του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Ο συνταγματικός σκοπός της Παιδείας είναι η εθνική, η ηθική και η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας δεν λέει ότι σκοπός της Παιδείας είναι να κοπρίζει ο κάθε μηδενιστής τις ιδεοληψίες του στα μυαλά μαθητών και φοιτητών.
Το ελλαδικό κράτος, ως μέρος του έθνους, διότι υπάρχει άλλη μια Ελλάδα εκτός της Ελληνικής Δημοκρατίας, έχει υποχρέωση να ανατρέφει πολίτες με βάση αυτό τον συνταγματικό μπούσουλα, Ελληνες και όχι ψευτοπροοδευτικούς διεθνιστές πιθήκους.
Επομένως Παιδεία που δεν προάγει τον πατριωτισμό, που δεν γαλουχεί τα παιδιά με τον ελληνικό τρόπο, την Ορθοδοξία, τη διαχρονική ενότητα και την εξέλιξη του Ελληνισμού είναι αντισυνταγματική, παράνομη και ενάντια στα εθνικά συμφέροντα και την ιστορική αλήθεια. Είναι όχι απλώς ύποπτη, αλλά ένοχη.
Τα παιδιά, όταν μεγαλώσουν, αν τους κάνει κέφι, μπορούν να γίνουν μορμόνοι, να αποποιηθούν την ελληνική ταυτότητα και να αγκαλιάσουν τον εθνισμό του Μπανγκλαντές, της Γουινέας Μπισάου, να γίνουν διεθνιστές χορτοφάγοι ή να αφοσιωθούν στην ικεμπάνα. Γούστα είναι αυτά. Χλομό το βλέπω η συντριπτική πλειοψηφία να αυτομολήσει του έθνους σε τέτοιους εξωτικούς προορισμούς της ψυχής, αλλά, εν πάση περιπτώσει, ελευθερίαν έχομεν.
Το κράτος, πάντως, έχει υποχρέωση να τους διδάξει τον πατριωτισμό, την πατρώα θρησκεία, την Ιστορία μας με όλους τους ήρωές της, τις ιδέες και τα Σύμβολα, και ύστερα ας κάνουν ό,τι θέλουν.
Η κομπανία των εθνομηδενιστών που έχει καταλάβει τα πανεπιστήμια και τον σχεδιασμό της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπό τις ευλογίες της αλμπάνικης ηγεσίας του υπουργείου, θέλει να περάσει στην τελική έφοδο κατά της εθνικής ταυτότητας.
Πιστεύουν ότι οι σύγχρονοι Ελληνες είμαστε μια μπάσταρδη ράτσα που ομογενοποιήθηκε μετά το 1821, που ήταν ταξική επανάσταση και τρία κλούβια αβγά Τουρκίας. Πιστεύουν ότι δεν έχουμε σχέση με την Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο, ότι η εκπαίδευση και η διδαχή της Ιστορίας βρίθει «μύθων» και «εθνικισμού».
Θεωρούν την Ορθοδοξία αρνητικό στοιχείο και όχι συστατικό της ιδιοπροσωπίας μας. Θεωρούν τον Παύλο Μελά τζιχαντιστή, τον Καραϊσκάκη, τον Κολοκοτρώνη και τον Κανάρη πρώιμους χρυσαυγίτες, ανύπαρκτη τη Γενοκτονία του Ελληνισμού της Μ. Ασίας από τα μεμέτια, το Μακεδονικό μια μαλακία, που πρέπει να εκχωρήσουμε, και ότι το «Προσφυγικό», ήτοι η ανεξέλεγκτη εισβολή μουσουλμάνων που προκάλεσαν οι συριζαίοι και η ορντινάντσα τους, ως την κρεμ ντε λα κρεμ της Ιστορίας, τη μέγιστη ευκαιρία να γίνουμε πολυπολιτισμικός σάπιος χυλός.
Αυτή η γάγγραινα της αποδόμησης, βεβαίως, πήρε αμπάριζα επί του Σημιταρά του Κουρδοφάγου, αλλά προχώρησε ως το μεδούλι και με την ενοχική αφασία της Ν.Δ., όπως πολλάκις έγραψα. Αν δεν υπήρχε η ενοχική Δεξιά, όλοι οι φορείς της παρακμής θα ήταν διακονιάρηδες ή θα βολόδερναν σε «βρετανικά» κολέγια στον Μπύθουλα, διδάσκοντας πιστολάκι σε ΙΕΚ κομμωτικής κ.λπ.
Αν θέλουν, μπορούν να στήσουν ιδιωτικά σχολεία εκτός επικράτειας και να στέλνουν τους γόνους τους, όπου να διδάσκονται το ανθελληνικό σκουπιδαριό που κάνουν κέφι. Μπορούν, αν βρουν εκδότη, να τυπώνουν τα ιδεοληπτικά κιτάπια τους και, αν βρουν αγοραστές, να τα πουλάνε.
Δεν έχουν, όμως, δικαίωμα να απαιτούν το κράτος με έξοδα των Ελλήνων φορολογουμένων να τυπώνει τα μισελληνικά, παράνομα και αντισυνταγματικά πονήματά τους ούτε να πληρώνει γενίτσαρους, για να κάνουν τα παιδιά μας γενίτσαρους.
Η απάντηση μιας αληθινά πατριωτικής και αυτονοήτως δημοκρατικής κυβέρνησης του μέλλοντος είναι η εκδίωξη των φορέων του ανθελληνισμού από την Παιδεία και η απολύμανσή της από τη μηδενιστική σαπίλα. Απηνώς. Δεν είναι μόνο ζήτημα συνταγματικής νομιμότητας και επιβίωσης, αλλά και στοιχειώδους καθαριότητας.
Κυριακάτικη Δημοκρατία
Ο συνταγματικός σκοπός της Παιδείας είναι η εθνική, η ηθική και η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των παιδιών. Το Σύνταγμα της Ελληνικής Δημοκρατίας δεν λέει ότι σκοπός της Παιδείας είναι να κοπρίζει ο κάθε μηδενιστής τις ιδεοληψίες του στα μυαλά μαθητών και φοιτητών.
Το ελλαδικό κράτος, ως μέρος του έθνους, διότι υπάρχει άλλη μια Ελλάδα εκτός της Ελληνικής Δημοκρατίας, έχει υποχρέωση να ανατρέφει πολίτες με βάση αυτό τον συνταγματικό μπούσουλα, Ελληνες και όχι ψευτοπροοδευτικούς διεθνιστές πιθήκους.
Επομένως Παιδεία που δεν προάγει τον πατριωτισμό, που δεν γαλουχεί τα παιδιά με τον ελληνικό τρόπο, την Ορθοδοξία, τη διαχρονική ενότητα και την εξέλιξη του Ελληνισμού είναι αντισυνταγματική, παράνομη και ενάντια στα εθνικά συμφέροντα και την ιστορική αλήθεια. Είναι όχι απλώς ύποπτη, αλλά ένοχη.
Τα παιδιά, όταν μεγαλώσουν, αν τους κάνει κέφι, μπορούν να γίνουν μορμόνοι, να αποποιηθούν την ελληνική ταυτότητα και να αγκαλιάσουν τον εθνισμό του Μπανγκλαντές, της Γουινέας Μπισάου, να γίνουν διεθνιστές χορτοφάγοι ή να αφοσιωθούν στην ικεμπάνα. Γούστα είναι αυτά. Χλομό το βλέπω η συντριπτική πλειοψηφία να αυτομολήσει του έθνους σε τέτοιους εξωτικούς προορισμούς της ψυχής, αλλά, εν πάση περιπτώσει, ελευθερίαν έχομεν.
Το κράτος, πάντως, έχει υποχρέωση να τους διδάξει τον πατριωτισμό, την πατρώα θρησκεία, την Ιστορία μας με όλους τους ήρωές της, τις ιδέες και τα Σύμβολα, και ύστερα ας κάνουν ό,τι θέλουν.
Η κομπανία των εθνομηδενιστών που έχει καταλάβει τα πανεπιστήμια και τον σχεδιασμό της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, υπό τις ευλογίες της αλμπάνικης ηγεσίας του υπουργείου, θέλει να περάσει στην τελική έφοδο κατά της εθνικής ταυτότητας.
Πιστεύουν ότι οι σύγχρονοι Ελληνες είμαστε μια μπάσταρδη ράτσα που ομογενοποιήθηκε μετά το 1821, που ήταν ταξική επανάσταση και τρία κλούβια αβγά Τουρκίας. Πιστεύουν ότι δεν έχουμε σχέση με την Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο, ότι η εκπαίδευση και η διδαχή της Ιστορίας βρίθει «μύθων» και «εθνικισμού».
Θεωρούν την Ορθοδοξία αρνητικό στοιχείο και όχι συστατικό της ιδιοπροσωπίας μας. Θεωρούν τον Παύλο Μελά τζιχαντιστή, τον Καραϊσκάκη, τον Κολοκοτρώνη και τον Κανάρη πρώιμους χρυσαυγίτες, ανύπαρκτη τη Γενοκτονία του Ελληνισμού της Μ. Ασίας από τα μεμέτια, το Μακεδονικό μια μαλακία, που πρέπει να εκχωρήσουμε, και ότι το «Προσφυγικό», ήτοι η ανεξέλεγκτη εισβολή μουσουλμάνων που προκάλεσαν οι συριζαίοι και η ορντινάντσα τους, ως την κρεμ ντε λα κρεμ της Ιστορίας, τη μέγιστη ευκαιρία να γίνουμε πολυπολιτισμικός σάπιος χυλός.
Αυτή η γάγγραινα της αποδόμησης, βεβαίως, πήρε αμπάριζα επί του Σημιταρά του Κουρδοφάγου, αλλά προχώρησε ως το μεδούλι και με την ενοχική αφασία της Ν.Δ., όπως πολλάκις έγραψα. Αν δεν υπήρχε η ενοχική Δεξιά, όλοι οι φορείς της παρακμής θα ήταν διακονιάρηδες ή θα βολόδερναν σε «βρετανικά» κολέγια στον Μπύθουλα, διδάσκοντας πιστολάκι σε ΙΕΚ κομμωτικής κ.λπ.
Αν θέλουν, μπορούν να στήσουν ιδιωτικά σχολεία εκτός επικράτειας και να στέλνουν τους γόνους τους, όπου να διδάσκονται το ανθελληνικό σκουπιδαριό που κάνουν κέφι. Μπορούν, αν βρουν εκδότη, να τυπώνουν τα ιδεοληπτικά κιτάπια τους και, αν βρουν αγοραστές, να τα πουλάνε.
Δεν έχουν, όμως, δικαίωμα να απαιτούν το κράτος με έξοδα των Ελλήνων φορολογουμένων να τυπώνει τα μισελληνικά, παράνομα και αντισυνταγματικά πονήματά τους ούτε να πληρώνει γενίτσαρους, για να κάνουν τα παιδιά μας γενίτσαρους.
Η απάντηση μιας αληθινά πατριωτικής και αυτονοήτως δημοκρατικής κυβέρνησης του μέλλοντος είναι η εκδίωξη των φορέων του ανθελληνισμού από την Παιδεία και η απολύμανσή της από τη μηδενιστική σαπίλα. Απηνώς. Δεν είναι μόνο ζήτημα συνταγματικής νομιμότητας και επιβίωσης, αλλά και στοιχειώδους καθαριότητας.
Κυριακάτικη Δημοκρατία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες