Δυο μήνες τώρα έχει σταματήσει η διαδικασία των εξετάσεων για άδειες οδήγησης (δίπλωμα), διότι οι εξεταστές απέχουν από τα καθήκοντά τους λόγω του επιδόματος που τους κόψανε,με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται τόσο οι υποψήφιοι οδηγοί όσο και οι εκπαιδευτές.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών αδιαφορούν πλήρως,ενώ οι εκπαιδευτές έχουν αρχίσει τις κινητοποιήσεις.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης καλεί τα μέλη της από όλη την Ελλάδα στην πορεία διαμαρτυρίας που θα γίνει την Τρίτη 20/11/2018 και ώρα 08:00 στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών επί της Λ. Μεσογείων με κατεύθυνση προς Αθήνα.
Συντονιστική επιτροπή κινητοποίησης είναι όλα τα σωματεία της Αττικής.
Η θέση της Ομοσπονδίας έναντι του νέου νομοσχεδίου είναι οι κάτωθι όπως έχουν προκύψει από την τελευταία Πανελλαδική συνέλευση.
1. Σώμα εξεταστών με αποκλειστική εργασία μόνο τις εξετάσεις.
2. Εκκίνηση κάθε εξέτασης σε προκαθορισμένη ώρα.
3. Πρωινές εξετάσεις (εντός ωραρίου εργασίας).
4. Εξετάσεις σε δύο φάσεις πρώτα πορεία στον αστικό ιστό με την παρουσία του εκπαιδευτή μέσα στο αυτοκίνητο και δεύτερον ειδικές δοκιμασίες σε δημόσια πίστα (ελεγχόμενο χώρο) χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή.
5. Ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων (Σε καμία περίπτωση δεν θα φταίει ο εκπαιδευτής εάν δεν υπάρχει αδιάλειπτο σήμα μεταξύ οχήματος και Υπουργείου και για τον λόγο αυτό προτείνουμε απλή καταγραφή).
6. Χρηματοδότηση από το κράτος μέσω κοινοτικών ή άλλων πόρων για την απόκτηση του συστήματος καταγραφής.
7. Δεν παραχωρούμε τα οχήματά μας.
8. Ειδικό ασφαλιστήριο με επιβάρυνση του μαθητή για τις εξετάσεις τη στιγμή που θα βρίσκεται μόνος του εντός του αυτοκινήτου. (Το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο θα καλύπτει και ζημιές που πιθανόν θα προκληθούν στο αυτοκίνητο.)
9. Απεμπλοκή του εκπαιδευτή από οποιαδήποτε ποινική ή οικονομική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη στιγμή που ο μαθητής θα είναι μόνος του εντός του οχήματος.
10. Αντίθετοι με την παραγωγή εκπαιδευτών οδήγησης σε μεμονωμένες κατηγορίες.
11. Αντίθετοι με τον τρόπο αναλογικότητας των ποινών μεταξύ εμπλεκομένων για το ίδιο παράπτωμα.
12. Η Ομοσπονδία είναι σύμφωνη για συνοδευτική οδήγηση μετά τα 17 έως τα 18 αφού πρώτα ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτεί σε σχολή οδηγών (ίσως σε περισσότερα μαθήματα) και κριθεί ικανός μετά από εξετάσεις.
13. Έκδοση ΔΕΕ (Δελτίο Εκπαίδευσης Εξέτασης) και προγραμματισμό Εξετάσεων με ηλεκτρονικό τρόπο εξ αποστάσεως για να μην έρχεται σε καθημερινή επαφή ο εκπαιδευτής με τους υπαλλήλους των υπηρεσιών που πιθανόν να είναι και εξεταστές.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
===========================================Η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών αδιαφορούν πλήρως,ενώ οι εκπαιδευτές έχουν αρχίσει τις κινητοποιήσεις.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Οδήγησης καλεί τα μέλη της από όλη την Ελλάδα στην πορεία διαμαρτυρίας που θα γίνει την Τρίτη 20/11/2018 και ώρα 08:00 στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών επί της Λ. Μεσογείων με κατεύθυνση προς Αθήνα.
Συντονιστική επιτροπή κινητοποίησης είναι όλα τα σωματεία της Αττικής.
Η θέση της Ομοσπονδίας έναντι του νέου νομοσχεδίου είναι οι κάτωθι όπως έχουν προκύψει από την τελευταία Πανελλαδική συνέλευση.
1. Σώμα εξεταστών με αποκλειστική εργασία μόνο τις εξετάσεις.
2. Εκκίνηση κάθε εξέτασης σε προκαθορισμένη ώρα.
3. Πρωινές εξετάσεις (εντός ωραρίου εργασίας).
4. Εξετάσεις σε δύο φάσεις πρώτα πορεία στον αστικό ιστό με την παρουσία του εκπαιδευτή μέσα στο αυτοκίνητο και δεύτερον ειδικές δοκιμασίες σε δημόσια πίστα (ελεγχόμενο χώρο) χωρίς την παρουσία του εκπαιδευτή.
5. Ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των θεωρητικών και πρακτικών εξετάσεων (Σε καμία περίπτωση δεν θα φταίει ο εκπαιδευτής εάν δεν υπάρχει αδιάλειπτο σήμα μεταξύ οχήματος και Υπουργείου και για τον λόγο αυτό προτείνουμε απλή καταγραφή).
6. Χρηματοδότηση από το κράτος μέσω κοινοτικών ή άλλων πόρων για την απόκτηση του συστήματος καταγραφής.
7. Δεν παραχωρούμε τα οχήματά μας.
8. Ειδικό ασφαλιστήριο με επιβάρυνση του μαθητή για τις εξετάσεις τη στιγμή που θα βρίσκεται μόνος του εντός του αυτοκινήτου. (Το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο θα καλύπτει και ζημιές που πιθανόν θα προκληθούν στο αυτοκίνητο.)
9. Απεμπλοκή του εκπαιδευτή από οποιαδήποτε ποινική ή οικονομική ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος κατά τη στιγμή που ο μαθητής θα είναι μόνος του εντός του οχήματος.
10. Αντίθετοι με την παραγωγή εκπαιδευτών οδήγησης σε μεμονωμένες κατηγορίες.
11. Αντίθετοι με τον τρόπο αναλογικότητας των ποινών μεταξύ εμπλεκομένων για το ίδιο παράπτωμα.
12. Η Ομοσπονδία είναι σύμφωνη για συνοδευτική οδήγηση μετά τα 17 έως τα 18 αφού πρώτα ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτεί σε σχολή οδηγών (ίσως σε περισσότερα μαθήματα) και κριθεί ικανός μετά από εξετάσεις.
13. Έκδοση ΔΕΕ (Δελτίο Εκπαίδευσης Εξέτασης) και προγραμματισμό Εξετάσεων με ηλεκτρονικό τρόπο εξ αποστάσεως για να μην έρχεται σε καθημερινή επαφή ο εκπαιδευτής με τους υπαλλήλους των υπηρεσιών που πιθανόν να είναι και εξεταστές.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Ανακοίνωση για το ίδιο θέμα εξέδωσε και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Θέμα: Δράσεις τώρα παντού, μην αφήσουμε τίποτα για αύριο!
Με ιδιαίτερη ανησυχία, παρακολουθούμε την αδιάφορη στάση της κυβέρνησης - και ιδιαίτερα του Υπουργείου Μεταφορών – στην διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας για άδειες οδήγησης οδηγών και όχι μόνο.
Παρά τις εξαγγελίες και τις μεγαλοστομίες των αρμοδίων, όχι μόνο δεν έχει πρόθεση να αλλάξει το πανάθλιο σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης υποψηφίων οδηγών, αλλά συνεχίζει να ταλαιπωρεί υποψηφίους και εκπαιδευτές, αφενός με την ύπαρξή του και μόνο και αφετέρου με την παύση των εξετάσεων!
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής επισημαίνει για άλλη μια φορά την ανάγκη για άμεση κατάργηση του υπάρχοντος συστήματος εκπαίδευσης – εξέτασης υποψηφίων οδηγών και την αντικατάστασή του με ένα νέο τρόπο πιστοποίησης, που θα στοχεύει στην ανάδειξη της πραγματικότητας. Μια μέθοδο που θα αποδεικνύει τις πραγματικές γνώσεις του υποψηφίου (και όχι τον επιτηδευμένο εξευτελισμό της προσωπικότητάς του) και που θα καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες της σύγχρονης Κοινωνίας της Κυκλοφορίας, όπως αυτές ορίζονται από την αναγκαιότητα της Οδικής Ασφάλειας.
Τώρα βρισκόμαστε σε μια από τις πιο κρίσιμες φάσεις. Τώρα πρέπει να γίνει το πιο αποφασιστικό βήμα. Τώρα είναι η ώρα, που πρέπει όλες οι δυνάμεις που επιδιώκουν ένα ασφαλές κυκλοφοριακό περιβάλλον, να δημιουργήσουν μια νέα δυναμική και να δώσουν ένα ηχηρό μήνυμα.
Καλούμε όλα τα μέλη του συλλόγου σε όλη την χώρα, να είναι στην πρώτη γραμμή σε κάθε δράση προς αυτήν την κατεύθυνση!
Μέχρι να λυθεί ολιστικά το θέμα που αφορά την διαδικασία εκπαίδευσης αξιολόγησης οδηγών και οδηγών, τα εκπαιδευτικά οχήματα στα οποία εργαζόμαστε θα έχουν στην κεραία τους μια μαύρη κορδέλα!
Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες