Υπεγράφη νύχτα και μάλιστα παραμονή της γιορτής της Παναγίας
Απολύσεις χωρίς αναισθητικό
Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η χθεσινή αποκάλυψη της «Ε» για το Προεδρικό Διάταγμα που τροποποιεί τις εργασιακές σχέσεις στα ΚΤΕΛ και ανοίγει τον «ασκό» των αναιτιολόγητων απολύσεων σε όλο τον ιδιωτικό τομέα και την αντικατάσταση παλιών εργαζομένων με νέους που αμείβονται με τα κατώτατα όρια συμβάσεων (510 ευρώ μεικτά).
Αν και το σχετικό Π.Δ. πέρασε για υπογραφή νύχτα και μάλιστα παραμονή της γιορτής της Παναγίας, εντούτοις ο πρωθυπουργός δηλώνει άγνοια (!!!).
Το παραπάνω, που δείχνει τον τραγέλαφο κάτω από τον οποίο λειτουργεί η κυβέρνηση, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα διαφόρων φίλων, ανέφερε ο Α. Σαμαράς στον πρόεδρο της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλο, ο οποίος, στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Απασχόλησης, ζήτησε από τον πρωθυπουργό την απόσυρση του επίμαχου Π.Δ.
Μάλιστα ο κ. Παναγόπουλος, σε δηλώσεις του αμέσως μετά, χαρακτήρισε «πρόκληση» το γεγονός «με ένα Προεδρικό Διάταγμα νύχτα να απελευθερώνονται οι απολύσεις των οδηγών των ΚΤΕΛ». Ανέφερε μάλιστα ότι το έθεσε στον πρωθυπουργό και είπε ότι θα το δει, δεν ήταν γνώστης αυτής της συγκεκριμένης διάταξης. Το θέμα κατήγγειλε χθες η ΓΣΕΕ, με αφορμή την απόλυση ενός 55χρονου οδηγού στην Καλαμάτα, η οποία έγινε αναιτιολόγητα.
Την έμπρακτη συμπαράστασή τους στο Σωματείο Εργαζομένων στο ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, με αφορμή την πρώτη πανελλαδική απόλυση οδηγού με το Προεδρικό Διάταγμα 94/13-8-2014, εξέφρασαν τα σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ στη Μεσσηνία.
Το Σωματείο Εργαζομένων στο ΚΤΕΛ πραγματοποίησε στάση εργασίας την Κυριακή 31 Αυγούστου.
Το ΠΑΜΕ
Σε ανακοίνωσή της η Γραμματεία Μεσσηνίας του ΠΑΜΕ τονίζει:
«Στο κενό πέφτει η προσπάθεια της συγκυβέρνησης να καλλιεργήσει ψεύτικες προσδοκίες, με υποσχέσεις περί "χαλάρωσης" των επώδυνων μέτρων, αλλά και η επιχείρηση άλλων πολιτικών δυνάμεων, ώστε να παγιδεύσουν το λαϊκό κίνημα, παραπέμποντας τη λύση των προβλημάτων στις επόμενες κάλπες και καλλιεργώντας τη λογική της ανάθεσης.
Η απόλυση του εργαζόμενου οδηγού στο ΚΤΕΛ της Μεσσηνίας δυστυχώς μας δικαιώνει και μας υπενθυμίζει ότι τα μνημόνια και οι εφαρμοστικοί νόμοι (με επιταγή της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του ΜΑΑΣΤΡΙΧ) είναι και εδώ και θα παραμείνουν για να εφαρμοστούν.
Το εργατικό - λαϊκό κίνημα έχει μόνο μία διέξοδο: Με την αυτοτελή οργάνωση των δικών του ταξικών αγώνων, την πλατιά ενότητα της εργατικής τάξης και τη Λαϊκή Συμμαχία, να περάσει στην αντεπίθεση. Να διεκδικήσει την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, να παλέψει για ριζικές ανατροπές».
Είναι η πρώτη πανελλαδική απόλυση οδηγού σε ΚΤΕΛ, που έρχεται να εφαρμόσει το Προεδρικό Διάταγμα 94/13-8-2014, το οποίο προβλέπει αναιτιολόγητη απόλυση με προειδοποίηση, καταβάλλοντας το 50% της αποζημίωσης.
http://www.enet.gr/
«Δεν ήμουν γνώστης της συγκεκριμένης διάταξης», είπε ο Σαμαράς,λες κι αυτό τον αθωώνει ή είναι το μοναδικό που γίνεται με εντολές των πραγματικών αφεντικών της χώρας.
Αν είχες λίγη ΤΣΙΠΑ Αντωνάκη θα πήγαινες σπίτι σου,αλλά ποιος πολιτικός της συνομοταξίας σου την έχασε για να τη βρεις εσύ!
Ζείδωρον
Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσε η χθεσινή αποκάλυψη της «Ε» για το Προεδρικό Διάταγμα που τροποποιεί τις εργασιακές σχέσεις στα ΚΤΕΛ και ανοίγει τον «ασκό» των αναιτιολόγητων απολύσεων σε όλο τον ιδιωτικό τομέα και την αντικατάσταση παλιών εργαζομένων με νέους που αμείβονται με τα κατώτατα όρια συμβάσεων (510 ευρώ μεικτά).
Αν και το σχετικό Π.Δ. πέρασε για υπογραφή νύχτα και μάλιστα παραμονή της γιορτής της Παναγίας, εντούτοις ο πρωθυπουργός δηλώνει άγνοια (!!!).
Το παραπάνω, που δείχνει τον τραγέλαφο κάτω από τον οποίο λειτουργεί η κυβέρνηση, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα διαφόρων φίλων, ανέφερε ο Α. Σαμαράς στον πρόεδρο της ΓΣΕΕ Γιάννη Παναγόπουλο, ο οποίος, στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Απασχόλησης, ζήτησε από τον πρωθυπουργό την απόσυρση του επίμαχου Π.Δ.
Μάλιστα ο κ. Παναγόπουλος, σε δηλώσεις του αμέσως μετά, χαρακτήρισε «πρόκληση» το γεγονός «με ένα Προεδρικό Διάταγμα νύχτα να απελευθερώνονται οι απολύσεις των οδηγών των ΚΤΕΛ». Ανέφερε μάλιστα ότι το έθεσε στον πρωθυπουργό και είπε ότι θα το δει, δεν ήταν γνώστης αυτής της συγκεκριμένης διάταξης. Το θέμα κατήγγειλε χθες η ΓΣΕΕ, με αφορμή την απόλυση ενός 55χρονου οδηγού στην Καλαμάτα, η οποία έγινε αναιτιολόγητα.
Την έμπρακτη συμπαράστασή τους στο Σωματείο Εργαζομένων στο ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, με αφορμή την πρώτη πανελλαδική απόλυση οδηγού με το Προεδρικό Διάταγμα 94/13-8-2014, εξέφρασαν τα σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ στη Μεσσηνία.
Το Σωματείο Εργαζομένων στο ΚΤΕΛ πραγματοποίησε στάση εργασίας την Κυριακή 31 Αυγούστου.
Το ΠΑΜΕ
Σε ανακοίνωσή της η Γραμματεία Μεσσηνίας του ΠΑΜΕ τονίζει:
«Στο κενό πέφτει η προσπάθεια της συγκυβέρνησης να καλλιεργήσει ψεύτικες προσδοκίες, με υποσχέσεις περί "χαλάρωσης" των επώδυνων μέτρων, αλλά και η επιχείρηση άλλων πολιτικών δυνάμεων, ώστε να παγιδεύσουν το λαϊκό κίνημα, παραπέμποντας τη λύση των προβλημάτων στις επόμενες κάλπες και καλλιεργώντας τη λογική της ανάθεσης.
Η απόλυση του εργαζόμενου οδηγού στο ΚΤΕΛ της Μεσσηνίας δυστυχώς μας δικαιώνει και μας υπενθυμίζει ότι τα μνημόνια και οι εφαρμοστικοί νόμοι (με επιταγή της Ευρωπαϊκής Ενωσης και του ΜΑΑΣΤΡΙΧ) είναι και εδώ και θα παραμείνουν για να εφαρμοστούν.
Το εργατικό - λαϊκό κίνημα έχει μόνο μία διέξοδο: Με την αυτοτελή οργάνωση των δικών του ταξικών αγώνων, την πλατιά ενότητα της εργατικής τάξης και τη Λαϊκή Συμμαχία, να περάσει στην αντεπίθεση. Να διεκδικήσει την ικανοποίηση των σύγχρονων λαϊκών αναγκών, να παλέψει για ριζικές ανατροπές».
Είναι η πρώτη πανελλαδική απόλυση οδηγού σε ΚΤΕΛ, που έρχεται να εφαρμόσει το Προεδρικό Διάταγμα 94/13-8-2014, το οποίο προβλέπει αναιτιολόγητη απόλυση με προειδοποίηση, καταβάλλοντας το 50% της αποζημίωσης.
http://www.enet.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες