Περισσότεροι από 50 άνθρωποι σκοτώθηκαν, περιλαμβανομένων αρκετών παιδιών, κατά τη συντριβή μικρού επιβατικού αεροσκάφους της εταιρείας Taban Airlines που εκτελούσε εσωτερική πτήση Τεχεράνη-Ταμπάς στο ανατολικό Ιράν.
Η νέα αεροπορική τραγωδία συνέβη πριν από λίγο και ο αριθμός των νεκρών μεταβάλλεται συνεχώς προς τα πάνω.
Περίπου 50 άνθρωποι, ανάμεσά τους και επτά παιδιά, σκοτώθηκαν κατά τη συντριβή αεροσκάφους ιρανικής αεροπορικής εταιρείας κοντά στο αεροδρόμιο Μεχραμπάντ της Τεχεράνης, σύμφωνα με την ιρανική τηλεόραση και τα ιρανικά πρακτορεία ειδήσεων.
Το αεροσκάφος, ένα Antonov 140, που πραγματοποιούσε την πτήση Τεχεράνη - Ταμπάς (ανατολικό Ιράν), είχε μόλις απογειωθεί και κατέπεσε στη συνοικία του Αζάντι, σε απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο Μεχραμπάντ.
Το αεροδρόμιο Μεχραμπάντ βρίσκεται σε δυτικό προάστιο της Τεχεράνης και εξυπηρετεί κυρίως εσωτερικές πτήσεις.
«Ολοι οι επιβάτες είναι νεκροί. Μεταφέρουμε τα πτώματα στο νεκροτομείο», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA, ενώ εκπρόσωπος της ιρανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας διευκρίνισε ότι 48 επιβάτες βρίσκονταν στο αεροσκάφος.
Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι το αεροσκάφος ανήκε στην εταιρεία Taban Airlines, όμως σύμφωνα με φωτογραφίες από τον τόπο του δυστυχήματος και πληροφορίες των πρακτορείων ειδήσεων, πρόκειται για αεροσκάφος της εταιρείας Sepahan.
Το πρακτορείο IRNA μετέδωσε ότι η διακοπή της λειτουργίας του ενός κινητήρα προκάλεσε τη συντριβή.
Στο Ιράν έχει καταγραφεί σειρά αεροπορικών δυστυχημάτων, που αποδίδεται στην παλαιότητα των αεροσκαφών και την ανεπαρκή συντήρησή τους. Πολλά από τα αεροσκάφη Boeing του στόλους της IranAir αγοράστηκαν πριν από την Ισλαμική Επανάσταση του 1979.
Η ιρανική πολιτική αεροπορία έχει πληγεί από επαναλαμβανόμενα δυστυχήματα την ευθύνη για τα οποία η ιρανική πολιτική ηγεσία επιρρίπτει στις διεθνείς κυρώσεις κατά της Τεχεράνης, οι οποίες εμπόδισαν την ανανέωση του ιρανικού στόλου.
Επί σειρά ετών τα αεροσκάφη των ιρανικών εταιρειών παραμένουν σε λειτουργία με ανταλλακτικά που προέρχονται από την μαύρη αγορά, τη διάλυση άλλων αεροσκαφών ή είναι τοπικής κατασκευής, σύμφωνα με πηγές της ιρανικής πολιτικής αεροπορίας.
Οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του Ιράν, η Iran Air, η Iran Aseman Airlines, η Mahan Air και η Iran Air Tours, διαθέτουν στόλους μέσου όρου ηλικίας άνω των 22 ετών και εξυπηρετούν μία αγορά 76 εκατομμυρίων ατόμων.
Οι αμερικανικές εταιρείες Boeing Co και General Electrics Co επιδιώκουν την εξαγωγή ανταλλακτικών προς το Ιράν στο πλαίσιο της συμφωνίας για τη χαλάρωση των κυρώσεων.
Η νέα αεροπορική τραγωδία συνέβη πριν από λίγο και ο αριθμός των νεκρών μεταβάλλεται συνεχώς προς τα πάνω.
Περίπου 50 άνθρωποι, ανάμεσά τους και επτά παιδιά, σκοτώθηκαν κατά τη συντριβή αεροσκάφους ιρανικής αεροπορικής εταιρείας κοντά στο αεροδρόμιο Μεχραμπάντ της Τεχεράνης, σύμφωνα με την ιρανική τηλεόραση και τα ιρανικά πρακτορεία ειδήσεων.
Το αεροσκάφος, ένα Antonov 140, που πραγματοποιούσε την πτήση Τεχεράνη - Ταμπάς (ανατολικό Ιράν), είχε μόλις απογειωθεί και κατέπεσε στη συνοικία του Αζάντι, σε απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο Μεχραμπάντ.
Το αεροδρόμιο Μεχραμπάντ βρίσκεται σε δυτικό προάστιο της Τεχεράνης και εξυπηρετεί κυρίως εσωτερικές πτήσεις.
«Ολοι οι επιβάτες είναι νεκροί. Μεταφέρουμε τα πτώματα στο νεκροτομείο», δήλωσε ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων IRNA, ενώ εκπρόσωπος της ιρανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας διευκρίνισε ότι 48 επιβάτες βρίσκονταν στο αεροσκάφος.
Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν ότι το αεροσκάφος ανήκε στην εταιρεία Taban Airlines, όμως σύμφωνα με φωτογραφίες από τον τόπο του δυστυχήματος και πληροφορίες των πρακτορείων ειδήσεων, πρόκειται για αεροσκάφος της εταιρείας Sepahan.
Το πρακτορείο IRNA μετέδωσε ότι η διακοπή της λειτουργίας του ενός κινητήρα προκάλεσε τη συντριβή.
Στο Ιράν έχει καταγραφεί σειρά αεροπορικών δυστυχημάτων, που αποδίδεται στην παλαιότητα των αεροσκαφών και την ανεπαρκή συντήρησή τους. Πολλά από τα αεροσκάφη Boeing του στόλους της IranAir αγοράστηκαν πριν από την Ισλαμική Επανάσταση του 1979.
Η ιρανική πολιτική αεροπορία έχει πληγεί από επαναλαμβανόμενα δυστυχήματα την ευθύνη για τα οποία η ιρανική πολιτική ηγεσία επιρρίπτει στις διεθνείς κυρώσεις κατά της Τεχεράνης, οι οποίες εμπόδισαν την ανανέωση του ιρανικού στόλου.
Επί σειρά ετών τα αεροσκάφη των ιρανικών εταιρειών παραμένουν σε λειτουργία με ανταλλακτικά που προέρχονται από την μαύρη αγορά, τη διάλυση άλλων αεροσκαφών ή είναι τοπικής κατασκευής, σύμφωνα με πηγές της ιρανικής πολιτικής αεροπορίας.
Οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του Ιράν, η Iran Air, η Iran Aseman Airlines, η Mahan Air και η Iran Air Tours, διαθέτουν στόλους μέσου όρου ηλικίας άνω των 22 ετών και εξυπηρετούν μία αγορά 76 εκατομμυρίων ατόμων.
Οι αμερικανικές εταιρείες Boeing Co και General Electrics Co επιδιώκουν την εξαγωγή ανταλλακτικών προς το Ιράν στο πλαίσιο της συμφωνίας για τη χαλάρωση των κυρώσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες