Ο Έλληνας άσος κατοχύρωσε νομικά το εν λόγω προσωνύμιο - Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία
Η κίνηση του Γιάννη Αντετοκούνμπο να κατοχυρώσει τον όρο
«Greek Freak» στην Αμερική πριν από λίγες ημέρες δεν ήταν κάτι που προκάλεσε έκπληξη σε όλους όσους ασχολούνται με το αθλητικό μάρκετινγκ.
Ήταν μια κίνηση επιβεβλημένη για τον Έλληνα διεθνή όπως έχουν κάνει παλαιότερα και άλλοι αστέρες του ΝΒΑ, όπως για παράδειγμα ο Μάικλ Τζόρνταν που κατοχύρωσε τους όρους «Air Jordan» και «Jordan Brand».
Η διαδικασία κατοχύρωσης του όρου «Greek Freak» κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση ήταν για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr η αίτηση για την κατοχύρωση είχε γίνει στις 30 Μαΐου του 2014 από γερμανική εταιρεία ευρεσιτεχνιών και σημάτων.
Ωστόσο οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά όταν πήρε στα χέρια του το δίπλωμα κατοχύρωσης του όρου «Greek Freak».
Όσον αφορά την Ευρώπη η κατοχύρωση του συγκεκριμένου όρου έγινε πολύ πιο σύντομα. Το σήμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατατέθηκε την 1η Φεβρουαρίου 2017 και οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν στις 19 Ιουνίου 2017.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr το σήμα «Greek Freak» έχει κατοχυρωθεί μέχρι το 2027 για την Ευρωπαική Ένωση και αφορά μπλουζάκια, φούτερ, μπουφάν, σορτς, αθλητικές φανέλες, παπούτσια, καπέλα, τσάντες και σακίδια μεταξύ άλλων.
Επίσης το έχει κατοχυρώσει για υπηρεσίες εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, αθλητικές δραστηριότητες, λειτουργία αθλητικών κατασκηνώσεων, αθλητική εκπαίδευση και προπόνηση στον τομέα του μπάσκετ.
Εκτός από σπουδαίος παίχτης ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φροντίζει να «χτίζει» την εικόνα του και εμπορικά. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι εκτός από τον όρο «Greek Freak», που αποτελεί πλέον εμπορικό σήμα κατοχυρωμένο σε Ευρώπη και Αμερική στο όνομα του αθλητή, ο Έλληνας σταρ έχει ήδη στη διάθεσή του το εμπορικό σήμα “ANTETOKOUNBROS”, γνωστό από τα αντίστοιχα events, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το 2016 κατέθεσε αίτηση για αυτό το σήμα και στις ΗΠΑ, αλλά οι διαδικασίες είναι αρκετά χρονοβόρες και ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Επίσης στα τέλη του 2017 και στις αρχές του 2018 κατέθεσε αιτήσεις για τα εμπορικά σήματα “GREEK FR34K” και σκέτο “FR34K”, κάνοντας λογοπαίγνιο με τον αριθμό της φανέλας του και το ψευδώνυμό του, για αιθέρια έλαια και αρωματικά εκχυλίσματα, για καλλυντικά, για ταξιδιωτικές αποσκευές, τσάντες, πορτοφόλια και άλλα είδη μεταφοράς καθώς και για ομπρέλες και ομπρέλες ηλίου, καπέλα, ενδύματα και παπούτσια , φανερώνοντας την πρόθεση για περαιτέρω εμπορική εκμετάλλευση του ονόματός του. Αυτές οι καταθέσεις έγιναν μαζί με μια κυπριακή εταιρεία.
«Είναι χαρακτηριστικό πως τέτοιες κινήσεις είναι αναμενόμενες από αθλητές παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως ο Αντετοκούνμπο» ανέφερε χαρακτηριστικά στο protothema.gr ο υπεύθυνος του γραφείου Ευρεσιτεχνιών και Σημάτων “F. Marouli”, κ. Ανδρέας Μαρούλης, ο οποίος έχει συνεργασία με το γερμανικό γραφείο που χειρίστηκε τις υποθέσεις του Αντετοκουνμπο στην Ευρώπη.
«Κρίνοντας από την προηγούμενη εμπειρία με άλλους σταρ, όπως ο Μέσσι και ο Ρονάλντο, που διαθέτουν εκατοντάδες κατοχυρωμένα εμπορικά σήματα , για την εκμετάλλευση του ονόματός τους, δεν προκαλούν έκπληξη οι κινήσεις και του Greek Freak.
Αντιθέτως μάλιστα, ίσως στο μέλλον να περιμένουμε να επεκταθεί και σε κατοχυρώσεις νέων σημάτων, για προϊόντα σχετικά με τον χώρο του αθλητισμού ή τις ευρύτερες εμπορικές δραστηριότητες με τις οποίες θα εμπλακεί ο αθλητής» επισημαίνει ο κ.Ανδρέας Μαρούλης.
http://www.protothema.gr/
Η κίνηση του Γιάννη Αντετοκούνμπο να κατοχυρώσει τον όρο
«Greek Freak» στην Αμερική πριν από λίγες ημέρες δεν ήταν κάτι που προκάλεσε έκπληξη σε όλους όσους ασχολούνται με το αθλητικό μάρκετινγκ.
Ήταν μια κίνηση επιβεβλημένη για τον Έλληνα διεθνή όπως έχουν κάνει παλαιότερα και άλλοι αστέρες του ΝΒΑ, όπως για παράδειγμα ο Μάικλ Τζόρνταν που κατοχύρωσε τους όρους «Air Jordan» και «Jordan Brand».
Η διαδικασία κατοχύρωσης του όρου «Greek Freak» κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση ήταν για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο κι αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr η αίτηση για την κατοχύρωση είχε γίνει στις 30 Μαΐου του 2014 από γερμανική εταιρεία ευρεσιτεχνιών και σημάτων.
Ωστόσο οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά όταν πήρε στα χέρια του το δίπλωμα κατοχύρωσης του όρου «Greek Freak».
Όσον αφορά την Ευρώπη η κατοχύρωση του συγκεκριμένου όρου έγινε πολύ πιο σύντομα. Το σήμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατατέθηκε την 1η Φεβρουαρίου 2017 και οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν στις 19 Ιουνίου 2017.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr το σήμα «Greek Freak» έχει κατοχυρωθεί μέχρι το 2027 για την Ευρωπαική Ένωση και αφορά μπλουζάκια, φούτερ, μπουφάν, σορτς, αθλητικές φανέλες, παπούτσια, καπέλα, τσάντες και σακίδια μεταξύ άλλων.
Επίσης το έχει κατοχυρώσει για υπηρεσίες εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, αθλητικές δραστηριότητες, λειτουργία αθλητικών κατασκηνώσεων, αθλητική εκπαίδευση και προπόνηση στον τομέα του μπάσκετ.
Εκτός από σπουδαίος παίχτης ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φροντίζει να «χτίζει» την εικόνα του και εμπορικά. Αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι εκτός από τον όρο «Greek Freak», που αποτελεί πλέον εμπορικό σήμα κατοχυρωμένο σε Ευρώπη και Αμερική στο όνομα του αθλητή, ο Έλληνας σταρ έχει ήδη στη διάθεσή του το εμπορικό σήμα “ANTETOKOUNBROS”, γνωστό από τα αντίστοιχα events, σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ το 2016 κατέθεσε αίτηση για αυτό το σήμα και στις ΗΠΑ, αλλά οι διαδικασίες είναι αρκετά χρονοβόρες και ακόμη δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Επίσης στα τέλη του 2017 και στις αρχές του 2018 κατέθεσε αιτήσεις για τα εμπορικά σήματα “GREEK FR34K” και σκέτο “FR34K”, κάνοντας λογοπαίγνιο με τον αριθμό της φανέλας του και το ψευδώνυμό του, για αιθέρια έλαια και αρωματικά εκχυλίσματα, για καλλυντικά, για ταξιδιωτικές αποσκευές, τσάντες, πορτοφόλια και άλλα είδη μεταφοράς καθώς και για ομπρέλες και ομπρέλες ηλίου, καπέλα, ενδύματα και παπούτσια , φανερώνοντας την πρόθεση για περαιτέρω εμπορική εκμετάλλευση του ονόματός του. Αυτές οι καταθέσεις έγιναν μαζί με μια κυπριακή εταιρεία.
«Είναι χαρακτηριστικό πως τέτοιες κινήσεις είναι αναμενόμενες από αθλητές παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως ο Αντετοκούνμπο» ανέφερε χαρακτηριστικά στο protothema.gr ο υπεύθυνος του γραφείου Ευρεσιτεχνιών και Σημάτων “F. Marouli”, κ. Ανδρέας Μαρούλης, ο οποίος έχει συνεργασία με το γερμανικό γραφείο που χειρίστηκε τις υποθέσεις του Αντετοκουνμπο στην Ευρώπη.
«Κρίνοντας από την προηγούμενη εμπειρία με άλλους σταρ, όπως ο Μέσσι και ο Ρονάλντο, που διαθέτουν εκατοντάδες κατοχυρωμένα εμπορικά σήματα , για την εκμετάλλευση του ονόματός τους, δεν προκαλούν έκπληξη οι κινήσεις και του Greek Freak.
Αντιθέτως μάλιστα, ίσως στο μέλλον να περιμένουμε να επεκταθεί και σε κατοχυρώσεις νέων σημάτων, για προϊόντα σχετικά με τον χώρο του αθλητισμού ή τις ευρύτερες εμπορικές δραστηριότητες με τις οποίες θα εμπλακεί ο αθλητής» επισημαίνει ο κ.Ανδρέας Μαρούλης.
http://www.protothema.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες