Για μια ακόμα φορά,αυτές τις μέρες,ο Αρχιμανδρίτης Βενέδικτος του Αγίου Γεωργίου Ζωγράφου,βρέθηκε στην επικαιρότητα για την διαμάχη του με τη νέα Δήμαρχο Ζωγράφου,Τίνα Καφατσάκη,με αφορμή και πάλι τη διέλευση πολιτών,αλλά και φορτηγών από την αυλή του ναού.
Ο Αρχιμανδρίτης,όπως θα διαβάσετε στο κείμενο-σεντόνι,που δημοσιεύεται στο σκονάκι δεν βάλει ευθέως μόνο κατά της Δημάρχου για "το ανύπαρκτο έργο της",αλλά κατά πάντων,δικαίων και αδίκων,εκτοξεύοντας μάλιστα λάσπη για δημοσιογράφους της πόλης γράφοντας:" μήπως και τους δώσει κανένα ψίχουλο διαφήμισης για να βγάλουν χαρτζιλίκι"!
Κάπου στο κείμενό του νομίζουμε ότι πολιτικολογεί κιόλας:"...διαφωνίες ακόμη και στον πιο δεξιό μας βραχίονα"!
Παρακάτω ο Αρχιμανδρίτης σημειώνει:"...να μην παραδώσουμε άνευ όρων την ιερότητα του χώρου που διοικούμε..."!
Δηλαδή πάτερ με ποιους όρους είστε διατεθειμένος να επιτρέψετε τη διέλευση;
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο:
Ο Αρχιμανδρίτης Βενέδικτος απαντά
Οφειλόμενη απάντηση σε όλα τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών σε διαδικτυακές εφημερίδες στου Ζωγράφου σχετικά με το μείζον... θέμα που ανέκυψε πάλι με την αυλή του Αγίου Γεωργίου και ανακόπτει το πυρετώδες έργο του Δήμου και της νύν Δημάρχου.
Δημοσιεύματα που στερούνται αληθείας και αντικειμενικότητας και βρίθουν αναληθειών και εμπάθειας προς το πρόσωπο του κακού Αρχιμανδρίτη Βενεδίκτου, διότι αντιστέκεται σθεναρά στις παράλογες επιδιώξεις κάθε δημάρχου να παραδώσει άνευ όρων την αυλή του ναού, την οποία θέλουν να μετατρέψουν σε οικόπεδο πολλαπλών χρήσεων του Δήμου, λες και στερείται γης ο Δήμος Ζωγράφου.
Μια απάντηση οφειλόμενη σε όλους τους ευσεβείς πιστούς που παρακολουθούν το έργο και το λόγο μου όλα αυτά τα χρόνια και αποτελεί επιθυμία τους η αποπεράτωση του ναού της ενορίας τους, που έλαβε σάρκα και οστά επί των ημερών του κακού Αρχιμ. Βενεδίκτου.
Αποδεικνύεται τελικά ότι το μείζον διακύβευμα στου Ζωγράφου είναι η αυλή του Αγίου Γεωργίου, έχουν λυθεί όλα τα υπόλοιπα προβλήματα και το μόνο που έχει απομείνει είναι η εκδίωξη του κακού Αρχιμανδρίτη και η κατάληψη του υψώματος, το οποίο ο Δήμος Ζωγράφου διεκδικεί από το 1982,οπότε και άσκησε την πρώτη αγωγή κυριότητας κατά του ναού.
Εδώ οφείλω να επισημάνω ότι το 1982 που η τότε δήμαρχος κ. Σακελλαρίδου οδήγησε στη δικαιοσύνη το Ναό και ξιφούλκησε κατά του μακαριστού κτήτορος π. Θεοδώρου Μπέτσα, ο κακός Αρχιμανδρίτης ήταν μόλις 3 ετών. Από το 1982 λοιπόν ο Δήμος Ζωγράφου δεν σέβεται την επιθυμία της οικογένειας Ζωγράφου για την ανέγερση εκεί Ναού, ο οποίος έπρεπε να διαθέτει και τον απαραίτητο περιβάλλοντα χώρο, την αυλή του και να τη διαχειρίζεται ο ίδιος.
Δικαστικές διενέξεις 30 ετών και πλέον ταλαιπωρούν το Ζωγραφιώτικο λαό, εξαιτίας της στείρας επιδίωξης του Δήμου να διαχειρίζεται την αυλή του ναού, όταν και το πιο μικρό παιδί μπορεί να κατανοήσει ότι ένας ναός χρειάζεται και την αυλή του.
Προς αποκατάσταση της αληθείας πρέπει να ειπωθεί ότι και το 2015 και η νέα δημοτική αρχή ζητά και απαιτεί ό,τι και οι προκάτοχοί της, απρόσκοπτη πρόσβαση στο χώρο, μη σεβόμενη και αυτή τις δικαστικές αποφάσεις τόσων ετών που έχουν αποδώσει τη νομή, κυριότητα και κατοχή στο ναό.
Τα τελευταία χρόνια παρά τη συνέχεια της δικαστικής διένεξης ο ναός επέτρεπε και διευκόλυνε την πρόσβαση του Δήμου στο χώρο για διέλευση στο δημοτικό θέατρο. Αυτό έπραξε και το Σεπτέμβριο του 2014 όταν η νεοεκλεγείσα Δήμαρχος επεσκέφθη το ναό και ζήτησε εξυπηρέτηση.
Και τα μέλη του εκκλησιαστικού συμβουλίου την παρεκάλεσαν να ανοίξει μια πόρτα προς το πάρκο για να εισέρχονται οι δημότες με τα κατοικίδια και να μην διέρχονται μπροστά από το ναό με τις γνωστές συνέπειες λόγω των ακαθαρσιών.
Το τι συμβαίνει μέσα στο πάρκο και αν μπορούν να το επισκεφθούν όλοι οι δημότες είναι γνωστό τοις πάσι και κοινό μυστικό.
Το αίτημα έγινε δεκτό και συνοδεύτηκε από δέσμευση και υπόσχεση της κ. Δημάρχου ότι θα είναι η τελευταία φορά που θα χρειαστεί αυτή την εξυπηρέτηση διότι μέχρι το φεστιβάλ του Μαΐου θα έχει δημιουργήσει δική του πρόσβαση ο Δήμος από τα ακίνητα ιδιοκτησίας του που συνορεύουν με το θέατρο, αλλά και από τη Βίλα Ζωγράφου που όπως δήλωσε εις επήκοον πάντων επρόκειτο να εκδιώξει τους καταληψίες λεβέντες, όπως χαρακτηριστικά είπε.
Ουδέν όμως εγένετο και η νέα δημοτική αρχή επανήλθε με νέο αίτημα για απρόσκοπτη πρόσβαση στο χώρο, με εντελώς προσχηματική την επιστολή της, αφού η νομική υπηρεσία του Δήμου ζητούσε τηλεφωνικά από τη δικηγόρο του Ναού η πρόσβαση να είναι απρόσκοπτη.
Και αυτό αποδεικνύεται και από το δικόγραφο των ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε ο Δήμος κατά του Ναού και στο οποίο θεωρεί εαυτόν κύριο, κάτοχο και νομέα της επίδικης αυλής και ζητά απρόσκοπτη πρόσβαση.
Το εκκλησιαστικό συμβούλιο δεν έφερε καμία άρνηση και εμπόδιο στην πραγματοποίηση του μαθητικού φεστιβάλ, αλλά προέβαλε αντιρρήσεις και ενστάσεις για δύο λόγους, πρώτα για την αθέτηση της δέσμευσης της ίδιας της Δημάρχου ότι δεν θα ζητήσει πάλι τη συγκεκριμένη πρόσβαση, αλλά αντίθετα επανήλθε ζητώντας απρόσκοπτη πρόσβαση στην {{ιδιοκτησία}} της και δεύτερον διότι δίπλα ακριβώς από τη διέλευση των μαθητών βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο αποπεράτωσης του ναού με εκτεθειμένα οικοδομικά υλικά του εργολάβου.
Η νέα δημοτική αρχή λοιπόν αναστατώνει ακόμη μια φορά την ηρεμία της περιοχής, καθώς δεν αρκείται στην εξυπηρέτηση που παρείχε όλα τα χρόνια ο Ναός αλλά θέτει εκ νέου θέμα ιδιοκτησιακό, όταν αυτό έχει πλέον λήξει στο Κτηματολόγιο.
Και η απόφαση που εξέδωσε το Ειρηνοδικείο Αθηνών αποτελεί κόλαφο για το Δήμο καθώς αποφάσισε αυτό ακριβώς που παρείχε ο ναός, να επιτρέπει τη διέλευση στο Δήμο χωρίς απρόσκοπτη πρόσβαση και με το συγκεκριμένο ωράριο 15:00 με 00:30 αποκλειστικά ως μια έμμεση υπόδειξη στις νέες ορέξεις της νέας δημοτικής αρχής ότι η αυλή ανήκει στο ναό, ο οποίος έχει νομή, κατοχή και κυριότητα και δεν αρνείται να σας εξυπηρετήσει από την ιδιοκτησία του.
Μια ιδιοκτησία που δεν έχει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ιδιοκτησιών των φυσικών προσώπων αλλά αποτελεί μια ασφαλιστική δικλείδα να διαχειρίζεται το χώρο ο ναός και να τον διατηρεί όμορφο, καθαρό και προσβάσιμο όλη την ημέρα, το οποίο είναι πανθομολογούμενο στην περιοχή, όχι όμως και τη νύχτα ως έδαφος σε πλήθος παραβατικών συμπεριφορών.
Το εκκλησιαστικό συμβούλιο σέβεται απόλυτα τη δικαστική απόφαση και θα επιτρέψει την πρόσβαση στο Δήμο για το μαθητικό φεστιβάλ και δεν είναι αυτό η πέτρα του σκανδάλου.
Η νέα διεκδίκηση εκ μέρους του Δήμου πυροδοτεί τις σχέσεις του με τον Ιερό Ναό και εμποδίζει την ομαλή λειτουργία και των δύο στο χώρο. Στον αγώνα αυτό που ξεκινά ο Δήμος κατά του ναού για προάσπιση των συμφερόντων του Δήμου, όπως χαρακτηριστικά είπε η κ. Δήμαρχος, έχουν συνασπιστεί ετερόκλητες δυνάμεις με διαφορετικά κίνητρα η κάθε μια.
Από τη μια όλοι εκείνοι που λυμαίνονταν το ναό και τον καθιστούσαν γιαπί για πολλά χρόνια μέχρι της ελεύσεώς μου και επιμένουν προκλητικά να διεκδικούν τα συμφέροντά τους με συκοφαντικές και δυσφημιστικές για το πρόσωπό μου αφισοκολλήσεις στους κάδους απορριμμάτων της περιοχής, καταδεικνύοντας έτσι τους τρόπους που χρησιμοποιούσαν όλα αυτά τα χρόνια και φρέναραν το έργο του ναού, τρόπους και πράξεις που παραπέμπουν σε τακτικές του υποκόσμου.
Από την άλλη στο πλευρό της νέας διεκδίκησης του Δήμου, έχουν ταχθεί απροϋπόθετα όλοι οι εντόπιοι δημοσιογράφοι προκειμένου να κερδίσουν την εύνοια της νέας Αυτοκράτειρας του Δήμου μήπως και τους δώσει κανένα ψίχουλο διαφήμισης για να βγάλουν χαρτζιλίκι.
Και ανταγωνίζονται ποιός θα γράψει το πιο επιθετικό άρθρο εις βάρος του κακού Αρχιμανδρίτη που θα αποπροσανατολίσει το λαό από το ανύπαρκτο έργο της Δημάρχου και θα τον ξεσηκώσει εναντίον του με σκοπό το διωγμό του για άλλη μια φορά.
Δυστυχώς ο ναός δεν διαθέτει την οικονομική ευρωστία ούτε τα κονδύλια για να δίνει διαφημίσεις του Ν.Π. Αθλητισμού και πολιτισμού και εκδόσεις του Δήμου στους δημοσιογράφους και να κατευθύνει έτσι τα δημοσιεύματά τους.
Το πλέον κραυγαλέο που γράφτηκε ότι ο κακός Αρχιμανδρίτης λαμβάνει 100 ευρώ την ημέρα για να επιτρέπει την πρόσβαση στο Δήμο, ξεπερνώντας τα όρια της συκοφαντίας και αγγίζοντας τη νοσηρή και ανήθικη φαντασία με σκοπό την εξόντωση του ανθρώπου, γιατί απλά για να τον διώξουμε πρέπει να στραπατσάρουμε την εικόνα του στον κόσμο και να τον ξεσηκώσουμε εναντίον του.
Δυστυχώς αγαπητοί μου δεν πρόκειται να λάβετε ούτε ένα ευρώ από τον Άγιο Γεώργιο για να προβάλλετε το έργο μας γιατί το πρώτο ευρώ θα φέρει τον εκβιασμό με κάποιο αρνητικό δημοσίευμα για το δεύτερο ...ευρώ. Δεν θέλω να πιστέψω τις φήμες ότι τα συμφέροντα των διαφημίσεων γεννούν και τις διαφωνίες ακόμη και στον πιο δεξιό μας βραχίονα.
Δεν μπορούμε ως εκκλησία να αποδεχθούμε όλες τις παραπάνω τακτικές, αήθεις και εντελώς ασύμβατες με την πνευματικότητα που οσφραίνεται ο κάθε πιστός μπαίνοντας στην εκκλησία.
Όσον αφορά την αυλή του ναού δεσμευόμαστε ως εκκλησιαστικό συμβούλιο από το Σύνταγμα, τη νομοθεσία και την Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών να περιφρουρούμε τα δίκαια του Νομικού προσώπου του Ναού και να μην παραδώσουμε άνευ όρων την ιερότητα του χώρου που διοικούμε βάσει νόμου στην κάθε λογής αλλοτρίωση και κοσμική επέμβαση.
Δεν θα χρειαστεί να απειλήσουμε, να συκοφαντήσουμε ή να ξεσηκώσουμε τον αποπροσανατολισμένο λαό εναντίον κανενός, η αλήθεια για την οποία μαχόμαστε έχει την ικανότητα να διεισδύει παντού να αναμορφώνει και να αποκαλύπτει το ψέμα.
Εύχομαι στην κ. Δήμαρχο με την ολοκλήρωση ενός χρόνου από την ανάληψη των καθηκόντων της, να έχει να παρουσιάσει κάποιο έργο στους δημότες και όχι μόνο την εκστρατεία εναντίον του Αγίου Γεωργίου και την κεφαλή επί πίνακι του Αρχιμανδρίτη Βενεδίκτου επειδή δεν της δόθηκε η απρόσκοπτη.
Το πρόβλημα στου Ζωγράφου και το μείζον διακύβευμα είναι άραγε αυτή η μικρή αυλή του Αγίου Γεωργίου; Είναι ο μόνος ναός στην περιοχή που διαθέτει περίφραξη; Ο ναός των Εισοδίων της Θεοτόκου και το κοιμητήριο Ζωγράφου μήπως καταργούν αυτή την πρωτοτυπία και καινοτομία του Αγίου Γεωργίου;
Αν θέλουμε να μιλήσουμε για μια πρωτοτυπία πρέπει να επισημάνουμε ότι ο Άγιος Γεώργιος είναι ο μοναδικός ναός που μπροστά από την κύρια είσοδό του διέρχονται φορτηγά! Επιτέλους ας δημιουργήσει ο Δήμος μια αξιοπρεπή και κατάλληλη είσοδο για το θέατρο που διαθέτει.
Και ο πιο νοήμων άνθρωπος καταλαβαίνει ότι ο Δήμος πρέπει να καλύψει την έλλειψη εισόδου του θεάτρου και να σταματήσει να ενοχλεί το ναό και κατ´ επέκταση όλους τους δημότες με ανεπέρειστες διεκδικήσεις. Αναμένουμε όλοι από την κ. Δήμαρχο να παρουσιάσει έργο, να πραγματώσει όλα όσα υποσχέθηκε και να μη διχάζει τους δημότες, ξεσηκώνοντάς τους εναντίον μου. Όση φασαρία και αν προκαλέσει, το ανύπαρκτο έργο της ένα χρόνο μετά την εκλογή της θα βοά στα αυτιά των δημοτών του Δήμου.
Εν κατακλείδι αυτής της μακροσκελούς τοποθέτησής μου και οφειλομένης απάντησης σε όσα αναληθή έχουν δει το φως της δημοσιότητας αυτές τις ημέρες, θα ήθελα να δηλώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι παραμένω εδώ, ανυποχώρητος, ακλόνητος και μάχιμος υπέρ των δικαίων του Ναού που προΐσταμαι και της εκκλησίας γενικότερα, αφήνω τους συκοφάντες μου οχυρωμένους πίσω από τη βιομηχανία λάσπης του συντετριμμένου θαυμασμού τους( φθόνου )για το έργο που έχω επιτελέσει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Διδάχτηκα τη μαχητικότητα δίπλα σε έναν μεγάλο ηγέτη, τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, ο οποίος με δίδαξε ότι κατορθώνω στη ζωή μου να το θεωρώ λίγο και να μην αρκούμαι σε αυτό και επ´ ουδενί θα προδώσω την αντικειμενικότητα και την ανυποκρισία που φύσει με χαρακτηρίζουν!
http://toskonaki.blogspot.gr/
Απάντηση από το Zografou.net
Ενοχλήθηκε ο Βενέδικτος από κάποιες δημοσιεύσεις (κάποιες εξ αυτών είναι και δικές μας) που τον αφορούν και τις απέδωσε με συνέντευξη του στο σκονάκι παραπέμποντας σε θεωρίες συνωμοσίας που έχουν υφανθεί εναντίον του.
Ο Καρλ Πόπερ έχει γράψει ένα ωραίο δοκίμιο πάνω σε αυτό το θέμα, στο οποίο λέει ότι οι θεωρίες συνωμοσίας ξεκίνησαν με τον Όμηρο. Ο,τι συμβαίνει στην Τροία , το είχαν καταστρώσει την προηγούμενη μέρα στην κορυφή του Ολύμπου οι θεοί.
Στο προκείμενο όμως.
Να σου πούμε αρχικά παπά ότι όπως εσύ έχεις τσακωθεί με όλους τους δημάρχους τα τελευταία χρόνια (Καζάκο , Καλλίρη και τώρα Καφατσάκη ) είμαστε και εμείς στην μαύρη λίστα τους.Όχι όμως για τους ίδιους λόγους με σένα. Έχουμε μια ποιοτική διαφορά που και να στην εξηγήσω τσάμπα θα πάει η πληκτρολόγηση.
Επίσης σε όλες τις περιπτώσεις που έχουμε αναφερθεί στο πρόσωπο σου είναι αναδημοσιεύσεις από καταγγελίες τρίτων και εμείς το μόνο που τονίζουμε είναι ότι δεν είναι εικόνα ιερωμένου να "πλακώνεται" με ανθρώπους της πόλης στην οποία θεωρητικά ήρθε να προσφέρει.
Θα μας πεις φταίνε οι άλλοι. Όλοι τους; Μα δεν έχεις αφήσει χριστιανό σε αυτή την πόλη που να μην έχεις τσακωθεί εκτός από κάτι γεροντάκια στην εκκλησία σου που αναζητούν την σωτηρία της ψυχής και θεωρούν ότι αυτή περνάει μέσα από εσένα.
Παπά το εγώ σου σε έχει κάνει προφανώς να πιστεύεις ότι όποιος σε κράζει σε θαυμάζει ( ενδόμυχα ίσως και να σε ζηλεύει).
Αν η σκέψη αυτή σε γεμίζει προσωπικά καλώς και να την έχεις.
Αρκεί να ανοίξεις τις πόρτες στον περίβολο της εκκλησίας και να μην ενοχλείς τους διερχόμενους κατοίκους καθώς και όσους θέλουν να έχουν πρόσβαση στο δημοτικό θεατράκι.Τόσο απλά είναι τα πράγματα.
Για το zografou.net
Θανάσης Δαβαλάς
Σχόλιο Ζείδωρον:Προσωπικά δεν μας αγγίζουν όσα γράφει ο Αρχιμανδρίτης Βενέδικτος καθότι δεν είμαστε καν δημοσιογράφοι,ούτε έχουμε διαφημίσεις στο μπλογκ μας (χωρίς αυτό να σημαίνει πως όσοι έχουν είναι αμαρτωλοί,όπως υπαινίσσεστε ξεκάθαρα στο άρθρο σας),ενώ πάμπολλα άρθρα μας ασκούν κριτική στη Δήμαρχο...
Επίσης όσες φορές έχουμε αναφερθεί στο άτομό σας,το 'χουμε κάνει με στοιχεία και ευπρέπεια.
Οταν ανέλαβε η κυρία Καφατσάκη εμείς εδώ γράψαμε ένα άρθρο με φωτογραφίες,που ξανάρθε αυτές τις μέρες στη δημοσιότητα,στο οποίο η κυρία Δήμαρχος συνιστούσε στους πολίτες να εισέρχονται στο Πάρκο από την είσοδο των Παλαιών Ζωγραφιωτών με ανακοίνωση που κρεμάστηκε σε όλες τις πύλες (κλειδωμένες και ξεκλείδωτες) πέριξ της αυλής του ναού του Αγίου Γεωργίου.
Αυτό φυσικά δεν νομίζουμε να το έκανε με δικιά της πρωτοβουλία,πρώτη εβδομάδα στην καρέκλα της Δημαρχίας,αλλά προφανέστατα μετά από δικιά σας παράκληση-υπόδειξη,κάτι που στο άρθρο σας το αποσιωπάτε τελείως... Κι αν αυτό ισχύει σημαίνει ότι οι σχέσεις σας στράβωσαν στη συνέχεια για να φτάσουν σήμερα να 'ναι "πολεμικές".
Αυτά από μας,βρείτε τα με τη Δήμαρχο και με το ποίμνιο της εκκλησίας,μην βλέπετε γύρω σας παντού εχθρούς,γιατί αν είναι έτσι κάπου φταίτε και σεις και μ' όλο το σεβασμό να σας πούμε ότι η έπαρση κάθε άλλο παρά καλός σύμβουλος είναι.
Αφήστε το όποιο έργο σας να το κρίνουν οι πιστοί,όπως κρίνετε και σεις της Δημάρχου και μην στηρίζεστε σε βραχίονες,ακόμα κι αν είναι δεξιοί!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες