Πολύ κοντά στην κατάκτηση της 2ης θέσης βρίσκεται ο Λάμπρος Αθανασούλας, μία ειδική πριν την ολοκλήρωση του 2016 Seajets Acropolis Rally.
Με την ολοκλήρωση της 11ης Ε.Δ. στο Ρεγγίνι ο Έλληνας οδηγός
είναι 1.40.4 πίσω από τον πρωτοπόρο Sirmacis και 35.6sec μπροστά από τον Τσέχο Tarabus που βρίσκεται στην 3η θέση.
Όλοι οι πρωτοπόροι οδηγούν Scoda Fabia R5.
Τo πρώτο loop των κυριακάτικων (8/5) ειδικών διαδρομών του Seajets Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε.
Τα πληρώματα έκαναν τρεις ειδικές διαδρομές οι οποίες θα επαναληφθούν το μεσημέρι. Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Ralfs Sirmacis με SKODA FABIA R5. Στη 2η θέση με διαφορά 1λ. και 18.5 δλ. αλλά και πρώτος ‘Ελληνας είναι ο Λάμπρος Αθανασούλας επίσης με SKODA FABIA R5 και τρίτος ο Jaromir Tarabus με ίδιο αυτοκίνητο. Νικητής των 3 πρώτων ειδικών της ημέρας ήταν ο Kajetan Kajetanowicz με FORD FIESTA R5 που όμως λόγω του ντελαπαρίσματος που είχε το Σάββατο (έχασε 14 λεπτά) βρίσκεται στην 11η θέση. Ο Alexey Lukyanuk αντιμετωπίσε πολλά προβλήματα (λάστιχο, ανάρτηση) και έχασε πολύ χρόνο, πέφτοντας στη 14η θέση της γενικής.
Ειδική Διαδρομή 7: ΕΚΟ Racing Ελευθεροχώρι 1
Ο Alexey Lukyanuk είχε κλαταρισμένο λάστιχο για περίπου 8 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής, και έτσι ο Ralfs Sirmacis τίθεται και πάλι επικεφαλής του SEAJETS Ράλλυ Aκρόπολις, με διαφορά 17,6 δλ. Ο Λάμπρος Αθανασούλας ξεκίνησε εντυπωσιακά και βρίσκεται πλέον 1,3 δλ. πίσω από τον Jaromir Tarabus στη μάχη για την 3η θέση της γενικής κατάταξης. Ο Kajetan Kajetanowicz σημείωσε για τέταρτη φορά τον ταχύτερο χρόνο στις επτά ειδικές που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής.
Ειδική Διαδρομή 8: SEAJETS Ρεγκίνι 1
O Kajetan Kajetanowicz σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο. Ο Λάμπρος Αθανασούλας ανέβηκε στην 3η θέση γενικής κατάταξης, 3,1 δλ. μπροστά από τον Jaromir Tarabus. Ο Ralfs Sirmacis ήταν ταχύτερος από τον Alexey Lukyanuk, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Ρώσο στα 20,9 δλ.
Ειδική Διαδρομή 9: Ελάτεια / Καρυά 1
H μεγαλύτερη ειδική του ράλλυ αποδείχθηκε καταστροφική για τον Alexey Lukyanuk, ο οποίος έσπασε την ανάρτηση και αναγκάστηκε να αλλάξει βραχίονα, χάνοντας πάρα πολύ χρόνο. Ο Λάμπρος Αθανασούλας είναι πλέον 2ος πίσω από τον Ralfs Sirmacis. Ο Jaromir Tarabus βρίσκεται στην 3η θέση, ενώ ο Kajetan Kajetanowicz σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο.
Το Seajets Acropolis Rally, αλά Ελληνικά
Το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις του 2016 δεν προσμετρά μόνο στο ERC, αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ! Κάθε ημέρα του αγώνα προσμετρά ξεχωριστά σε εθνικό επίπεδο, ωστόσο όσοι συμμετέχουν και τις δύο ημέρες έχουν τη δυνατότητα να «κρατήσουν» το καλύτερό τους αποτέλεσμα. Έτσι, η σημερινή πρώτη ημέρα σηματοδότησε το 2ο γύρο του Παν.Π.Ρ., έπειτα από αυτόν που είχε προηγηθεί πριν από μερικές εβδομάδες στον Πύργο, με τους Αθανασούλα-Παναγιωτούνη να αποκομίζουν φυσιολογικά τη μέγιστη συγκομιδή βαθμών.
Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5 δεν είχε ανταγωνισμό σε εθνικό επίπεδο, αφού κανείς Έλληνας συμμετέχων δεν είχε αυτοκίνητο αντίστοιχων προδιαγραφών.
Παρ’ όλα αυτά, η μάχη της 2ης θέσης στον ελληνικό αγώνα συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον και κρίθηκε στην τελευταία ε.δ., με δύο πληρώματα να σημειώνουν εντυπωσιακές επιδόσεις και το 2ο σκαλί του βάθρου να κρίνεται εντέλει στις λεπτομέρειες. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι αμφότερα τα ελληνικά πληρώματα, αν συμμετείχαν στην κατηγορία του ERC2, θα είχαν σημειώσει με άνεση το «1-2»!
Παρ’ όλα αυτά, η μάχη της 2ης θέσης στον ελληνικό αγώνα συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον και κρίθηκε στην τελευταία ε.δ., με δύο πληρώματα να σημειώνουν εντυπωσιακές επιδόσεις και το 2ο σκαλί του βάθρου να κρίνεται εντέλει στις λεπτομέρειες. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι αμφότερα τα ελληνικά πληρώματα, αν συμμετείχαν στην κατηγορία του ERC2, θα είχαν σημειώσει με άνεση το «1-2»!
Ο λόγος, λοιπόν, για τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη με το Mitsubishi Lancer EVO IX, που κατάφεραν στην τελευταία ε.δ. να διατηρήσουν τη 2η θέση που είχαν από την έναρξη της ημέρας στην κατοχή τους. Το πλήρωμα του Lancer έκανε έναν πραγματικά εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από τη Νέα Γραβιά, ενώ στη συνέχεια κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από τους Φιλιππίδη-Μαχαίρα που ακολουθούσαν. Οι τελευταίοι έγραψαν εξαιρετικούς χρόνους με το δικό τους Lancer ένατης γενιάς, και στην τελευταία ειδική σημείωσαν έναν εκπληκτικό χρόνο στο Παλαιοχώρι 2, όντας 4οι Γενικής! Παρ’ όλα αυτά, οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης κατάφεραν να διατηρηθούν μπροστά για μόλις 1,6 δευτερόλεπτα, κατακτώντας το 2ο σκαλί του βάθρου.
Αρκετά πιο πίσω, οι Καμιτσάκης-Μπαρδάκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX είχαν τη δική τους μάχη με τους Κυπρίους Παντελή-Κωνσταντίνου με Lancer δέκατης γενιάς, επικρατώντας με βραχεία κεφαλή. Πολύ καλές επιδόσεις σημείωσαν και οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης με ακόμα ένα Lancer EVO IX, κερδίζοντας στο νήμα τους «Ιαβέρη Jr»-Κολτσίδα με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο πρώην Πρωταθλητής της F3 αντιμετώπισε πρόβλημα με τη σπασμένη κολόνα του τιμονιού σε όλο το πρώτο loop ειδικών, ενώ στο δεύτερο είχε και μία μικρή έξοδο από το δρόμο. Τις εντυπώσεις όμως έκλεψαν και οι Αναγνωστάκος-Μπακλώρης με το MG ZR, οι οποίοι σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις σε επίπεδο Γενικής, επικρατώντας άνετα στην κατηγορία F2.
Στους άτυχους συνδυασμούς της ημέρας συγκαταλέγονται οι Χαλιβελάκης-Τσαούσογλου, που εγκατέλειψαν έπειτα από έξοδο, οι Σπανός-Γκοτοβός από πρόβλημα στα φρένα, οι Μποζιονέλος-Παναρίτης από δυναμό και οι Λευκαδίτης-Τσιούκας από ημιαξόνιο.
Η δεύτερη ημέρα, που βαθμολογείται ξεχωριστά, όπως προαναφέραμε, περιλαμβάνει 126,68 χιλιόμετρα, και το ενδιαφέρον θα είναι αντίστοιχο.
Πατήστε να δείτε εικόνες από την διαδρομή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες