Υπάρχουν στιγμές που κυριολεκτικά προβληματίζεσαι ως άνθρωπος, με αντιδράσεις που βλέπεις γύρω σου από άλλους συμπολίτες σου. Ειλικρινά δε γνωρίζω πως πρέπει να κρίνω αντιδράσεις σχετικά με τις θετικές εξελίξεις που υπήρξαν με τις εργασίες του νέο αεροδρομίου του νησιού μας.
Πριν καν στεγνώσει το μελάνι με την αναγραφή της είδησης για την επίσκεψη Μ. Χρυσοχοΐδη και τις νέες εξελίξεις για την επίλυση του κτιριακού προβλήματος, σχεδόν αμέσως, είδα να αναγράφονται στην Παριανή μπλογκόσφαιρα δεκάδες ανοησίες. Διάβασα από «χαριτωμενιές», έως εμπαθείς αναρτήσεις για την υπόθεση.
Άλλος έβγαζε τα απωθημένα του, διότι επιμένει ακόμα να αμφισβητεί ότι οι εργασίες του νέου αεροδρομίου έχουν μπει σε μία καλά ρότα, άλλος υποστήριζε πως όλα είναι ψέματα και άλλος ασκούσε «υψηλή» κριτική διότι το νέο αεροδρόμιο δεν θα είναι εφάμιλλο του «Ελ. Βενιζέλος» στην Αθήνα… Άλλος πάλι που ανεβάζει διάφορα βίντεο, έβαλε τις δημόσιες δηλώσεις του κ. Μ. Χρυσοχοΐδη και «έκοψε» από μέσα τα όσα ελέχθησαν για τη συνεισφορά Γ. Ραγκούση, στο μεγαλύτερο έργο στην ιστορία του νησιού μας. Τέτοιο κόμπλεξ και τέτοια ανοησία.
Το νέο αεροδρόμιο Πάρου κατασκευάζεται σε μία εποχή οικονομικής στενότητας της χώρας. Τα έργα ανάπτυξης με τη συμμετοχή του δημοσίου ως γνωστόν, σπανίζουν αυτήν την εποχή στην Ελλάδα. Άρα από μόνο του το έργο του νέου αεροδρομίου Πάρου, έχει από μία διαφορετική σημασία.
Οι μεγάλες αλήθειες για το έργο είναι οι τρεις:
α) Το πρώτο μεγάλο στοίχημα κερδήθηκε όταν ο τότε δήμαρχος, Γ. Ραγκούσης, το 2005 ξεκίνησε τις επαφές με το Γ.Γ. του Υπουργείου Μεταφορών, κ. Γ. Γκόλια και το Διοικητή της ΥΠΑ κ. Δ. Σταμάτη. Στη συνέχεια είχαμε τις απαλλοτριώσεις επί υπουργών οικονομικών, Γ. Αλογοσκούφη - Γ. Σουφλιά και του μεγάλου ενδιαφέροντος που είχε δείξει ένας πραγματικός φίλος του νησιού μας, ο τότε πρόεδρος του Χρηματιστηρίου Αθηνών, κ. Σπ. Καπράλος.
β) Το έργο πήρε σάρκα και οστά, όταν το υπέγραψε ως υπουργός ο Γ. Ραγκούσης, Αν δεν το υπέγραφε τότε (2011), ως υπουργός υποδομών, (περιβαλλοντικές μελέτες, εγκρίσεις απαλλοτριώσεων και κονδύλι ύψους 23.250.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων προκειμένου να δημοπρατηθεί το έργο κατασκευής του «Νέου Πεδίου Ελιγμών Κρατικού Αερολιμένα Πάρου»), το έργο δε θα γινόταν ποτέ
και γ) έστω και στο παρά πέντε, ο νυν υπουργός υποδομών, Μ. Χρυσοχοΐδης, δίνει λύση στο κτιριακό πρόβλημα.
Αυτές είναι οι μεγάλες αλήθειες για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου του νησιού μας.
Ας αφήσουμε λοιπόν στη θλίψη τους και στα υπαρξιακά τους προβλήματα όλους όσοι μεμψιμοιρούν. Το νέο αεροδρόμιο Πάρου θα κατασκευαστεί και θα παραδοθεί στην υπηρεσία του Παριανού λαού.
Φωνή της Πάρου
Διαβάστε όλη την ύλη της εφημερίδας ΕΔΩ
Πριν καν στεγνώσει το μελάνι με την αναγραφή της είδησης για την επίσκεψη Μ. Χρυσοχοΐδη και τις νέες εξελίξεις για την επίλυση του κτιριακού προβλήματος, σχεδόν αμέσως, είδα να αναγράφονται στην Παριανή μπλογκόσφαιρα δεκάδες ανοησίες. Διάβασα από «χαριτωμενιές», έως εμπαθείς αναρτήσεις για την υπόθεση.
Άλλος έβγαζε τα απωθημένα του, διότι επιμένει ακόμα να αμφισβητεί ότι οι εργασίες του νέου αεροδρομίου έχουν μπει σε μία καλά ρότα, άλλος υποστήριζε πως όλα είναι ψέματα και άλλος ασκούσε «υψηλή» κριτική διότι το νέο αεροδρόμιο δεν θα είναι εφάμιλλο του «Ελ. Βενιζέλος» στην Αθήνα… Άλλος πάλι που ανεβάζει διάφορα βίντεο, έβαλε τις δημόσιες δηλώσεις του κ. Μ. Χρυσοχοΐδη και «έκοψε» από μέσα τα όσα ελέχθησαν για τη συνεισφορά Γ. Ραγκούση, στο μεγαλύτερο έργο στην ιστορία του νησιού μας. Τέτοιο κόμπλεξ και τέτοια ανοησία.
Το νέο αεροδρόμιο Πάρου κατασκευάζεται σε μία εποχή οικονομικής στενότητας της χώρας. Τα έργα ανάπτυξης με τη συμμετοχή του δημοσίου ως γνωστόν, σπανίζουν αυτήν την εποχή στην Ελλάδα. Άρα από μόνο του το έργο του νέου αεροδρομίου Πάρου, έχει από μία διαφορετική σημασία.
Οι μεγάλες αλήθειες για το έργο είναι οι τρεις:
α) Το πρώτο μεγάλο στοίχημα κερδήθηκε όταν ο τότε δήμαρχος, Γ. Ραγκούσης, το 2005 ξεκίνησε τις επαφές με το Γ.Γ. του Υπουργείου Μεταφορών, κ. Γ. Γκόλια και το Διοικητή της ΥΠΑ κ. Δ. Σταμάτη. Στη συνέχεια είχαμε τις απαλλοτριώσεις επί υπουργών οικονομικών, Γ. Αλογοσκούφη - Γ. Σουφλιά και του μεγάλου ενδιαφέροντος που είχε δείξει ένας πραγματικός φίλος του νησιού μας, ο τότε πρόεδρος του Χρηματιστηρίου Αθηνών, κ. Σπ. Καπράλος.
β) Το έργο πήρε σάρκα και οστά, όταν το υπέγραψε ως υπουργός ο Γ. Ραγκούσης, Αν δεν το υπέγραφε τότε (2011), ως υπουργός υποδομών, (περιβαλλοντικές μελέτες, εγκρίσεις απαλλοτριώσεων και κονδύλι ύψους 23.250.000 ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων προκειμένου να δημοπρατηθεί το έργο κατασκευής του «Νέου Πεδίου Ελιγμών Κρατικού Αερολιμένα Πάρου»), το έργο δε θα γινόταν ποτέ
και γ) έστω και στο παρά πέντε, ο νυν υπουργός υποδομών, Μ. Χρυσοχοΐδης, δίνει λύση στο κτιριακό πρόβλημα.
Αυτές είναι οι μεγάλες αλήθειες για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου του νησιού μας.
Ας αφήσουμε λοιπόν στη θλίψη τους και στα υπαρξιακά τους προβλήματα όλους όσοι μεμψιμοιρούν. Το νέο αεροδρόμιο Πάρου θα κατασκευαστεί και θα παραδοθεί στην υπηρεσία του Παριανού λαού.
Φωνή της Πάρου
Διαβάστε όλη την ύλη της εφημερίδας ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες