Σε δημοσίευμα της Τρίτης στην Ελευθεροτυπία διαβάζουμε ότι εντός του 2012 προγραμματίζεται να δημοπρατηθούν δύο επεκτάσεις του Μετρό. Η μία προς Ίλιον και η άλλη προς Υμηττό.
Μια προσεκτική ματιά στο άρθρο και στο σχέδιο που το συνοδεύει θα μας δώσει να καταλάβουμε ότι η επέκταση προς Ζωγράφου, Γουδί, Ιλίσια, θα γίνει σε επόμενη φάση κάπου στο μέλλον, αν βρεθούν κονδύλια.
Όπως χαρακτηριστικά γράφει η εφημερίδα, Τα κονδύλια αναζητούνται και δεν αποκλείεται ένα μεγάλο μέρος τους να προέλθει από την «αξιοποίηση» του Ελληνικού και να αποτελέσει το άλλοθι για την τσιμεντοποίηση ενός σημαντικού τμήματος, ίσως και πάνω από 1.000 στρέμματα, από τη συνολική έκταση των 6.000 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου.
Η αλήθεια είναι ότι ο σχεδιασμός των επεκτάσεων αλλάζει και αναθεωρούνται συχνά πυκνά. Άλλοτε η περιοχή μας συμπεριλαμβάνεται σε αυτά, άλλοτε όχι. Η ιδέα για ΤΡΑΜ πάντως φαίνεται πιο πιθανή μεν, αλλά θα αφήνει τα 3/5 της συνοικίας απέξω.
Εμείς θυμόμαστε ότι προεκλογικά ο Καλλίρης έλεγε πως η επέκταση του ΜΕΤΡΟ προς Ζωγράφου θα είναι άμεση προτεραιότητά του. Ίσως μία συνάντηση με την διοίκηση της εταιρίας να βοηθούσε περισσότερο απ’ ότι η συνάντηση του με τον αρχιεπίσκοπο.
Καλές οι προθέσεις και οι προεκλογικές εξαγγελίες. Αλλά τι γίνεται όταν θετικά πράγματα δεν προχωράνε; Θα ζητήσει ο δήμαρχος τη βοήθεια του… κοινού;
Διαβάστε το άρθρο της Ελευθεροτυπίας εδώ.
από zografoubloging
Μια προσεκτική ματιά στο άρθρο και στο σχέδιο που το συνοδεύει θα μας δώσει να καταλάβουμε ότι η επέκταση προς Ζωγράφου, Γουδί, Ιλίσια, θα γίνει σε επόμενη φάση κάπου στο μέλλον, αν βρεθούν κονδύλια.
Όπως χαρακτηριστικά γράφει η εφημερίδα, Τα κονδύλια αναζητούνται και δεν αποκλείεται ένα μεγάλο μέρος τους να προέλθει από την «αξιοποίηση» του Ελληνικού και να αποτελέσει το άλλοθι για την τσιμεντοποίηση ενός σημαντικού τμήματος, ίσως και πάνω από 1.000 στρέμματα, από τη συνολική έκταση των 6.000 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου.
Η αλήθεια είναι ότι ο σχεδιασμός των επεκτάσεων αλλάζει και αναθεωρούνται συχνά πυκνά. Άλλοτε η περιοχή μας συμπεριλαμβάνεται σε αυτά, άλλοτε όχι. Η ιδέα για ΤΡΑΜ πάντως φαίνεται πιο πιθανή μεν, αλλά θα αφήνει τα 3/5 της συνοικίας απέξω.
Εμείς θυμόμαστε ότι προεκλογικά ο Καλλίρης έλεγε πως η επέκταση του ΜΕΤΡΟ προς Ζωγράφου θα είναι άμεση προτεραιότητά του. Ίσως μία συνάντηση με την διοίκηση της εταιρίας να βοηθούσε περισσότερο απ’ ότι η συνάντηση του με τον αρχιεπίσκοπο.
Καλές οι προθέσεις και οι προεκλογικές εξαγγελίες. Αλλά τι γίνεται όταν θετικά πράγματα δεν προχωράνε; Θα ζητήσει ο δήμαρχος τη βοήθεια του… κοινού;
Διαβάστε το άρθρο της Ελευθεροτυπίας εδώ.
από zografoubloging
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες