Γενικώς το φέρνουν από το 1995...
Μπας κι έρχονται εκλογές και ντρέπονται να το πουν;
Επειδή κάποιοι μας περνάνε για πολύ μ@λ@κ@ς και κάθε τόσο μας παρουσιάζουν ως αναπτυξιακό έργο τη γραμμή 4 του
Μετρό σε σχήμα U,να τους θυμίσουμε μέσα από την ίδια τη σελίδα του Αττικό Μετρό πως το έργο προβλέπονταν ήδη από τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1995 - 1999).... δηλαδή πριν 17+ ολόκληρα χρόνια!!!!!,πλην όμως είναι ασύμφορο να γίνει (αυτό το κάνουν γαργάρα οι πολιτικάντηδες!).
Μπας κι έρχονται εκλογές και ντρέπονται να το πουν;
Επειδή κάποιοι μας περνάνε για πολύ μ@λ@κ@ς και κάθε τόσο μας παρουσιάζουν ως αναπτυξιακό έργο τη γραμμή 4 του
Μετρό σε σχήμα U,να τους θυμίσουμε μέσα από την ίδια τη σελίδα του Αττικό Μετρό πως το έργο προβλέπονταν ήδη από τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (1995 - 1999).... δηλαδή πριν 17+ ολόκληρα χρόνια!!!!!,πλην όμως είναι ασύμφορο να γίνει (αυτό το κάνουν γαργάρα οι πολιτικάντηδες!).
Χθες λοιπόν ήταν η σειρά του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα κατά την ομιλία του στο Μουσείο (συμβολικά αφού είναι μουσιακή είδηση)της Ακρόπολης να εξαγγείλει τη δημοπράτηση του πρώτου τμήματος της Γραμμής δηλαδή το τμήμα (Άλσος Βεΐκου -Γουδί) για 14 σταθμούς, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ η οποία και θα εξυπηρετεί συνολικά 200.000 επιβάτες.
Ποια είναι όμως η γραμμή 4 και ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί;
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην επίσημη σελίδα του Αττικό Μετρό, η Γραμμή 4 είναι μία αυτόνομη Γραμμή σε σχήμα U η οποία θα έχει ανταπόκριση με τις υφιστάμενες γραμμές, Γραμμές 1 (στους Σταθμούς Μαρούσι, Περισσός), Γραμμή 2 (στον Σταθμό Πανεπιστήμιο) και Γραμμή 3 (στους Σταθμούς Ευαγγελισμός & Κατεχάκη). Στη Γραμμή αυτή προστέθηκε ο κλάδος Ευαγγελισμός - Παγκράτι - Βύρωνας - Υμηττός - 'Aνω Ηλιούπολη που ουσιαστικά αποτελεί τμήμα της νέας Γραμμής 5, καθώς και οι επεκτάσεις Μαρούσι - Λυκόβρυση και 'Aλσος Βεΐκου - Περισσός.
Η Γραμμή του Μετρό, Γραμμή θα 4 έχει μήκος 33 χλμ.,θα διαθέτει 30 νέους σύγχρονους σταθμούς τελευταίας τεχνολογίας με αυτόματους συρμούς χωρίς οδηγό, με θύρες επί των αποβαθρών, ασύρματο σύστημα σηματοδότησης τύπου CTBC, εξελιγμένα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας κλπ. Ο εκτιμώμενος συνολικός προϋπολογισμός κατασκευής είναι της τάξης 3.3 δισ. ευρώ.
Το πρώτο τμήμα «Α» της Γραμμής 4, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ, θα περιλαμβάνει 11,7 χλμ. με 14 σταθμούς ('Aλσος Βεΐκου - Γαλάτσι - Κυψέλη - Δικαστήρια - Λ. Αλεξάνδρας - Εξάρχεια - Ακαδημία - Κολωνάκι – Ευαγγελισμός – Καισαριανή – Νήαρ Ήστ – Ιλίσια – Ζωγράφου – Γουδή). Ο χρόνος διαδρομής από το 'Aλσος Βεḯκου ως το κέντρο της πόλης θα είναι περίπου 10 λεπτά και από την περιοχή του Ζωγράφου περίπου 5 λεπτά.
Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς και τις εκτιμήσεις των ειδικών, η νέα Γραμμή θα εξυπηρετεί πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως Γαλάτσι, Κυψέλη, Παγκράτι, Καισαριανή, Ιλίσια, Ζωγράφου, Γουδή, Βύρωνας. Επίσης θα εξυπηρετεί την πρόσβαση σε Νοσοκομεία (Παίδων, Λαϊκό, Στρατιωτικό Νοσοκομείο 401, 251 – ΓΝΑ, Υγεία, Μητέρα, Ιατρικό Κέντρο), Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πολυτεχνείο-κεντρικά, Πανεπιστήμιο-κεντρικά, Νομική Σχολή, Πολυτεχνειούπολη, Πανεπιστημιούπολη, Οδοντιατρική Σχολή), Δικαστήρια, περιοχές με έντονες επαγγελματικές και εμπορικές δραστηριότητες (κέντρο Αθήνας, Λεωφ. Κηφισίας), τις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου, κλπ.
Διαβάστε ΕΔΩ την ίδια εξαγγελία του Χρυσοχϊδη το 2014 και δείτε σε διαδραστικό χάρτη πού θα βρίσκονται οι 14 νέοι σταθμοί
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες