Ενα από τα παλαιότερα και πλέον σοβαρά προβλήματα στο Δήμο Ζωγράφου είναι η κυκλοφορία οχημάτων στον στενό δρόμο της Γεωργίου Ζωγράφου,η οποία σε ορισμένα σημεία της κλείνει τελείως από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Χρόνια κρατάει και η κόντρα μεταξύ των οδηγών του ΟΑΣΑ και της εκάστοτε Δημοτικής αρχής για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στη Λ/Γ 235 λόγω της στενότητας του δρόμου.
Ηδη σήμερα συμπληρώθηκαν 20 μέρες χωρίς λεωφορείο και τα πνεύματα μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών οξύνονται αντί να εξομαλύνεται η κατάσταση.
Η μόνη λύση θα ήταν να γίνει μονόδρομος,όμως δεν υπάρχει διέξοδος για Λεωφορεία ούτε από αριστερά,ούτε από δεξιά,οπότε τι μένει πέρα από τη φαγωμάρα και τις απειλές εκατέρωθεν που πληρώνουν μόνο όσοι έχουν την ατυχία να κατοικούν πέριξ της Γεωργίου Ζωγράφου;
Να βάλετε νερό στο κρασί σας όλοι,να σβηστεί επιτέλους η διπλή διαχωριστική γραμμή σ' ένα δρόμο που με το ζόρι διασταυρώνονται δύο λεωφορεία,να αφαιρεθούν τα κολωνάκια στο πλάι που στενεύουν περισσότερο και να πείσει και ο Δήμος τους κατοίκους να μην παρκάρουν στο συγκεκριμένο δρόμο είτε με το καλό είτε με πρόστιμα.
Ολα τ' άλλα που ακούγονται,γράφονται,φωτογραφίζονται και βιντεοσκοπούνται είναι μπαρούφες με δεδομένο ότι το πλάτος του δρόμου αυτό είναι και δεν αλλάζει και η λεωφορειακή γραμμή υπάρχει πάνω από μισό αιώνα!!!
Σίγουρα κάποιες ώρες η Γεωργίου Ζωγράφου είναι αεροδρόμιο,όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Δημάρχου (και μεις το βλέπουμε τις πρωινές και βραδινές ώρες) και κάποιες άλλες απροσπέλαστη όπως δείχνει το βίντεο των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ,που υπ' όψιν και τα δύο είναι από την ίδια μέρα....
Οπως κι αν έχει οι πολίτες-επιβάτες δεν χρωστάνε τίποτα να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της περιοχής για να εξυπηρετηθούν είτε από τα Ανω Ιλίσια,είτε από Παπάγου και Κουσίδη,αντιθέτως μάλιστα ο ΟΑΣΑ χρωστάει σε όσους έχουν προπληρώσει μηνιαίες κάρτες!
Αφήστε λοιπόν τους εγωισμούς και οι μεν και οι δε και βρέστε τρόπο να σβήσετε την διπλή διαχωριστική γραμμή,η οποία μόνο ως άλλοθι των οδηγών χρησιμεύει και να απομακρύνετε τα Ι.Χ.,ενώ τα φορτηγά να παραδίδουν εμπορεύματα πολύ πρωινές ώρες.
Κι ένα μάλλον προβοκατόρικο σχόλιο αναγνώστη μας: Οι οδηγοί λεωφορείων των τουριστικών γραφείων πως ανεβοκατεβαίνουν καθημερινά και αδιαμαρτύρητα τη Γεωργίου Ζωγράφου;
Επίσης σκεφθείτε τι έχει να γίνει αν βάλουν διπλή διαχωριστική γραμμή σε Γρ. Αυξεντίου,Μούσκου και Εθνικής Αντιστάσεως....
Ζείδωρον
Πάρτε μία γεύση του "πολέμου"
Η ανάρτηση της Δημάρχου το πρωί της Παρασκευής 7/7/17
Χρόνια κρατάει και η κόντρα μεταξύ των οδηγών του ΟΑΣΑ και της εκάστοτε Δημοτικής αρχής για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στη Λ/Γ 235 λόγω της στενότητας του δρόμου.
Ηδη σήμερα συμπληρώθηκαν 20 μέρες χωρίς λεωφορείο και τα πνεύματα μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών οξύνονται αντί να εξομαλύνεται η κατάσταση.
Η μόνη λύση θα ήταν να γίνει μονόδρομος,όμως δεν υπάρχει διέξοδος για Λεωφορεία ούτε από αριστερά,ούτε από δεξιά,οπότε τι μένει πέρα από τη φαγωμάρα και τις απειλές εκατέρωθεν που πληρώνουν μόνο όσοι έχουν την ατυχία να κατοικούν πέριξ της Γεωργίου Ζωγράφου;
Να βάλετε νερό στο κρασί σας όλοι,να σβηστεί επιτέλους η διπλή διαχωριστική γραμμή σ' ένα δρόμο που με το ζόρι διασταυρώνονται δύο λεωφορεία,να αφαιρεθούν τα κολωνάκια στο πλάι που στενεύουν περισσότερο και να πείσει και ο Δήμος τους κατοίκους να μην παρκάρουν στο συγκεκριμένο δρόμο είτε με το καλό είτε με πρόστιμα.
Ολα τ' άλλα που ακούγονται,γράφονται,φωτογραφίζονται και βιντεοσκοπούνται είναι μπαρούφες με δεδομένο ότι το πλάτος του δρόμου αυτό είναι και δεν αλλάζει και η λεωφορειακή γραμμή υπάρχει πάνω από μισό αιώνα!!!
Σίγουρα κάποιες ώρες η Γεωργίου Ζωγράφου είναι αεροδρόμιο,όπως φαίνεται στις φωτογραφίες της Δημάρχου (και μεις το βλέπουμε τις πρωινές και βραδινές ώρες) και κάποιες άλλες απροσπέλαστη όπως δείχνει το βίντεο των εργαζομένων στον ΟΑΣΑ,που υπ' όψιν και τα δύο είναι από την ίδια μέρα....
Οπως κι αν έχει οι πολίτες-επιβάτες δεν χρωστάνε τίποτα να ανεβαίνουν τις ανηφόρες της περιοχής για να εξυπηρετηθούν είτε από τα Ανω Ιλίσια,είτε από Παπάγου και Κουσίδη,αντιθέτως μάλιστα ο ΟΑΣΑ χρωστάει σε όσους έχουν προπληρώσει μηνιαίες κάρτες!
Αφήστε λοιπόν τους εγωισμούς και οι μεν και οι δε και βρέστε τρόπο να σβήσετε την διπλή διαχωριστική γραμμή,η οποία μόνο ως άλλοθι των οδηγών χρησιμεύει και να απομακρύνετε τα Ι.Χ.,ενώ τα φορτηγά να παραδίδουν εμπορεύματα πολύ πρωινές ώρες.
Κι ένα μάλλον προβοκατόρικο σχόλιο αναγνώστη μας: Οι οδηγοί λεωφορείων των τουριστικών γραφείων πως ανεβοκατεβαίνουν καθημερινά και αδιαμαρτύρητα τη Γεωργίου Ζωγράφου;
Επίσης σκεφθείτε τι έχει να γίνει αν βάλουν διπλή διαχωριστική γραμμή σε Γρ. Αυξεντίου,Μούσκου και Εθνικής Αντιστάσεως....
Ζείδωρον
Πάρτε μία γεύση του "πολέμου"
Η ανάρτηση της Δημάρχου το πρωί της Παρασκευής 7/7/17
Η ανάρτηση των Εργαζομένων στον ΟΑΣΑ την ίδια μέρα
Στο βίντεο που τραβήξαμε σήμερα το πρωί στην Γεωργίου Ζωγράφου θα δείτε γιατί επιμένουμε οτι ο συγκεκριμένος δρόμος είναι επικίνδυνος ετσι όπως ειναι σήμερα.
Η αλαζονική δημοτική αρχή δεν δέχεται το αίτημα εκατοντάδων οδηγών της ΟΣΥ για παρεμβάσεις επι της Γ. Ζωγράφου που θα έχουν πραγματικό αποτέλεσμα και θα διασφαλίζεται η οδική ασφάλεια.
Παρά την συμφωνία της 20ης Ιούνη στα γραφεία του ΟΑΣΑ ανάμεσα στο συνδικάτο ΟΑΣΑ, τις διοικήσεις ΟΑΣΑ και ΟΣΥ και τον αντιδήμαρχο Κικάκη, η «ξερόλα» Δήμαρχος μετατρέπει σε «κυπριακό» ένα απλό θέμα για το οποίο μάλιστα έχει ενημερωθεί από εμάς, από τον πρώτο μήνα της θητείας της.
Αντίθετα μας απειλεί με μήνυση τους οδηγούς γιατι δεν συμμορφωνόμαστε να παρανομήσουμε για να κάνει η κυρία Καφατσάκη τη «δουλίτσα» της. Η παρανομία που μας ζητάτε να κάνουμε, κοστίζει κυρία δημαρχίνα, 400€ χρηματικό πρόστιμο, 20 μέρες αφαίρεση διπλώματος οδήγησης και άδειας κυκλοφορίας και 7 βαθμοί στο point system.
Δεν δέχεται την άποψη εκατοντάδων οδηγών της ΟΣΥ γιατι προφανώς μας θεωρεί αγράμματους και άσχετους. Την προειδοποιήσαμε να μην τοποθετήσει κολονάκια (οριοδείκτες) στην άκρη γιατι θα στενέψει ακόμη περισσότερο ο οριακά διπλής κυκλοφορίας!!! δρόμος της Γ. Ζωγράφου.
Το βίντεο που τραβήξαμε σήμερα το πρωί ειναι αποκαλυπτικό και δείχνει το δημοτικό λεωφορείο που εκτελεί δρομολόγια σε αντικατάσταση του 235 να παρανομεί συνεχώς ενώ σε σε κάποιο σημείο 35’ο δευτερόλεπτο παραλίγο να προκληθεί ατύχημα με μηχανάκι. Θα θέλαμε να ξέρουμε αφού απειλείτε και εκβιάζετε τους οδηγούς της ΟΣΥ πως φέρεστε στους δημοτικούς υπαλλήλους σας! Του εξαναγκάζετε να παρανομούν;
https://anexapar.wordpress.com/
Και μια χθεσινή ανάρτηση από το citybusdrivers
Αγανακτισμένο το επιβατικό κοινό της Λ/Γ 235 με τον Δήμο Ζωγράφου << καλά κάνανε οι οδηγοί >>
Αγανακτισμένο το επιβατικό κοινό που χρησιμοποιούσε την λεωφορειακή γραμμή 235 ρίχνοντας τις ευθύνες στην Δήμαρχο Ζωγράφου και τους πολίτες που παρκάρουν παράνομα, για την τροποποίηση της γραμμής.
Αρνητικά σχόλια ακούμε καθημερινά από επιβάτες που χρησιμοποιούν τις λεωφορειακές γραμμές 235 & 608 για την δημοτική αρχή, ενώ πρώτη φορά ακούσαμε τόσο έντονα θετικά σχόλια για τους οδηγούς.
Οι επιβάτες τα έχουν βάλει με τη δήμαρχο και τους κατοίκους που παρκάρουν κλείνοντας τα λεωφορεία στερώντας το δικαίωμα της μετακίνησης με τα ΜΜΜ.
Για παράδειγμα επιβάτες σήμερα στο 608 με το που έβλεπαν διπλοπαρκαρισμένο έλεγαν χαρακτηριστικά << να αυτά κάνουν παρκάρουν όπου θέλουν και μετά κόβονται οι γραμμές, καλά κάνανε οι οδηγοί αυτοί φταίνε όχι οι οδηγοί >>
Οι δήμαρχοι ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για το κακό συγκοινωνιακό έργο καθώς αδιαφορούν για την συγκοινωνία, προτιμούν να εξυπηρετούνται οι καταστηματάρχες και το μόνο που κάνουν είναι να ζητούν περισσότερα λεωφορεία και συχνότερα δρομολόγια, δεν έχουν καταλάβει ότι τα δρομολόγια πολλές φορές δεν είναι συχνά διότι τα μπλοκάρουν οι ίδιοι οι πολίτες.
Οι δήμαρχοι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι άμοιροι ευθυνών καθώς όταν ζητούν από τον ΟΑΣΑ συγκοινωνία για να εξυπηρετηθούν οι δημότες τους θα πρέπει να συμβάλουν για την ασφαλή διέλευση των λεωφορείων καταβάλλοντας προσπάθειες ώστε να μην παρεμποδίζονται από παράνομα παρκαρισμένα.
Οι πολίτες επίσης ευθύνονται, καθώς παρκάρουν όπου τους βολεύει για προσωπική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα να δυσκολεύουν τις μετακινήσεις των συμπολιτών τους οι οποίοι δεν έχουν την πολυτέλεια να κινούνται με το αυτοκίνητο.
Από τις 18 Ιουνίου η λεωφορειακή γραμμή 235 τροποποιήθηκε με παρέμβαση του Συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ καθώς παράνομα παρκαρισμένα για πολλοστή φορά είχαν κλείσει την λωρίδα κυκλοφορίας που κινούνταν το λεωφορείο της γραμμής.
Λίγες μέρες αργότερα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στον ΟΑΣΑ των εμπλεκόμενων φορέων ( ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΔΗΜΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥ και εκπρόσωποι του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ ) ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.
Ακούστηκαν διάφορες προτάσεις όπως να τοποθετηθούν πλαστικοί οριοδείκτες στην μέση, πάνω στη διπλή διαχωριστική γραμμή, το οποίο δεν θα έφερνε αποτελέσματα, καθώς λόγω της στενότητας της συγκεκριμένης οδού και με την τοποθέτηση στα πλάγια, το λεωφορείο σε αρκετά σημεία του δρόμου δεν χωράει στην λωρίδα κυκλοφορίας και αναγκάζεται να πατάει πάνω στην διπλή διαχωριστική. Όπως καταλαβαίνετε αν είχαν τοποθετηθεί στη μέση το λεωφορείο δεν θα χωρούσε και θα αναγκαζόταν να πατήσει τους πλαστικούς οριοδείκτες.
Η απόφαση τελικά που πάρθηκε ήταν να τοποθετηθούν πλαστικοί οριοδείκτες από τις δύο πλευρές του δρόμου όπου υπήρχε είδη απόφαση του Δ.Σ του Δήμου Ζωγράφου.
Κατόπιν ο Δήμος Ζωγράφου ενημέρωσε ότι τοποθετήθηκαν οι οριοδείκτες, ο ΟΑΣΑ έκανε αυτοψία όμως τα πράγματα δεν ήταν όπως είχαν συμφωνηθεί, διότι σε πολλά σημεία του δρόμου δεν είχαν τοποθετηθεί οριοδείκτες από τις δύο πλευρές.
Ο Δήμος Ζωγράφου απειλεί με μηνύσεις τον ΟΑΣΑ και το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ το οποίο επιμένει ότι μέχρι να τηρηθούν τα συμφωνηθέντα η λεωφορειακή γραμμή 235 δεν θα λειτουργήσει.
Και ενώ οι Δήμοι θα πρέπει να παρέχουν σταθερή υποδομή στην συγκοινωνία σε αφετηρίες/τέρματα όπως τουαλέτες, νερό και ηλεκτρικό ρεύμα αλλά και να διευκολύνουν την διέλευση των ΜΜΜ ... ζητούν και τα ρέστα !!!
citybusdrivers
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες