Μεγάλη ανακούφιση να μην πρέπει να ασχοληθείς με τα γνωστά χάλια. Με την αναβλητικότητά τους,με τις εκλογές τους κι όπως έλεγε κι ο Χάρρυ Κλυνν πριν γίνει ζηλωτής «με τις γ… τις γραμμές τους».
Αντί για όλα αυτά μια ωραία έκπληξη μας περίμενε σήμερα το πρωί εκεί που αγωνιζόμαστε να παρκάρουμε.
Είναι το ηλιακό αυτοκίνητο που έφτιαξαν φοιτητές του Τμήματος Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων,εδώ στο Πανεπιστήμιο που φιλοξενεί το Αγρίνιο, μέχρι… νεωτέρας.
Πρόκειται για πτυχιακή εργασία, δουλεύει με μπαταρίες που φορτίζονται από τον ήλιο έτσι σαν μια απάντηση στο γνωστό «σιγά μωρέ και τι κάνουν αυτές οι σχολές εδώ πέρα», που υπονοεί ότι δεν δίνουν χαρτί για διορισμό στο Δημόσιο.
Επίσης απάντηση και σε όσους μας έχουν πρήξει «για πανεπιστήμιο σε κάθε ραχούλα και βουνό», πάντα για το Αγρίνιο ή το Μεσολόγγι και ποτέ για τις περιοχές της χώρας με «εθνική σημασία».
Ορίστε με τι ασχολούνται «ετούτες οι σχολές». Έχει αυτονομία για καμιά 20ριά χιλιόμετρα (μετά πρέπει να μείνει κάποια ώρα να φορτίσει,αλλά θα βρεθεί η λύση και σε αυτό) ενώ πάει με σχεδόν 45 χιλιόμετρα την ώρα.
Είναι βέβαιο ότι αν ήμασταν σε καμιά σοβαρή χώρα εταιρίες θα είχαν ήδη πλησιάσει τους δημιουργούς του για να δουν τι άλλο μπορούν να παρουσιάσουν στο μέλλον.
Στη φωτογραφία είναι ο Αλέξης Χανδόλιας, φοιτητής που μετείχε στο όλο πρότζεκτ με υπεύθυνο τον καθηγητή Φραγκίσκο Κουτελιέρη. Να ‘ναι καλά, είδαμε και κάτι διαφορετικό και θυμηθήκαμε ότι υπάρχει ελπίδα.
Γ.Συμψηρής
http://www.agrinionews.gr/
Αντί για όλα αυτά μια ωραία έκπληξη μας περίμενε σήμερα το πρωί εκεί που αγωνιζόμαστε να παρκάρουμε.
Είναι το ηλιακό αυτοκίνητο που έφτιαξαν φοιτητές του Τμήματος Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων,εδώ στο Πανεπιστήμιο που φιλοξενεί το Αγρίνιο, μέχρι… νεωτέρας.
Πρόκειται για πτυχιακή εργασία, δουλεύει με μπαταρίες που φορτίζονται από τον ήλιο έτσι σαν μια απάντηση στο γνωστό «σιγά μωρέ και τι κάνουν αυτές οι σχολές εδώ πέρα», που υπονοεί ότι δεν δίνουν χαρτί για διορισμό στο Δημόσιο.
Επίσης απάντηση και σε όσους μας έχουν πρήξει «για πανεπιστήμιο σε κάθε ραχούλα και βουνό», πάντα για το Αγρίνιο ή το Μεσολόγγι και ποτέ για τις περιοχές της χώρας με «εθνική σημασία».
Ορίστε με τι ασχολούνται «ετούτες οι σχολές». Έχει αυτονομία για καμιά 20ριά χιλιόμετρα (μετά πρέπει να μείνει κάποια ώρα να φορτίσει,αλλά θα βρεθεί η λύση και σε αυτό) ενώ πάει με σχεδόν 45 χιλιόμετρα την ώρα.
Είναι βέβαιο ότι αν ήμασταν σε καμιά σοβαρή χώρα εταιρίες θα είχαν ήδη πλησιάσει τους δημιουργούς του για να δουν τι άλλο μπορούν να παρουσιάσουν στο μέλλον.
Στη φωτογραφία είναι ο Αλέξης Χανδόλιας, φοιτητής που μετείχε στο όλο πρότζεκτ με υπεύθυνο τον καθηγητή Φραγκίσκο Κουτελιέρη. Να ‘ναι καλά, είδαμε και κάτι διαφορετικό και θυμηθήκαμε ότι υπάρχει ελπίδα.
Γ.Συμψηρής
http://www.agrinionews.gr/
Μπραβο στους φοιτητες μας και στους καθηγητες μας,μας κανουν περηφανους και χαρουμενους!! Αλλα τι να το κανουμε εμεις το ηλιακο αυτοκινητο....θα μας παρουν και αυτο που εχουμε!! Ας ασχοληθουν με καμια μεθοδο ....τα δυο καρβελια ψωμι να γινουν τεσσερα......Πως; Αυτο ειναι θαυμα; Εε...αυτα εχει αναγκη ο ελληνισμος σημερα παιδια!! Ενα θαυμα!! Και ξανα στα σοβαρα....κατι τετοια φαινομενα μας εμειναν για να χαιρομαστε !! Να ζησουν ολοι οσοι αγωνιζονται για να δημιουργουν ''φως και προοδο''!!
ΑπάντησηΔιαγραφή