Παράταση δύο μηνών, έως τα τέλη Μαΐου, στον διαγωνισμό για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο αποφάσισε η ΓΑΙΑΟΣΕ, που διενεργεί τον διαγωνισμό, επικαλούμενη απροσδόκητα μεγάλο ενδιαφέρον για την παραχώρηση, αλλά και σχετικά αιτήματα πολλών εκ των επενδυτών.
Αισίως ο αριθμός των επιχειρήσεων που παρέλαβαν ήδη τα τεύχη του διαγωνισμού, από 20 στις αρχές Δεκεμβρίου, έχει φτάσει πλέον τις 28, εξηγεί στην «Κ» ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Αθανάσιος Σχίζας, ο οποίος σήμερα αναμένεται να ανακοινώσει και παράταση της προθεσμίας για την παραλαβή των τευχών του διαγωνισμού έως τα τέλη Ιανουαρίου, η οποία ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου, οπότε και προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός.
Στη σχετική λίστα των ομίλων που έχουν παραλάβει τεύχη το τελευταίο διάστημα προσετέθησαν, μεταξύ άλλων, και οι: Lamda Development και ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ στις Cosco, Grivalia Properties, ΜΕΤΚΑ, Redeplan, FDL Group, ΟΛΠ Α.Ε., Goldair Cargo, Sarmed, Diakinisis, Εθνική Πανγαία, Ernst & Young, ΠΑΕΓΑΕ, Ομιλος Κοπελούζου, Kuehne + Nagel, Τοξότης Α.Ε., MedLog, Ορφεύς Βεϊνόγλου Α.Ε., Ασπροκατ ΑΕΒΕ, αλλά και πολλοί άλλοι.
Η παραλαβή των τευχών ασφαλώς δεν σημαίνει αυτομάτως και υποβολή δεσμευτικής προσφοράς, αλλά αποκαλύπτει την έκταση της κινητικότητας που εκδηλώνεται γύρω από τον διαγωνισμό.
Στις 4 Μαρτίου, σύμφωνα με τον νέο προγραμματισμό και τις προβλέψεις του διαγωνισμού, θα κλείσει η διαβούλευση της ΓΑΙΑΟΣΕ με τους υποψηφίους επενδυτές για τους όρους του διαγωνισμού και θα ζητηθούν δεσμευτικές προσφορές στα τέλη Μαΐου. Κριτήριο κατακύρωσης του διαγωνισμού θα είναι αποκλειστικά η πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά.
Ο εν λόγω διαγωνισμός τρέχει παράλληλα με αυτόν για τον ΟΛΠ, γεγονός που αποτελεί αποτέλεσμα σχεδιασμού, αφού το Θριάσιο αντιμετωπίζεται ως συμπληρωματικό έργο και υποδομή του λιμένα του Πειραιά, καθώς σε αυτό θα διοχετευθεί μεγάλο μέρος των εισερχόμενων φορτίων είτε προς αποθήκευση είτε προς τελική μεταποίηση-συναρμολόγηση ή προς άμεση επαναπροώθηση προς το εξωτερικό.
Το έργο ανάπτυξης του διεθνούς Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης της έκτασης των 588 στρεμμάτων, η οποία προσφέρεται ολόκληρη και όχι τμηματικά.
Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού που θα γίνει η παραχωρησιούχος και η οποία θα αναλάβει τη μελέτη, την κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση για 50 έτη του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.
Η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε., και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων.
Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το λιμάνι του Πειραιά.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σχόλιο Ζείδωρον: Ημουνα νιός και γέρασα κι ακόμα ακούω για την... δημιουργία του περίφημου διεθνούς Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου!
Λέτε όταν γίνει να ζούμε;
Αισίως ο αριθμός των επιχειρήσεων που παρέλαβαν ήδη τα τεύχη του διαγωνισμού, από 20 στις αρχές Δεκεμβρίου, έχει φτάσει πλέον τις 28, εξηγεί στην «Κ» ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Αθανάσιος Σχίζας, ο οποίος σήμερα αναμένεται να ανακοινώσει και παράταση της προθεσμίας για την παραλαβή των τευχών του διαγωνισμού έως τα τέλη Ιανουαρίου, η οποία ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου, οπότε και προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός.
Στη σχετική λίστα των ομίλων που έχουν παραλάβει τεύχη το τελευταίο διάστημα προσετέθησαν, μεταξύ άλλων, και οι: Lamda Development και ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ στις Cosco, Grivalia Properties, ΜΕΤΚΑ, Redeplan, FDL Group, ΟΛΠ Α.Ε., Goldair Cargo, Sarmed, Diakinisis, Εθνική Πανγαία, Ernst & Young, ΠΑΕΓΑΕ, Ομιλος Κοπελούζου, Kuehne + Nagel, Τοξότης Α.Ε., MedLog, Ορφεύς Βεϊνόγλου Α.Ε., Ασπροκατ ΑΕΒΕ, αλλά και πολλοί άλλοι.
Η παραλαβή των τευχών ασφαλώς δεν σημαίνει αυτομάτως και υποβολή δεσμευτικής προσφοράς, αλλά αποκαλύπτει την έκταση της κινητικότητας που εκδηλώνεται γύρω από τον διαγωνισμό.
Στις 4 Μαρτίου, σύμφωνα με τον νέο προγραμματισμό και τις προβλέψεις του διαγωνισμού, θα κλείσει η διαβούλευση της ΓΑΙΑΟΣΕ με τους υποψηφίους επενδυτές για τους όρους του διαγωνισμού και θα ζητηθούν δεσμευτικές προσφορές στα τέλη Μαΐου. Κριτήριο κατακύρωσης του διαγωνισμού θα είναι αποκλειστικά η πλέον συμφέρουσα οικονομική προσφορά.
Ο εν λόγω διαγωνισμός τρέχει παράλληλα με αυτόν για τον ΟΛΠ, γεγονός που αποτελεί αποτέλεσμα σχεδιασμού, αφού το Θριάσιο αντιμετωπίζεται ως συμπληρωματικό έργο και υποδομή του λιμένα του Πειραιά, καθώς σε αυτό θα διοχετευθεί μεγάλο μέρος των εισερχόμενων φορτίων είτε προς αποθήκευση είτε προς τελική μεταποίηση-συναρμολόγηση ή προς άμεση επαναπροώθηση προς το εξωτερικό.
Το έργο ανάπτυξης του διεθνούς Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης της έκτασης των 588 στρεμμάτων, η οποία προσφέρεται ολόκληρη και όχι τμηματικά.
Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού που θα γίνει η παραχωρησιούχος και η οποία θα αναλάβει τη μελέτη, την κατασκευή, τη χρηματοδότηση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και την εκμετάλλευση για 50 έτη του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.
Η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου για την ανάπτυξη του εμπορευματικού κέντρου περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1.450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε., και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων.
Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το λιμάνι του Πειραιά.
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σχόλιο Ζείδωρον: Ημουνα νιός και γέρασα κι ακόμα ακούω για την... δημιουργία του περίφημου διεθνούς Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου!
Λέτε όταν γίνει να ζούμε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες