Δρομολογούνται αλλαγές για το ρόλο και τη λειτουργία του Επικουρικού Κεφαλαίου στην Ασφάλιση των Αυτοκινήτων.
Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να υπάρξει
νομοθετική πρωτοβουλία της Κυβέρνησης σε συνεργασία με την Τράπεζα της Ελλάδος και τις ασφαλιστικές εταιρίες ώστε να βρεθούν λύσεις για το Επικουρικό Κεφάλαιο στην ασφάλιση του Αυτοκινήτου.
Μέχρι τώρα, το Επικουρικό Κεφάλαιο εκτός από τις ζημιές από τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα αναλαμβάνει και τις εκκρεμείς ζημίες από ασφαλιστικές εταιρίες του κλάδου αυτοκινήτου που ανακαλείται η άδεια λειτουργίας.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν συσσωρευτεί οφειλές 620 εκατ. ευρώ που το Επικουρικό αδυνατεί να καλύψει, ενώ με την ψήφιση του νόμου (4036/16) για την εφαρμογή οδηγίας Solvency II, ο αρμόδιος υπουργός οικονομικών κ Τσακαλώτος είχε υποσχεθεί να φέρει νομοθετική ρύθμιση, σχετικά με το μέλλον και το ρόλο του Επικουρικού Κεφαλαίου.
Κάτι που δεν έχει γίνει ως σήμερα και σύμφωνα με πληροφορίες φαίνεται να είναι στα σκαριά αυτή η νομοθετική ρύθμιση.
Το πιο επικρατέστερο σενάριο είναι να περιοριστεί ο ρόλος του Επικουρικού Κεφαλαίου μόνο για τα ανασφάλιστα οχήματα , ενώ οι εκκρεμείς ζημιές από εταιρίες που θα κλείνουν να περνούν στους εκκαθαριστές των εταιριών αυτών.
Επίσης να αλλάξει ο τρόπος εισφορών που καταβάλλονται, σήμερα είναι ποσοστό επί των ασφαλίστρων, με ένα στάνταρ ποσό για κάθε ασφαλισμένο αυτοκίνητο.
Όσο αφορά τις συσσωρευμένες οφειλές του επικουρικού, από τις ασφαλιστικές που έχουν κλείσει, το Επικουρικό Κεφάλαιο αναζητά επενδυτικά funds που θα αναθέσει την διαχείριση του χαρτοφυλακίου (run off )αυτών των εκκρεμών υποθέσεων.
https://www.asfalisinet.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες