Ελεύθερον Βήμα, Παρασκευή 21/8/1931
Κάντε μεγέθυνση να διαβάσετε την ανταπόκριση από τας Πάτρας
Εδώ, όταν ολοκήρώθηκε η παλαιά εθνική οδός. Τότε, οι εκσυγχρονιστικές βενιζελικές κυβερνήσεις είχαν αναθέσει τη δημιουργία ολόκληρου του εθνικού οδικού δυκτύου στην εταιρεία του Μακρή, ο οποίος ήταν ο άνθρωπος της Shell στην Ελλάδα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σκάναδαλο της εποχής. Ποτέ δεν ολοκληρώθηκε ο αρχικός σχεδιασμός, ενώ κόστισε πολύ περισσότερο.
έρευνα: Κώστας Παλούκης
από http://raskolnikovgr.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για πες