Έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση [ΕΔΕ] για το χθεσινό συμβάν προσάραξης της φρεγάτας “Κανάρης” κοντά στην Ψυτάλλεια. Η προσάραξη της φρεγάτας θεωρείται αδιανόητο περιστατικό για το Πολεμικό Ναυτικό και έτσι κάποιοι ενδεχομένως να χάσουν τη θέση τους.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το περιστατικό προκάλεσε σειρά συσκέψεων του υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου με τους αρχηγούς ΓΕΕΘΑ και ΓΕΝ και "αναζητούνται ευθύνες".
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΝ αποφασίστηκε η αντικατάσταση Κυβερνήτου και Διευθυντού Ναυτιλίας – Κατεύθυνσης πλοίου. Το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο συνεδριάζει σήμερα, Παρασκευή 03 Νοεμβρίου 2017, για την επιλογή νέου Κυβερνήτου.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση για την εξακρίβωση των συνθηκών του συμβάντος και παράλληλα η σύσταση Επιτροπής Πραγματογνωμοσύνης προκειμένου εντοπισθούν τα αίτια του συμβάντος και εξαχθούν ακολούθως συμπεράσματα και διδάγματα προς περαιτέρω εκμετάλλευση. Σύμφωνα με το ΓΕΝ η ζημιά που έχει σημειωθεί στο sonar της φρεγάτας δεν είναι μεγάλη και μπορεί να αποκατασταθεί.
Εδώ αξίζει να θέσουμε κάποια ερωτήματα. Μέχρι το 2016 στην σχολή επιτελών αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού γίνονταν μαθήματα για διαχείριση συνεργασίας πληρώματος και εκτίμησης κινδύνου στους αξιωματικούς που φοιτούσαν εκεί. Τα μαθήματα αυτά αφορούσαν πληρώματα γέφυρας πλοίων, ιπτάμενα και υποβρυχίων και ήταν ανάλογα με αυτά που έκανε το ναυτικό των Ην.Πολιτειών στους αξιωματικούς του. Ξαφνικά αυτά τα μαθήματα σταμάτησαν. Γιατί;
Επιπλέον να θυμίσουμε ότι ο παράγων άνθρωπος παρουσιάσθηκε πρόσφατα, στην ημερίδα του ΠΝ ως ο κύριος παράγοντας ατυχημάτων τόσο στον πολιτικό χώρο όσο και στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Η ανθρώπινη απόδοση και η αντίληψη καταστάσεως, είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ημερίδα του ΠΝ, πόσο σοβαρά ελήφθησαν υπόψη οι παρουσιάσεις αυτές; Επιπλέον, υπήρχε κάποιος εκπρόσωπος του Γενικού Επιτελείου στην ημερίδα;
Τέλος, γνωρίζουμε ότι υπάρχει γραφείο διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων που ιδρύθηκε πρόσφατα, υπάρχει αντίστοιχο γραφείο διερεύνησης ναυτικών ατυχημάτων όπως των αεροπορικών; Aν ναι σε τι επίπεδο δουλεύει και πόσο ανεξάρτητο είναι;
http://www.onalert.gr/
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το περιστατικό προκάλεσε σειρά συσκέψεων του υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου με τους αρχηγούς ΓΕΕΘΑ και ΓΕΝ και "αναζητούνται ευθύνες".
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΝ αποφασίστηκε η αντικατάσταση Κυβερνήτου και Διευθυντού Ναυτιλίας – Κατεύθυνσης πλοίου. Το Ανώτατο Ναυτικό Συμβούλιο συνεδριάζει σήμερα, Παρασκευή 03 Νοεμβρίου 2017, για την επιλογή νέου Κυβερνήτου.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση για την εξακρίβωση των συνθηκών του συμβάντος και παράλληλα η σύσταση Επιτροπής Πραγματογνωμοσύνης προκειμένου εντοπισθούν τα αίτια του συμβάντος και εξαχθούν ακολούθως συμπεράσματα και διδάγματα προς περαιτέρω εκμετάλλευση. Σύμφωνα με το ΓΕΝ η ζημιά που έχει σημειωθεί στο sonar της φρεγάτας δεν είναι μεγάλη και μπορεί να αποκατασταθεί.
Εδώ αξίζει να θέσουμε κάποια ερωτήματα. Μέχρι το 2016 στην σχολή επιτελών αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού γίνονταν μαθήματα για διαχείριση συνεργασίας πληρώματος και εκτίμησης κινδύνου στους αξιωματικούς που φοιτούσαν εκεί. Τα μαθήματα αυτά αφορούσαν πληρώματα γέφυρας πλοίων, ιπτάμενα και υποβρυχίων και ήταν ανάλογα με αυτά που έκανε το ναυτικό των Ην.Πολιτειών στους αξιωματικούς του. Ξαφνικά αυτά τα μαθήματα σταμάτησαν. Γιατί;
Επιπλέον να θυμίσουμε ότι ο παράγων άνθρωπος παρουσιάσθηκε πρόσφατα, στην ημερίδα του ΠΝ ως ο κύριος παράγοντας ατυχημάτων τόσο στον πολιτικό χώρο όσο και στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Η ανθρώπινη απόδοση και η αντίληψη καταστάσεως, είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ημερίδα του ΠΝ, πόσο σοβαρά ελήφθησαν υπόψη οι παρουσιάσεις αυτές; Επιπλέον, υπήρχε κάποιος εκπρόσωπος του Γενικού Επιτελείου στην ημερίδα;
Τέλος, γνωρίζουμε ότι υπάρχει γραφείο διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων που ιδρύθηκε πρόσφατα, υπάρχει αντίστοιχο γραφείο διερεύνησης ναυτικών ατυχημάτων όπως των αεροπορικών; Aν ναι σε τι επίπεδο δουλεύει και πόσο ανεξάρτητο είναι;
http://www.onalert.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες