, η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & ΕΦΚ της ΑΑΔΕ σε συνέχεια της εκτέλεσης της διαταχθείσας Εισαγγελικής παραγγελίας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών αναζητά τη διαδρομή του χρήματος για τουλάχιστον από 1.500 περιπτώσεις, όπου οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν και δεν έκαναν χρήση του δικαιώματος της απόσυρσης, φέρεται να έχουν αξιοποιήσει το ποσό της απόσυρσης.
Πως; Με την πλαστογράφηση των υπογραφών τους σε περισσότερα από τρία κρατικά έγγραφα. Σύμφωνα με πηγές από την ΑΑΔΕ στο κύκλωμα εμπλέκονται δημόσιοι λειτουργοί από την Εφορία και το υπουργείο Μεταφορών αλλά και μάντρες αυτοκινήτων.
Για τον λόγο αυτό η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & ΕΦΚ της ΑΑΔΕ καλεί τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων σε κατάθεση προκειμένου να διαπιστώσει το μέγεθος της κομπίνας και να βρει ποιοι ευθύνονται για τη συγκεκριμένη υπεξαίρεση.
Το μέτρο της απόσυρσης –σ.σ. η κρατική επιδότηση έληξε στις 20/05/2016- ίσχυε για τα αυτοκίνητα ΙΧ επιβατικά και ελαφρά φορτηγά μεικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους και έως 2.000 κ.έ. για τα οποία είχε εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας μέχρι τις 31/12/2000 την πρώτη περίοδο του μέτρου και έως το 2001 για τη δεύτερη περίοδο μετά την παράταση του μέτρου της απόσυρσης.
Από τον Φεβρουάριο του 2010 έως και τις 20 Μαΐου του 2016 αποσύρθηκαν, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, περισσότερα από 500.000 οχήματα, κυρίως επιβατικά. Το όφελος από την απόσυρση ήταν έκπτωση από 50-100% από το τέλος ταξινόμησης του καινούργιου οχήματος, βάσει του κυβισμού του νέου προς ταξινόμηση αυτοκινήτου.
Το όφελος διαμορφωνόταν έως 300 ευρώ αν αποκτούνταν αυτοκίνητο μέχρι 900 κυβικά, έως 960 ευρώ για αυτοκίνητο από 901-1.400 κυβικά, έως 1.430 ευρώ για αυτοκίνητο από 1.401 έως 1.600 κυβικά, και έως 2.800 ευρώ αν αποκτούνταν αυτοκίνητο από 1.601 μέχρι και 2.000 κυβικά και φορολογητέα αξία έως 14.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο περιστατικό στο οποίο φέρεται να εμπλέκονται κρατικοί λειτουργοί και δη υπάλληλοι του υπουργείου Μεταφορών δεν είναι η μοναδική.
Στα μέσα Μαρτίου είδε το φως της δημοσιότητας μια ακόμη κομπίνα εκατομμυρίων. Αφορούσε την πώληση διπλωμάτων οδήγησης. Μέλη του κυκλώματος σε αυτή την περίπτωση φέρεται να είναι έξι κρατικοί υπάλληλοι και δύο ιδιοκτήτες σχολής οδηγών, όπως αποκαλύφθηκε μετά από έρευνα της Υπηρεσίας Εσωτερικών υποθέσεων της ΕΛΑΣ. Τα μέλη του κυκλώματος πραγματοποιούσαν εικονικές εξετάσεις υποψηφίων οδηγών, ενώ το κέρδος υπολογίζεται σε 1,5 - 2 εκατ. ευρώ ετησίως.
https://www.capital.gr/
Έσοδα αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία δεν μπορούν ακόμη να υπολογιστούν επακριβώς, αποκόμισε το κύκλωμα που έστησε την κομπίνα με την απόσυρση αυτοκινήτων, όπως αναφέρουν πηγές με γνώση της υπόθεσης.
Ήδη έχει διαταχθεί εισαγγελική παραγγελία από το Πρωτοδικείο Αθηνών μετά από καταγγελία ιδιοκτητών αυτοκινήτων, οι οποίοι απέσυραν μεν τα παλαιά τους οχήματα, αλλά εν αγνοία τους έχει γίνει χρήση του οικονομικού οφέλους.
Στο πλαίσιο αυτό, η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & ΕΦΚ της ΑΑΔΕ σε συνέχεια της εκτέλεσης της διαταχθείσας Εισαγγελικής παραγγελίας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών αναζητά τη διαδρομή του χρήματος για τουλάχιστον από 1.500 περιπτώσεις, όπου οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν και δεν έκαναν χρήση του δικαιώματος της απόσυρσης, φέρεται να έχουν αξιοποιήσει το ποσό της απόσυρσης.
Πως; Με την πλαστογράφηση των υπογραφών τους σε περισσότερα από τρία κρατικά έγγραφα. Σύμφωνα με πηγές από την ΑΑΔΕ στο κύκλωμα εμπλέκονται δημόσιοι λειτουργοί από την Εφορία και το υπουργείο Μεταφορών αλλά και μάντρες αυτοκινήτων.
Για τον λόγο αυτό η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων & ΕΦΚ της ΑΑΔΕ καλεί τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων σε κατάθεση προκειμένου να διαπιστώσει το μέγεθος της κομπίνας και να βρει ποιοι ευθύνονται για τη συγκεκριμένη υπεξαίρεση.
Το μέτρο της απόσυρσης –σ.σ. η κρατική επιδότηση έληξε στις 20/05/2016- ίσχυε για τα αυτοκίνητα ΙΧ επιβατικά και ελαφρά φορτηγά μεικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους και έως 2.000 κ.έ. για τα οποία είχε εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας μέχρι τις 31/12/2000 την πρώτη περίοδο του μέτρου και έως το 2001 για τη δεύτερη περίοδο μετά την παράταση του μέτρου της απόσυρσης.
Από τον Φεβρουάριο του 2010 έως και τις 20 Μαΐου του 2016 αποσύρθηκαν, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, περισσότερα από 500.000 οχήματα, κυρίως επιβατικά. Το όφελος από την απόσυρση ήταν έκπτωση από 50-100% από το τέλος ταξινόμησης του καινούργιου οχήματος, βάσει του κυβισμού του νέου προς ταξινόμηση αυτοκινήτου.
Το όφελος διαμορφωνόταν έως 300 ευρώ αν αποκτούνταν αυτοκίνητο μέχρι 900 κυβικά, έως 960 ευρώ για αυτοκίνητο από 901-1.400 κυβικά, έως 1.430 ευρώ για αυτοκίνητο από 1.401 έως 1.600 κυβικά, και έως 2.800 ευρώ αν αποκτούνταν αυτοκίνητο από 1.601 μέχρι και 2.000 κυβικά και φορολογητέα αξία έως 14.000 ευρώ.
Το συγκεκριμένο περιστατικό στο οποίο φέρεται να εμπλέκονται κρατικοί λειτουργοί και δη υπάλληλοι του υπουργείου Μεταφορών δεν είναι η μοναδική.
Στα μέσα Μαρτίου είδε το φως της δημοσιότητας μια ακόμη κομπίνα εκατομμυρίων. Αφορούσε την πώληση διπλωμάτων οδήγησης. Μέλη του κυκλώματος σε αυτή την περίπτωση φέρεται να είναι έξι κρατικοί υπάλληλοι και δύο ιδιοκτήτες σχολής οδηγών, όπως αποκαλύφθηκε μετά από έρευνα της Υπηρεσίας Εσωτερικών υποθέσεων της ΕΛΑΣ. Τα μέλη του κυκλώματος πραγματοποιούσαν εικονικές εξετάσεις υποψηφίων οδηγών, ενώ το κέρδος υπολογίζεται σε 1,5 - 2 εκατ. ευρώ ετησίως.
https://www.capital.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες