Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Σκάνδαλο Μεγατόνων: η Κυβέρνηση ΧΑΡΙΖΕΙ 1,5 δις ευρώ στην Hochtief και η Δικαιοσύνη κοιμάται!

Το μισό δις είναι από ΦΠΑ και πάνω από 1 δις από  εργοδοτικές εισφορές την ώρα που τα ταμεία καταρρέουν!

Αν το παρακάτω ρεπορτάζ που αναδημοσιεύουμε από την Ολυμπιαδά (η οποία συνήθως είναι καλά ενημερωμένη) είναι σωστό,τότε θα 'πρεπε ήδη να έχουν στηθεί κρεμάλες στο Σύνταγμα!
Δυστυχώς όμως η μεν δικαιοσύνη κοιμάται τον ύπνο του δικαίου,η δε κυβέρνηση δια του αρμόδιου υπουργού βγαίνει και πανηγυρίζει ενώ ΧΑΡΙΖΕΙ 1,5 δις στους Γερμανούς.
Γιατί εμπλέκουμε τι Δικαιοσύνη;
Διότι δεν μπορεί από χτες που είναι γραμμένο το δημοσίευμα να μην έχει κινηθεί ούτε προς τη μία ούτε προς την άλλη πλευρά:ή η κυβέρνηση Σαμαρά ΧΑΡΙΖΕΙ στους Γερμαναράδες χρήματα ενός λαού που λιμοκτονεί ή το site δυσφημεί το έργο μιας τίμιας  κυβέρνησης και βάζει τρικλοποδιές στο έργο της!
Κι όμως αυτό το απλό δεν το βλέπει κανένας εισαγγελέας υπηρεσίας.
Ζείδωρον
ΔΕΝ ΗΤΑΝ “ΜΑΚΕΤΟ”, ΑΛΛΑ ΠΑΚΕΤΟ!
ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΗΣ SIEMENS! 
ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΦΕΥΓΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ!
Υπάρχει επίσης και αποθετική ζημιά αφού λόγω των εξωφρενικών χρεώσεων, κατάντησαν ένα αεροδρόμιο γεωπολιτικής αξίας σε… τοπικής εξυπηρέτησης!
Πανηγυρίζει η κυβέρνηση για την πώληση του μεριδίου της γερμανικής
Hochtief στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, το οποίο αγόρασε η θυγατρική του δημοσίου επενδυτικού ταμείου συντάξεων του Καναδά (PSP Investments). Όμως είναι απορίας άξιον, πως μια εταιρία, η οποία είναι ο μεγαλύτερος φοροοφειλέτης στην Ελλάδα, μπορεί να προβαίνει σε πώληση της περιουσίας της στην ίδια χώρα.

Μήπως τηρούνται δύο μέτρα και δύο σταθμά;
Ας τα πάρουμε από την αρχή: Η Hochtief, χρωστά, σύμφωνα με τις πληροφορίες της iTabloid, περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ από ΦΠΑ που δεν απέδωσε ποτέ και αρνείται να αποδώσει στο ελληνικό Δημόσιο. Η κυβέρνηση λέει πως το ίδιο ποσό φτάνει τα 150 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμα και έτσι αν είναι, η Hochtief είναι μακράν ο μεγαλύτερος φοροοφειλέτης στην Ελλάδα.

Το ερώτημα βέβαια είναι γιατί εδώ το Δημόσιο δεν κινείται όπως κινείται με ΟΛΕΣ τις ελληνικές εταιρίες και τα φυσικά πρόσωπα. Γιατί προβαίνει σε συντηρητικές κατασχέσεις περιουσιών, γιατί φυλακίζει ανθρώπους που χρωστούν στο Δημόσιο μικρότερα ποσά, ενώ η συγκεκριμένη εταιρία όχι μόνο δεν εξαναγκάζεται να πληρώσει τα οφειλόμενα, αλλά της επιτρέπεται να βάλει και έσοδα από το ταμείο της από την περιουσία για την οποία χρωστά στο Δημόσιο!

Την ίδια στιγμή, η Γερμανική εταιρεία δεν έχει πληρώσει τις ασφαλιστικές εισφορές για την κατασκευή του έργου, που ξεπερνούν βάσει των τότε αξιών, το ΕΝΑ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΕΥΡΩ!

Αυτό, προφανώς, αν είναι έτσι, παραβιάζει το ακροτελεύτιο άρθρο του Συντάγματος που κάνει λόγο για ισότητα. Αλλά αυτά, σε μια χώρα που το Σύνταγμα έχει τσαλαπατηθεί κατά το συμφέρον που κρίνουν οι κυβερνώντες, είναι ψιλά γράμματα. Το ερώτημα τώρα, είναι αν τα χρέη αυτά χαρίζονται στη γερμανική εταιρία.

Ο συλλογισμός είναι απλός και δεν χρειάζεται να είναι κανείς… Αϊνστάιν για να τον ακολουθήσει: Εάν η γερμανική εταιρία – μεγαλοφειλέτης αποχωρήσει από όλες τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα χωρίς να πληρώσει τους φόρους που οφείλει, γιατί να επιστρέψει και να το κάνει, όταν πλέον δεν θα έχει καμία υποχρέωση; Και, αν συμβεί κάτι τέτοιο ποιος θα πάρει την ευθύνη;

Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει σαφείς απαντήσεις ως προς το τι θα γίνει με τους φόρους που οφείλει η Hochtief – μιας και δεν πρόκειται για αμελητέο ποσό. Και οφείλει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για ό,τι μέλλει γεννέσθαι. Αν πρόκειται για επιτυχία, για επικερδή κίνηση για το ελληνικό Δημόσιο, να την καρπωθεί πολιτικά, αν πρόκειται για αποτυχία, για επιζήμια κίνηση, να την χρεωθεί. Γιατί όχι και κυριολεκτικά;

Όπως επίσης οφείλει να απολογηθεί -κυρίως η συμμορία Σημίτη- για την αποθετική ζημιά της χώρας, που λόγων των εξωφρενικών χρεώσεων της Γερμανικής εταιρείας κατάντησε ένα αεροδρομικό γεωπολιτικής σημασίας σε… τοπικό αεροδρόμιο για την εξυπηρέτηση των Αθηνών και των περιοχών που κάλυπτε το άθλιο μονοπώλιο απαγόρευσης λειτουργίας άλλου αεροδρομιου σε απόσταση 150 χλμ!

Στα υπόλοιπα τώρα, η πώληση του μεριδίου της Hochtief θα έχει αναδρομική ισχύ από 1/1/2013

H απόφαση της Hochtief να προχωρησει στην κίνηση αυτή αλλάζει τα δεδομένα για την αποκρατικοποίηση του Ελευθέριος Βενιζέλος. Όπως ανακοινώθηκε, η Hochtief προχωρά στην πώληση της εταιρικής μονάδας των αεροδρομίων της, στην οποία περιλαμβάνεται και το μερίδιο της στο «Ελ. Βενιζέλος», σε θυγατρική του δημοσίου επενδυτικού ταμείου συντάξεων του Καναδά (PSP Investments), έναντι 1,1 δισ. ευρώ.

Η Hochtief AirPort έχει συμμετοχές στα αεροδρόμια της Αθήνας, της Βουδαπέστης, του Ντίσελντορφ, του Αμβούργου, του Σίδνεϋ και των Τιράνων.

Η συναλλαγή υπόκειται σε έγκριση από τις αρμόδιες αρχές, εάν χρειαστεί, καθώς και σε άλλες εγκρίσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2013.

«Η συναλλαγή είναι αποτέλεσμα μίας πολύ ανταγωνιστικής διαγωνιστικής διαδικασίας» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hochtief, Μαρσελίνο Φερνάντεθ Βέρντες, ο οποίος συμπλήρωσε ότι το τίμημα που θα εισπραχθεί, θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση του χρέους και την επένδυση σε υποδομές.

«Η HOCHTIEF AirPort περνάει στα χέρια ενός μακροπρόθεσμου και αξιόπιστου επενδυτή, που θα συνεχίσει να υποστηρίζει την αεροπορική δραστηριότητα με ένα υπεύθυνο τρόπο. Επίσης, επιτύχαμε τον στόχο μας να προσφέρουμε μία προοπτική στους εργαζομένους», τόνισε με τη σειρά του ο οικονομικός διευθυντής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Hochtief, Πήτερ Σάσενφελντ.

4 σχόλια:

Για πες