Οι κάτοικοι μας είπαν ότι δεν έκλεισαν το δρόμο και η αστυνομία λέει ότι η διακοπή της κυκλοφορίας έγινε με εντολή εισαγγελέα για την ασφάλεια των συγκεντρωμένων
Γύρω στη μία η εθνική οδός άνοιξε και τα οχήματα διέρχονται χωρίς να πληρώνουν διόδια
Δηλαδή τώρα δεν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια των συγκεντρωμένων;
Παρουσία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων πραγματοποιείται αυτήν την ώρα συγκέντρωση στα διόδια Αφινδών από περίπου 2.000 κατοίκους των γύρω περιοχών και οργανώσεις που διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις στις τιμές των διοδίων.
Η αστυνομία έχει κλείσει το ρεύμα της εθνικής προς Λαμία από το ύψος του Αγίου Στεφάνου και το ρεύμα προς Αθήνα από τη γέφυρα της Μαλακάσας και εκτρέπει την κυκλοφορία από την παλαιά εθνική οδό. Σύμφωνα με την αστυνομία η διακοπή της κυκλοφορίας έγινε με εντολή εισαγγελέα για την ασφάλεια των συγκεντρωμένων.
Νωρίτερα δημιουργήθηκε ένταση όταν κάποιοι κάτοικοι περικύκλωσαν το περιπολικό που είχε διακόψει το ρεύμα της εθνικής προς Λαμία. Ορισμένοι μάλιστα άρχισαν να χτυπούν το όχημα ο οδηγός του οποίου έβαλε μπροστά κι έφυγε από το σημείο. Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έλαβε τέλος.
Οι δήμαρχοι Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου κάνουν λόγο για απαξίωση της περιοχής και χαρακτηρίζουν την κατάσταση απαράδεκτη. Όπως λένε, για να μετακινούνται οι πολίτες μέσα στους δήμους τους πρέπει να πληρώνουν διόδια.
Οι κάτοικοι που αρχικά συγκεντρώθηκαν στον παράδρομο της Εθνικής, κατέλαβαν τα διόδια και σήκωσαν τις μπάρες αφήνοντας τα οχήματα να περνούν ελεύθερα.
Ο υπουργός μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοϊδης σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής δηλώνει πως ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως εκείνο που έχει σημασία είναι η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων.
“Το κόστος μετακίνησης, όχι τα διόδια, είναι στην Ελλάδα ακριβό. Πρόκειται για σκληρή συνέπεια του παρελθόντος. Το κόστος των αυτοκινητοδρόμων έχει συμφωνηθεί από το 2007. Οταν τα έργα κατέρρευσαν το 2011, έγιναν νέες, σκληρές διαπραγματεύσεις. Επιτύχαμε να ξαναρχίσουν τα έργα, δηλαδή 34 τράπεζες να τα ξαναχρηματοδοτήσουν. Το κόστος κατασκευής είτε θα το πλήρωναν οι χρήστες των δρόμων είτε οριζόντια και άδικα όλοι οι φορολογούμενοι, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τους δρόμους. Όσοι λοιπόν λένε «να πληρώσει το κράτος», δεν καταλαβαίνουν ή κοροϊδεύουν” αναφέρει και συμπληρώνει ότι τα διόδια πάνε στη συντήρηση και κατασκευή των δρόμων, στην ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. “Αυτά τα έργα έπρεπε με κάθε κόστος να επαναρχίσουν. Διότι θα συμβάλουν στην επιθυμητή εκκίνηση για ανάπτυξη” αναφέρει χαρακτηριστικά.
Γύρω στη μία η εθνική οδός άνοιξε και τα οχήματα διέρχονται χωρίς να πληρώνουν διόδια
Δηλαδή τώρα δεν υπάρχει κίνδυνος για την ασφάλεια των συγκεντρωμένων;
- Κάτοικοι των γύρω περιοχών και οργανώσεις διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις
- Μικροένταση όταν περιπολικό διέκοψε την κυκλοφορία στο ρεύμα προς Λαμία
- Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις στο σημείο
- Χρυσοχοϊδης: Ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια
- Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ
- Μικροένταση όταν περιπολικό διέκοψε την κυκλοφορία στο ρεύμα προς Λαμία
- Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις στο σημείο
- Χρυσοχοϊδης: Ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια
- Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ
Παρουσία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων πραγματοποιείται αυτήν την ώρα συγκέντρωση στα διόδια Αφινδών από περίπου 2.000 κατοίκους των γύρω περιοχών και οργανώσεις που διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις στις τιμές των διοδίων.
Η αστυνομία έχει κλείσει το ρεύμα της εθνικής προς Λαμία από το ύψος του Αγίου Στεφάνου και το ρεύμα προς Αθήνα από τη γέφυρα της Μαλακάσας και εκτρέπει την κυκλοφορία από την παλαιά εθνική οδό. Σύμφωνα με την αστυνομία η διακοπή της κυκλοφορίας έγινε με εντολή εισαγγελέα για την ασφάλεια των συγκεντρωμένων.
Νωρίτερα δημιουργήθηκε ένταση όταν κάποιοι κάτοικοι περικύκλωσαν το περιπολικό που είχε διακόψει το ρεύμα της εθνικής προς Λαμία. Ορισμένοι μάλιστα άρχισαν να χτυπούν το όχημα ο οδηγός του οποίου έβαλε μπροστά κι έφυγε από το σημείο. Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έλαβε τέλος.
Οι δήμαρχοι Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου κάνουν λόγο για απαξίωση της περιοχής και χαρακτηρίζουν την κατάσταση απαράδεκτη. Όπως λένε, για να μετακινούνται οι πολίτες μέσα στους δήμους τους πρέπει να πληρώνουν διόδια.
Οι κάτοικοι που αρχικά συγκεντρώθηκαν στον παράδρομο της Εθνικής, κατέλαβαν τα διόδια και σήκωσαν τις μπάρες αφήνοντας τα οχήματα να περνούν ελεύθερα.
Χρυσοχοϊδης: Έχει δίκιο ο κόσμος να δυσανασχετεί, αλλά...
Ο υπουργός μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοϊδης σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής δηλώνει πως ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως εκείνο που έχει σημασία είναι η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων.
“Το κόστος μετακίνησης, όχι τα διόδια, είναι στην Ελλάδα ακριβό. Πρόκειται για σκληρή συνέπεια του παρελθόντος. Το κόστος των αυτοκινητοδρόμων έχει συμφωνηθεί από το 2007. Οταν τα έργα κατέρρευσαν το 2011, έγιναν νέες, σκληρές διαπραγματεύσεις. Επιτύχαμε να ξαναρχίσουν τα έργα, δηλαδή 34 τράπεζες να τα ξαναχρηματοδοτήσουν. Το κόστος κατασκευής είτε θα το πλήρωναν οι χρήστες των δρόμων είτε οριζόντια και άδικα όλοι οι φορολογούμενοι, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τους δρόμους. Όσοι λοιπόν λένε «να πληρώσει το κράτος», δεν καταλαβαίνουν ή κοροϊδεύουν” αναφέρει και συμπληρώνει ότι τα διόδια πάνε στη συντήρηση και κατασκευή των δρόμων, στην ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. “Αυτά τα έργα έπρεπε με κάθε κόστος να επαναρχίσουν. Διότι θα συμβάλουν στην επιθυμητή εκκίνηση για ανάπτυξη” αναφέρει χαρακτηριστικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες