Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

ΖΩΓΡΑΦΟΥ: Μετά από ένα μήνα ταλαιπωρίας χιλιάδων επιβατών επαναλειτουργεί η Λ/Γ 235 μετά βασάνων


Μετά από έναν ολόκληρο μήνα ταλαιπωρίας χιλιάδων επιβατών επαναλειτουργεί από χτες 18/7 η Λ/Γ 235 στην κανονική της πορεία επί της Γεωργίου Ζωγράφου χωρίς επί της ουσίας να έχει αλλάξει κάτι,πέρα από τα κολονάκια που τοποθέτησε ο Δήμος Ζωγράφου σε ορισμένα σημεία στις άκρες του δρόμου.

Από πλευράς Δήμου μέχρι και αυτή την ώρα δεν υπάρχει ανακοίνωση για την επαναλειτουργία της Λ/Γ 235,ενώ από την πλευρά του Συνδικάτου των οδηγών του ΟΑΣΑ υπάρχουν αντιδράσεις με βολές κατά των συνδικαλιστών που... υπέκυψαν στις πιέσεις του υπουργείου.

Από την ημέρα(18/6) που ξεκίνησε η διακοπή της συγκοινωνίας στη Γ. Ζωγράφου μέχρι και την επαναλειτουργία της το μόνο που άλλαξε στο δρόμο όπως είπαμε και παραπάνω είναι η τοποθέτηση των οριοδεικτών που απλά μικραίνει ακόμα περισσότερο το πλάτος του δρόμου και μία μήνυση της δημοτικής αρχής κατά παντός υπευθύνου,ενώ φαίνεται να συνετίστηκαν σε μεγάλο βαθμό και οι παρανόμως σταθμεύοντες,όμως το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει όσο θα υπάρχει η διπλή διαχωριστική γραμμή στη μέση του δρόμου,αφού η τροφοδοσία των καταστημάτων είναι αναγκαία και επίσης είναι πραγματικότητα ότι οι κάδοι των σκουπιδιών καταλαμβάνουν τουλάχιστον μισό μέτρο δρόμου.

Παρακολουθούσαμε σήμερα το πρωί το 235 να ανεβαίνει τη Γ. Ζωγράφου,όταν απέναντι από το δημοτικό πάρκινγκ ένα Ι.Χ. στάθμευσε για καφέ ή τυρόπιτα,ο οδηγός του λεωφορείου σταμάτησε κι αυτός κι άρχισε να κορνάρει ακατάπαυστα ενώ από αριστερά του προσπερνούσαν ταξί,Ι.Χ. και μηχανάκια πατώντας τη διπλή διαχωριστική γραμμή.

Λιγό μετά και αφού ελευθερώθηκε ο δρόμος ο οδηγός του 235 συνέχισε κανονικά την πορεία του πατώντας όμως και ο ίδιος τη διπλή γραμμή για να αποφύγει... τους κάδους των σκουπιδιών!!!

Τραγελαφική κατάσταση η οποία θα συνεχίζεται έτσι με μεσοβέζικες λύσεις ώσπου κάποιος πολύ αγανακτισμένος να ξανατραβήξει οριστικά το χειρόφρενο και να ξαναδούμε το ίδιο έργο από την αρχή!!!

Με αυτή την ανακοίνωση έγινε γνωστή η επαναλειτουργία της γραμμής 235

Με την παρακάτω ανάρτηση υποδέχτηκαν οι οδηγοί την... υποχώρηση του προεδρείου τους,από την οποία προκύπτει ότι πολύ σύντομα θα βρεθούμε στο ίδιο έργο θεατές

Υποχώρηση του προεδρείου Συνδικάτου ΟΑΣΑ μετά τις απειλές Βούρδα για την Λ/Γ 235!

Με αιφνιδιαστική απόφαση τους και ενώ είχαν προηγηθεί η μήνυση της δημαρχίνας Ζωγράφου Τ. Καφατσάκη και οι απειλητικές επιστολές του Γ.Γ Υποδομών Αθ. Βούρδα, ο πρόεδρος και ο γ.γ του Συνδικάτου  Εργαζομένων ΟΑΣΑ Σκούλος (ΠΑΣΚΕ) και Σιορίκης (ΔΑΚΕ), έκαναν στροφή 180 μοιρών στην μέχρι τωρα στάση τους και αποφάσισαν την επαναλειτουργία της Λ/Γ 235 Ακαδημία-Ζωγράφου απο την Τρίτη 18/7. Ενα μήνα (18/6) μετά απο την άρνηση του οδηγού Αποστόλη Γεροχριστοδούλου να παρανομήσει πατώντας την διπλή διαχωριστική γραμμή, το προεδρείο του συνδικάτου αποφάσισε πως «είναι πλέον δεδομένες οι προϋποθέσεις διασφάλισης σωματικής ακεραιότητας επιβατών και οδηγών»!
Χωρίς να εχει τηρηθεί το ελάχιστο απο όσα συνεφωνήθησαν στην συνάντηση της 20/6 στον ΟΑΣΑ, Σκούλος και Σιορίκης «αδειάζουν» τους οδηγούς προδίδοντας την συμφωνία και την για ενα μήνα άκαμπτη στάση του Συνδικάτου.
Οι ελαστικοί όριοδείκτες στην μέση του οδοστρώματος δεν τοποθετήθηκαν παρά την πρόταση* του γενικού διευθηντή του ΟΑΣΑ Δ. Αποστολίδη, του προέδρου του ΣΕΟ Σκούλου και φυσικά των 205 οδηγών που υπέγραφαν στο ψήφισμα διαμαρτυρίας** που κατατέθηκε στο δημοτικό συμβούλιο Ζωγράφου και στο συνδικάτο, πριν δυο χρόνια. Αντίθετα ο δήμος Ζωγράφου τοποθέτησε όριοδείκτες απο τη μια πλευρά της Γ. Ζωγράφου δίνοντας έτσι την δυνατότητα για παρκάρισμα απο την άλλη πλευρά! Κάτι που θεωρείται βέβαιο, αφού τις προηγούμενες μέρες δεν δίσταζαν οι οδηγοί ΙΧ και φορτηγών τροφοδοσίας να παρκάρουν επάνω στα λαστιχένια κολονάκια . Η ύπαρξη ενός μόνου δημοτικού αστυνομικού δεν νομίζουμε οτι εγγυάται και τον σεβασμό των σημάτων στάθμευσης που ούτως ή άλλως υπάρχουν για δεκαετίες επι της οδού. Ενώ η διπλή διαχωριστική θα υπάρχει για να «πατάνε πάνω της» όπως διαπίστωσε στην «αυτοψία» που έκανε ο οργανωτικός γραμματέας Π. Κατσιάδας (το πλάτος του δρόμου ειναι μικρό και αναγκαστικά τα μεγάλα οχήματα πατάνε την διπλή διαχωριστική με οτι συνεπάγεται αυτό). Παρόλη και αυτή την διαπίστωση απο τον οργανωτικό, το προεδρείο παίρνει την ευθύνη να λειτουργήσει η γραμμή.
Την ευθήνη όμως σε βεβαίωση παράβασης απο την τροχαία την εχει ο ίδιος ο οδηγός.
Λεπτομέρεια ή στοιχείο για την αλλαγή στάσης του προέδρου και του γραμματέα είναι οτι η απόφαση βγήκε στις 12:30 και ο Κατσιάδας έκανε «διαπιστώσεις» στις 14:00
Η απόφαση πάρθηκε υπό το βάρος της πίεσης της κυβέρνησης η οποία προσέτρεξε σε βοήθεια της συριζαίας δημαρχίνας. Και ειναι γελοίο και συνάμα τραγικό για ηγεσία σωματείου 3.500 μελών να υποχωρεί και να αδειάζει τους οδηγούς που αντιστάθηκαν επι ένα μήνα. Αντιστάθηκαν στις απειλές εποπτών, τμηματαρχών και ακολουθούσαν την απόφαση του συνδικάτου, θεωρώντας τη πως έχουν φωνή, έχουν δύναμη και την δείχνουν! Δεν «μάσησαν» σε απειλές -σύμφωνα με τα γραφόμενα συνδικαλιστή της ΟΣΜΕ https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=255458388290735&id=100014797260116 – των γνωστών «μπράβων» και εργοδοτοσυνδικαλιστών της κυβέρνησης που προσπαθούσαν να προσωποποιήσουνε την απόφαση και να ταυτίσουν τον αγώνα τους σε προσωπική υπόθεση του εκπρόσωπου της ΑΠ στο ΔΣ του Συνδικάτου.  «Σας σέρνει ο Κασιμέρης;» έλεγε ο Η. Γκιουλάκης του ΜΕΤΑ, στον Π. Στάθη της ΔΑΚΕ. Λες….και δεν γνώριζαν οι ίδιοι οι οδηγοί της γραμμής 235,  τι τραβάγανε επι δεκαετίες στη Γ. Ζωγράφου! Έπρεπε οι «νοήμονες» παπαγάλοι της διοίκησης να τους πείσουν οτι τίποτα δεν συμβαίνει και όλη τους η αντίδραση είναι υπερβολική και είναι για να «φάνε» τη συριζαία δημαρχίνα. Λες και δεν υπήρχαν παρκαρισμένα, δεν «κόλλαγαν» μέχρι και μισή ώρα για να ξεμπλοκάρουν, δεν βριζόντουσαν απο τους ίδιους τους παραβάτες εάν τολμούσαν να πατήσουν την κόρνα ή να ανοίξουν το στόμα τους! https://xekinimazografou.wordpress.com/2015/05/07/ιστορίες-καθημερινής-τρέλας-στη-γ-ζ/
Και αν έγινε συλλογή υπογραφών (205) απο την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ, έγινε ύστερα απο την πίεση και την αγανάκτηση των οδηγών να δοθεί ένα τέλος στην παρανομία και ασυδοσία του δήμου Ζωγράφου.
Δυστυχώς συνάδελφοι για μια ακόμη φορα ο αγώνας μας πουλήθηκε. Απο τους ίδιους που μας πουλάνε χρόνια τώρα. Ο αγώνας για την ΓΖωγράφου και το 235 ήταν ένας αγώνας για την δύσκολη καθημερινότητα που βιώνουν και καλούνται να βγάλουν εις πέρας οι οδηγοί λεωφορείων της ΟΣΥ. Ενα μήνα η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ήταν εκεί απο την πρώτη στιγμή για να στηρίξει με φυσική παρουσία τους οδηγούς κόντρα στις απειλές της διοίκησης. Στις απειλές ελαχίστων εποπτών που αντίθετα στην απόφαση του συνδικάτου που είναι και μέλη του,  συντάχθηκαν με την κυβέρνηση, μιας και ο ΣΥΡΙΖΑ έδωσε χροιά πολιτικής κόντρας στο πρόβλημα της Γ. Ζωγράφου. Εξάλλου οι επιστολές Βούρδα είναι ενέργεια πρωτόγνωρη στην πολυετή λειτουργεία των «μπλε λεωφορειων» και περιμένουμε κλιμάκωση απο την μεριά του υπουργείου σε τέτοιου ύφους επιθετικές ενέργειες.
Οι λεονταρισμοί και οι ειρωνίες του προεδρείου του συνδικάτου μεσω σχολίων, ανακοινώσεων και επιστολών προς την κυβέρνηση τις προηγούμενες ημέρες, μόνο ανησυχία μας προξενούν, αφού η εξέλιξη εκθέτει το κύρος του Συνδικάτου και θέτει εν αμφιβόλω σε όλους μας πως μπορεί πλέον να αντιδράσει σε αυτά που έρχονται.
ΕΔΗΣ, Κανονισμός προσωπικού, ΣΣΕ, έναρξη χειμερινού προγράμματος το Σεπτέμβρη δεν είναι προβλήματα υγιεινής και ασφάλειας επι της καθημερινότητας . Η διασφάλιση των θέσεων εργασίας, του δημοσίου χαρακτήρα της εταιρίας και του μισθού και όρων εργασίας των εργαζομένων ειναι ζητήματα που αυτό το προεδρείο δείχνει ανήμπορο να ανταπεξέλθει. Γιατί οταν λυγίζει στην μήνυση μιας αλαζόνας δημαρχίνας που παρανομεί και στις απειλές ενός ΓΓ υπουργείου που δεν γνωρίζει το θέμα, τότε τα χειρότερα είναι μπροστά μας.
* 
**
https://anexapar.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες