του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Καμία πράξη δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σύστημα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων καθώς έχει καταστραφεί ο controller και δεν υπάρχει πλέον ούτε συντηρητής αλλά ούτε και επάρκεια ανταλλακτικών...
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia, που είχε αναφερθεί για το πρόβλημα στις 14/11, το θέμα μη έκδοσης αδειών έχει μεγαλύτερες διαστάσεις καθώς με μπορούν να πραγματοποιηθούν μεταβιβάσεις, ταξινομήσεις, εκδόσεις διπλωμάτων αλλά και κάθε άλλη δραστηριότητα.
Η βλάβη έχει προκληθεί από την καταστροφή του controller εδώ και αρκετές ημέρες αλλά μόλις χθες παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό καθώς έχει λήξει η σύμβαση με την εταιρεία συντήρησης και κατ' επέκταση και η επάρκεια ανταλλακτικών.
Ο Υφυπουργός κ. Σγουρίδης προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα μέσω κάποιου προσωρινού ανταλλακτικού ώστε να επανέλθει το σύστημα μεθαύριο μέχρις ότου έρθει το γνήσιο ανταλλακτικό σε περίπου 10 ημέρες.
SOS εκπέμπουν οι έμποροι ΙΧ
Οι αντιπρόσωποι και έμποροι αυτοκινήτων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς οπως αναφέρουν στο Enikonomia οι τράπεζες δεν δίνουν εντολή για εκταμίευση δανείων που προορίζονται για την απόκτηση αυτοκινήτων ενώ επίσης οι νέοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναγκάζονται να κυκλοφορούν τα οχήματά τους με κάποιο έγγραφο που τους δίνουν οι κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών που σύμφωνα με τους εμπόρους δεν έχουν καμία απολύτως ισχύ!
http://www.enikonomia.gr/
Σχόλιο Ζείδωρον: Εχει λήξει η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρεία που συντηρεί το σύστημα ή είναι απλήρωτη,όπως κελαϊδάνε κάποια πουλάκια;
Κι αν όντως έχει λήξει η σύμβαση δεν έπρεπε εγκαίρως να έχει προκύψει νέα;
Αρα είναι φως φανάρι πως το θέμα είναι καθαρά οικονομικό!!!!
Και φυσικά δεν ενδιαφέρεται κανένας....
andris@enikonomia.gr
Καμία πράξη δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί στο σύστημα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων καθώς έχει καταστραφεί ο controller και δεν υπάρχει πλέον ούτε συντηρητής αλλά ούτε και επάρκεια ανταλλακτικών...
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia, που είχε αναφερθεί για το πρόβλημα στις 14/11, το θέμα μη έκδοσης αδειών έχει μεγαλύτερες διαστάσεις καθώς με μπορούν να πραγματοποιηθούν μεταβιβάσεις, ταξινομήσεις, εκδόσεις διπλωμάτων αλλά και κάθε άλλη δραστηριότητα.
Η βλάβη έχει προκληθεί από την καταστροφή του controller εδώ και αρκετές ημέρες αλλά μόλις χθες παραγγέλθηκε το ανταλλακτικό καθώς έχει λήξει η σύμβαση με την εταιρεία συντήρησης και κατ' επέκταση και η επάρκεια ανταλλακτικών.
Ο Υφυπουργός κ. Σγουρίδης προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα μέσω κάποιου προσωρινού ανταλλακτικού ώστε να επανέλθει το σύστημα μεθαύριο μέχρις ότου έρθει το γνήσιο ανταλλακτικό σε περίπου 10 ημέρες.
SOS εκπέμπουν οι έμποροι ΙΧ
Οι αντιπρόσωποι και έμποροι αυτοκινήτων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου καθώς οπως αναφέρουν στο Enikonomia οι τράπεζες δεν δίνουν εντολή για εκταμίευση δανείων που προορίζονται για την απόκτηση αυτοκινήτων ενώ επίσης οι νέοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναγκάζονται να κυκλοφορούν τα οχήματά τους με κάποιο έγγραφο που τους δίνουν οι κατά τόπους Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών που σύμφωνα με τους εμπόρους δεν έχουν καμία απολύτως ισχύ!
http://www.enikonomia.gr/
Σχόλιο Ζείδωρον: Εχει λήξει η σύμβαση με την ιδιωτική εταιρεία που συντηρεί το σύστημα ή είναι απλήρωτη,όπως κελαϊδάνε κάποια πουλάκια;
Κι αν όντως έχει λήξει η σύμβαση δεν έπρεπε εγκαίρως να έχει προκύψει νέα;
Αρα είναι φως φανάρι πως το θέμα είναι καθαρά οικονομικό!!!!
Και φυσικά δεν ενδιαφέρεται κανένας....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες