Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Ο δημοσιογράφος Αλέκος Ανδρικάκης καταγγέλλει απάτη της WIND

Επώνυμη καταγγελία του Κρητικού δημοσιογράφου Αλέκου Ανδρικάκη για τα κόλπα της WIND ώστε να χρεώνει περισσότερα

"Προχωρώ σε καταγγελία σε βάρος της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας WIND, την οποία πάω και στα δικαστήρια για απάτη κατ' εξακολούθηση σε βάρος μου. Σας ενημερώνω για να είστε σε γνώση για κόλπα που κάνουν οι εταιρείες και να προσέχετε. Μέχρι τον Οκτώβριο είχα ένα πρόγραμμα για να πληρώνω κάθε μήνα 71 ευρώ, με δωρεάν χρόνο κλπ.

Τέλος Οκτωβρίου μού αλλάζουν το πρόγραμμα, με ένα παραπλανητικό τηλεφώνημα, στο οποίο μου έκαναν "προσφορά" για να πληρώνω λιγότερα, όπως είπαν! Εκείνοι το "πρόσφεραν", δεν το ζήτησα. Η "προσφορά" είχε συνέπεια ο λογαριασμός Νοεμβρίου να πάει από τα 71 στα 246 ευρώ και του Δεκεμβρίου στα 440 ευρώ!

Φυσικά αντέδρασα, άρχισα να ψάχνω τί έγινε, ενώ την ίδια ώρα αυτή η εταιρεία αρχισε να μου κόβει το τηλέφωνο λόγω "οφειλής" (στο μεταξύ, επειδή δεν ήξερα τι συνέβαινε, πλήρωσα και 350 ευρώ), με συνέπεια από τις ημέρες των Χριστουγέννων μέχρι και τις 18 Ιανουαρίου να μην μπορώ να κάνω χρήση του τηλεφώνου το οποίο καταλαβαίνετε πόσο απαραίτητο είναι στη δουλειά μου.

Προσπάθησα να επικοινωνήσω πολλές φορές με τους αρμόδιους, αλλά μέχρι τότε ουδέποτε βρήκα άκρη. Το απόγευμα της 17 Ιανουαρίου τελικά μπόρεσα να συνεννοηθώ μαζί τους, παραδέχτηκαν ότι με ευθύνη τους άλλαξε το πρόγραμμα προς το χειρότερο κι έκαναν μόνοι τους αίτημα να επιστρέψω στο πρόγραμμά μου και να γίνει ανακοστολόγηση.

Στο μεταξύ, για το διάστημα που το τηλέφωνό μου ήταν περίπου νεκρό, μου ήλθε νέος λογαριασμός 183 ευρώ! Δηλαδή η οφειλή μου για 3 μήνες, ενώ θα έπρεπε να είναι 213 ευρώ, ήταν 869! Μου απάντησαν πριν μερικές ημέρες (24/1) ότι το αίτημα (που μόνοι τους έκαναν, αφού αναγνώρισαν το λάθος τους, πιθανώς και την απάτη σε βάρος μου από κάποιον υπάλληλό τους) έγινε δεκτό.

Με γύρισαν στο πρόγραμμά μου, ανακοστολόγησαν τους λογαριασμούς και μου οφείλουν 90 περίπου ευρώ, τα οποία θα υπολογιστούν στον επόμενο λογαριασμό. Ακριβώς τα μεσάνυκτα χθες (Κυριακή) μου έκαναν νέα διακοπή στο τηλέφωνο! Το πρωί σήμερα επικοινώνησα μαζί τους και οι άνθρωποι, συνεχίζοντας τη στάση αυτή που δεν ξέρω πώς να τη χαρακτηρίσω, με ενημέρωσαν ότι η οφειλή μου συνεχίζει να υπάρχει κι απλώς μού έκοψαν 90 ευρώ από σύνολο! Κι ότι η οφειλή μου είναι γύρω στα 550 ευρώ (δεν ξέρω πώς προκύπτει καν αυτό!) Κι ότι απλώς από το αίτημά μου δέχτηκαν να κόψουν αυτό το ποσό, άρα εγώ δεν κατάλαβα τι μου απάντησαν προ ημέρών! Φυσικά τους είπα ότι κάνουν μια απάτη σε βάρος μου, την οποία θα καταγγείλλω και στα δικαστήρια και στην αρχή Τηλεπικοινωνιών.

Δημοσιοποιώ την υπόθεση για να προστατευτείτε από ανάλογα φαινόμενα, αλλά και γιατί δεν θέλω τέτοιες συμπεριφορές να μένουν κρυφές και "μεταξύ μας". Φυσικά όλο αυτό σημαίνει ότι εγώ χάνω ένα αριθμό τηλεφώνουν που είχα από το 1994 και μέσω αυτού εργάζομαι τοσα χρόνια. Αλλά δεν πρόκειται να δεχτώ, με όποιο κόστος, αποικιοκρατικές συμπεριφορές..."

Το κόλπο της διακοπής σύνδεσης

"Μπορεί να γίνει μεταφορά μόνο αν δεν υπάρχει διακοπή της σύνδεσης. Κι αυτοί έχουν φροντίσει να τη διακόψουν για να με πιέσουν να πληρώσω και να μη χάσω έναν αριθμό που έχω 18 χρόνια"!

7 σχόλια:

  1. Τον ξερω τον Αλέκο...αυτοι δεν ξέρουν με τι άνθρωπο εχουν μπλέξει..απο τους λίγους δημοσιογραφους που τιμουν τη δουλειά τους...θα το φτάσει μεχρι τα ακρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι καλα σορρυ αλλα θα τους κλ... μια μαντρα σε 1 εβδομαδα θα τα εχει παρατησει θα εχει παει σε αλλη εταιρεια και δεν θα ξαναδουμε post ever again!! ασε που πιθανον να τον καλεσουν να του κανουν κανα δωρακι και τελος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ξεχνατε διαφυγοντα κερδη ,ψυχικη οδυνη και καταπατησης μονομερως των ορων του συμβολαιου,ολα αυτα συνιστουν οικονομικη απατη και δικαιουται χρηματικης αποζημιωσης για την οικονομικη και ηθικη ζημια που υπεστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι απατεώνες και της WIND soy l;ene sto thlefvno 19,90 gia δοθβλε πλαυ thlef aper.+ 24ra ypotiuetai grammh xvriw dvrean omilia se kinhta..
    symfvneiw sta ypoyla xartia poy soy stelnoyn
    kai soy bazoyn na plhrvseiw ejtra 7 eyrv.. + 38 eyrv telh syndeshw ...

    !!!

    penaei ligow kairow menv anergow dyskoleyomai poy na brv gai tsigara soy koboyn to thlef..
    meta me xilia zoria πληρωνεις το κομενο και μετα στον επομενο λογαριασμο σου βαζουν και προστιμο 5,50 ευρω για τελη συνδεσης ..

    για λιγες μερες στο κοβουν μετα πληρωνεις κι ας μην εχεις γαι τσιγαρα και σου ξαναστελνουν προστιμο 5.50ευρω.

    και για να μην τα πολυλεω 5 φορες ως τωρα μου το κοψανε ..
    και σου βαζουνε προστιμο
    3 πρωτες φορες χ 5.50 = 16.50 ευρω
    2 επομενες φορες χ 10,50 = 21 ευρω...
    συνολο προσαυκησεων

    38 τελης υποτιθεται συνδεσης
    16.50ευρω τιμωρια για τι δεν το πληρωσες εγκαιρως
    21 ευρω τιμωρια για τι δεν το πληρωσες εγκαιρως

    σουμα 75.50
    + τα εξτραδακια που σου σου βαζουν αυθαιρετα !!!

    με 2 λογια
    ΤΟ 19,90 ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ
    ΕΙΝΑΑΙ ΨΕΜΑ ΑΠΑΤΗ !!

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ 35 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗ WIND

    ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ !!!

    ΓΙΑΤΙ εεττ + ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ ΡΟΥΦΑΝ ΜΕ ΤΟ ΜΠΟΥΡΙ ΤΗΣ ΣΟΜΠΑΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ
    ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΚΟΛΗ ΛΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου συνέβη το ίδιο.
    €200 ζήτησαν με sms (όχι στον έντυπο λογαριασμό) για οφειλή μου προ δύο μηνών ενώ όλοι ξέρουμε ότι να είχα καθυστερήσει θα το είχαν κόψει στον ένα μήνα.
    άλλαξα εταιρία μα συνεχίζουν να απιλούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λέγομαι Κρητικός Γιάννης και έχω να καταγγέλλω πως όταν πήρα για νέα ανανέωση του συμβολαίου μου στη Wind με διαβεβαίωσε οτι θα πληρώνω 22€.Οι επόμενοι 3 λογαριασμοί ήρθαν 45€ και όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι δεν προχώρησαν στην ανανέωση γιατί εγινε λάθος στο σύστημα και δεν περαστηκε η χρονική δέσμευση του συμβολαίου κάτι που θα γινόταν μετά την κλήση μου. Πήρα μετά από λίγες μέρες και μου είπαν πως εγω ζήτησα να μην έχω χρονική δέσμευση 24 μηνών, κατι που δεν έκανα. Ζήτησα την οιχογραφημένη συνομιλία της ακύρωσης με την διαδικασία που μου υπ εδειξαν και δεν την είδα ποτέ. Το χρέος όμως παραμένει και συνεχίζεται. Τελικά ο ΟΤΕ μου έκανε προσφορά με λίγα ευρώ παραπάνω αλλα δεν με κλέβει με απάτες. Μακριά από εταιρείες που υπόσχονται λίγα ευρώ χαμηλότερη χρέωση αλλά τα έχεις πληρώσει πολύ παραπάνω με φούσκες απάτης. Μην κάνετε συμβόλαιο με την. ... τηλεφωνικά παρα μόνο από κατάστημα, γιατί η οιχογραφημένη κλήση καλύπτει αυτούς και όχι εσάς. Όλοι αυτοί δρουν σε ένα ανύπαρκτο κράτος. Αν ήμασταν Γερμανία θα τρωγαν κλωτσιά στον κολο και θα ξεκουμπιζονταν. ΠΡΟΣΟΧΉ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η εν λόγω εταιρεία είναι σκέτη απάτη... Υπήρξα 7 χρόνια συνδρομήτρια, άκρως συνεπής στις πληρωμές κλπ και μόλις θέλησα να διακόψω το τηλ μου έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο. Εξέδιδαν παράνομους λογαριασμούς μήνες μετά την αίτηση διακοπής της γραμμής μου, έτσι γιατί γουστάρανε να σε βάζουν να πληρώσεις με το έτσι θέλω και με παίρνανε και 100 τηλ ημερησίως για ανανέωση συμβολαίου ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ!
    Στο ερώτημα τι θα γίνει με τη διακοπή, η απάντηση ήταν δεν ξέρουμε, δεν βλέπουμε καταχωρημένη καμία αίτηση διακοπής και ό,τι άλλη ευφάνταστη βλακεία μπορεί κανείς να σκεφτεί.

    Εν τέλει τράβηξα μια καταγγελία στον ΕΕΤΤ και όχι μόνο δεν πλήρωσα τίποτα, αλλά τους βάλανε να μου εκδόσουν και πιστωτικούς λογαριασμούς, επιστροφής των χρημάτων που θα με χρεώνανε αν πλήρωνα τους extra παράνομους λογαριασμούς.

    Όποιος αντιμετωπίζει πρόβλημα εξαπάτησης μπορεί να κάνει επώνυμη καταγγελία Online στον ΕΕΤΤ και θα βρει το δίκιο του, αρκεί να σημειώνει τα στοιχεία σε ένα χαρτί και να τα συμπεριλάβει στην καταγγελία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες