Αφού πρώτα εξύμνησε με δηλώσεις του στο vimafm τη 17Ν και υποστήριξε ότι κακώς κατέβηκε από τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου το έργο του Σάββα Ξηρού κι άκουσε, όπως ήταν φυσικό,τα σχολιανά του τα γύρισε και κάνει λόγο για διαστρέβλωση των δηλώσεών του ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Μπαλαούρας.
"Η διαστρέβλωση των δηλώσεων μου σε σημερινή συνέντευξή στο Vima FM δεν εξυπηρετεί τίποτα άλλο εκτός από το να πληγεί η κυβέρνηση και ο ΣΥΡΙΖΑ. Η αντίθεσή μου σε κάθε μορφή βίας, όπως και η καταδίκη της τρομοκρατίας είναι δεδομένες μέσα από τη μακρόχρονη πορεία μου στην Αριστερά. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα στα παπαγαλάκια της διαπλοκής" αναφέρει ο κ. Μπαλαούρας στη δήλωσή του.
Διαβάστε το απαμαγνητοφωνημένο κείμενο που ανέβασε το vima.gr και ακούστε το ηχητικό της συνέντευξης του κυρίου βουλευτή:
Σήμερα Παρασκευή 29 Ιανουαρίου ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάκης Μπαλαούρας μίλησε στους Μπάμπη Παπαπαναγιώτου και Άρη Ραβανό για την παράσταση «Ισορροπία του Nash» και τη ματαίωσή της.
Ακούστε ΕΔΩ τη συνέντευξη του Μ. Μπαλαούρα
Για την παράσταση στην πειραματική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου
«Για το κατέβασμα του έργου χθες, νομίζω απ’ ό,τι κατάλαβα ότι έχετε δίκαιο. Δεν σας άκουσα πολύ, δηλαδή είναι πολύ άσχημο πράγμα. Δεν πρέπει να γίνονται αυτά, να κατεβάσουνε έργα. Τα έργα, όλη η πνευματική μάλλον δημιουργία, πρέπει να παρουσιάζεται.
(ερώτ.: Το ίδιο δικαίωμα θα έχει ένα έργο βασισμένο σε μαρτυρία του Ρουπακιά;)
Τυπικά έχει δικαίωμα, αλλά κοιτάξτε να δείτε εδώ υπάρχει ένα ζήτημα, όταν προάγεις ας πούμε την βία και ιδιαίτερα την ανεξέλεγκτη βία, την φασιστική… Με ποια έννοια λέω ανεξέλεγκτη; Ότι μιλάς, ας πούμε, για εθνοκαθάρσεις κτλ.
(ερώτ.: Η διαφορά με τον Ξηρό ποια ήταν;)
Είχε μια άλλη ταυτότητα, κακώς, δεν υποστηρίζω τίποτα. Δεν είναι το ίδιο. Οι οργανώσεις αυτές, όπως η 17Ν, είχαν ένα λαθεμένο, αλλά ένα ιδεώδες που ήταν υπέρ του ανθρώπου. Γενικά σας λέω, ένα λαθεμένο (ιδεώδες), σας το ‘πα, δεν υποστηρίζω τίποτα απ’ αυτά. Απλώς είχαν μία αντίληψη μιας κοινωνίας με τελείως διαφορετική… Μιας καλής κοινωνίας, εν πάση περιπτώσει, και οι κακοί έπρεπε να τιμωρηθούν.
Ο φασισμός είναι σε μαζικό επίπεδο, δεν είναι ο κακός ο συγκεκριμένος, που είναι ο τραπεζίτης, ο καπιταλιστής. Απλώς η αξία είναι ριζικά αναφαίρετο δικαίωμα, αλίμονο, δηλαδή ο άνθρωπος οτιδήποτε και να ‘ναι, δεν μπορείς να σκοτώσεις. Και δολοφόνοι ειδεχθείς, ας πούμε κτλ., δεν είμαστε υπέρ της εις θάνατον καταδίκης και εκτέλεσης μάλλον.
Αλλά λέω άλλο πράγμα: κακώς είχαν ένα σκεπτικό, που δεν στέκει με τίποτα, όμως είχαν μια διαφορετική αντίληψη. Δηλαδή, αυτοί μιλάγανε, αυτές οι οργανώσεις, για κάποια συγκεκριμένα άτομα-κόμβους για να δημιουργήσουνε μια ταραχή, να ξεσηκωθούνε οι μάζες να πάρουν την εξουσία. Οι Δίδυμοι Πύργοι ή το ISIS μοιάζουνε πολύ, με αυτό που έλεγα, με το φασιστικό κίνημα.
(ερώτ.: Υπάρχει καλή-κακή, ανεκτή τρομοκρατία;)
Όχι, ούτε αυτό είπα, είπα ότι είναι καταδικασμένα αυτά. Μα, πρέπει να κάνουμε κάποιες διαφορές. Διότι, η φασιστική ιδεολογία έχει μία εξολοθρευτική, μαζική αντίληψη των πραγμάτων. Ο Χίτλερ καθάριζε, ας πούμε, όχι μόνο Εβραίους, ομοφυλόφιλους, κομμουνιστές, εκείνο και τ’ άλλο. Αυτό έχει μια τεράστια διαφορά, κατά την γνώμη μου, που βεβαίως μπορεί να μου πείτε ότι και εκείνοι έναν άνθρωπο να σκοτώσουν, πάλι είναι ειδεχθές, δεν είπα το αντίθετο. Αλλά σαν αντίληψη, δεν υποστηρίζω καμία απ’ αυτές».
"Η διαστρέβλωση των δηλώσεων μου σε σημερινή συνέντευξή στο Vima FM δεν εξυπηρετεί τίποτα άλλο εκτός από το να πληγεί η κυβέρνηση και ο ΣΥΡΙΖΑ. Η αντίθεσή μου σε κάθε μορφή βίας, όπως και η καταδίκη της τρομοκρατίας είναι δεδομένες μέσα από τη μακρόχρονη πορεία μου στην Αριστερά. Δεν έχω να αποδείξω τίποτα στα παπαγαλάκια της διαπλοκής" αναφέρει ο κ. Μπαλαούρας στη δήλωσή του.
Διαβάστε το απαμαγνητοφωνημένο κείμενο που ανέβασε το vima.gr και ακούστε το ηχητικό της συνέντευξης του κυρίου βουλευτή:
Σήμερα Παρασκευή 29 Ιανουαρίου ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάκης Μπαλαούρας μίλησε στους Μπάμπη Παπαπαναγιώτου και Άρη Ραβανό για την παράσταση «Ισορροπία του Nash» και τη ματαίωσή της.
Ακούστε ΕΔΩ τη συνέντευξη του Μ. Μπαλαούρα
Για την παράσταση στην πειραματική σκηνή του Εθνικού Θεάτρου
«Για το κατέβασμα του έργου χθες, νομίζω απ’ ό,τι κατάλαβα ότι έχετε δίκαιο. Δεν σας άκουσα πολύ, δηλαδή είναι πολύ άσχημο πράγμα. Δεν πρέπει να γίνονται αυτά, να κατεβάσουνε έργα. Τα έργα, όλη η πνευματική μάλλον δημιουργία, πρέπει να παρουσιάζεται.
(ερώτ.: Το ίδιο δικαίωμα θα έχει ένα έργο βασισμένο σε μαρτυρία του Ρουπακιά;)
Τυπικά έχει δικαίωμα, αλλά κοιτάξτε να δείτε εδώ υπάρχει ένα ζήτημα, όταν προάγεις ας πούμε την βία και ιδιαίτερα την ανεξέλεγκτη βία, την φασιστική… Με ποια έννοια λέω ανεξέλεγκτη; Ότι μιλάς, ας πούμε, για εθνοκαθάρσεις κτλ.
(ερώτ.: Η διαφορά με τον Ξηρό ποια ήταν;)
Είχε μια άλλη ταυτότητα, κακώς, δεν υποστηρίζω τίποτα. Δεν είναι το ίδιο. Οι οργανώσεις αυτές, όπως η 17Ν, είχαν ένα λαθεμένο, αλλά ένα ιδεώδες που ήταν υπέρ του ανθρώπου. Γενικά σας λέω, ένα λαθεμένο (ιδεώδες), σας το ‘πα, δεν υποστηρίζω τίποτα απ’ αυτά. Απλώς είχαν μία αντίληψη μιας κοινωνίας με τελείως διαφορετική… Μιας καλής κοινωνίας, εν πάση περιπτώσει, και οι κακοί έπρεπε να τιμωρηθούν.
Ο φασισμός είναι σε μαζικό επίπεδο, δεν είναι ο κακός ο συγκεκριμένος, που είναι ο τραπεζίτης, ο καπιταλιστής. Απλώς η αξία είναι ριζικά αναφαίρετο δικαίωμα, αλίμονο, δηλαδή ο άνθρωπος οτιδήποτε και να ‘ναι, δεν μπορείς να σκοτώσεις. Και δολοφόνοι ειδεχθείς, ας πούμε κτλ., δεν είμαστε υπέρ της εις θάνατον καταδίκης και εκτέλεσης μάλλον.
Αλλά λέω άλλο πράγμα: κακώς είχαν ένα σκεπτικό, που δεν στέκει με τίποτα, όμως είχαν μια διαφορετική αντίληψη. Δηλαδή, αυτοί μιλάγανε, αυτές οι οργανώσεις, για κάποια συγκεκριμένα άτομα-κόμβους για να δημιουργήσουνε μια ταραχή, να ξεσηκωθούνε οι μάζες να πάρουν την εξουσία. Οι Δίδυμοι Πύργοι ή το ISIS μοιάζουνε πολύ, με αυτό που έλεγα, με το φασιστικό κίνημα.
(ερώτ.: Υπάρχει καλή-κακή, ανεκτή τρομοκρατία;)
Όχι, ούτε αυτό είπα, είπα ότι είναι καταδικασμένα αυτά. Μα, πρέπει να κάνουμε κάποιες διαφορές. Διότι, η φασιστική ιδεολογία έχει μία εξολοθρευτική, μαζική αντίληψη των πραγμάτων. Ο Χίτλερ καθάριζε, ας πούμε, όχι μόνο Εβραίους, ομοφυλόφιλους, κομμουνιστές, εκείνο και τ’ άλλο. Αυτό έχει μια τεράστια διαφορά, κατά την γνώμη μου, που βεβαίως μπορεί να μου πείτε ότι και εκείνοι έναν άνθρωπο να σκοτώσουν, πάλι είναι ειδεχθές, δεν είπα το αντίθετο. Αλλά σαν αντίληψη, δεν υποστηρίζω καμία απ’ αυτές».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες