Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Ανακοίνωση-απάντηση της ΔΕΗ για την τραγωδία στου Ζωγράφου


Το μεσημέρι γράφαμε για τις "λεπτομέρειες" της τραγωδίας στου Ζωγράφου που συγκλονίζουν,μία εκ των οποίων ήταν ότι το σπίτι που πήρε φωτιά δεν είχε ρεύμα και η δεύτερη ότι ο άνδρας που απανθρακώθηκε είχε κινητικά προβλήματα,σύμφωνα με τα ρεπορτάζ.

Αγνωστο γιατί,λίγες ώρες μετά την τραγωδία,η διοίκηση της ΔΕΗ αισθάνθηκε την ανάγκη να "απολογηθεί" στο αναγνωστικό και καταναλωτικό κοινό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΕΗ

Για την αποκατάσταση της αλήθειας

Η ΔΕΗ ΑΕ, με την κοινωνική ευαισθησία που την διακρίνει, προέβη σε ενδελεχή έρευνα μετά το τραγικό συμβάν με την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε διαμέρισμα που βρίσκεται στην οδό Αμφιγενείας 4 στην περιοχή του Ζωγράφου.

Από την έρευνα προέκυψαν τα εξής:

Πρώτον, η υπ’ αριθμ. παροχή 1-08061610-01 που ηλεκτροδοτούσε το συγκεκριμένο διαμέρισμα ήταν κομμένη από 3 Απριλίου 1997. Επιπλέον είχε αφαιρεθεί και ο μετρητής λόγω πολλαπλών παραβιάσεων.

Δεύτερον, ο συμβαλλόμενος πελάτης μέχρι το 1997 ήταν ο κ. Αποστολίδης Ι. Σήμερα στο πληροφορικό σύστημα του ΔΕΔΗΕΕ η παροχή εμφανίζεται σαν «κομμένη χωρίς πελάτη».

Κατόπιν αυτών, η ΔΕΗ ΑΕ διαψεύδει κατηγορηματικά το περιεχόμενο σημερινών δημοσιευμάτων, τα οποία, προβάλλοντας δήθεν κοινωνική ευαισθησία, χωρίς καμία τεκμηρίωση ή διασταύρωση στοιχείων, δυσφημίζουν την Εταιρία.

Επισημαίνεται ότι αποκοπές δεν γίνονται σε πελάτες που είτε είναι ενταγμένοι στο κοινωνικό τιμολόγιο, είτε αποδεδειγμένα χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, είτε έχουν ενταχθεί στη ρύθμιση οφειλών και την τηρούν.

Ανδρέας Πετσίνης,
Διευθυντής Τύπου και ΜΜΕ της ΔΕΗ ΑΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες