Συζητήσεις για το αν θα πρέπει να ακολουθηθεί ο περίπλους της Αφρικής από τα πλοία, αντί της διελεύσεως από τον Κόλπο του Άντεν, όπου συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι πειρατικές επιθέσεις είναι σε εξέλιξη τουλάχιστον σε επίπεδο ΕΕ.
Τελευταία περίπτωση της έξαρση των συζητήσεων όπως έχει καταγραφεί αυτή μεταξύ των Γερμανών πλοιοκτητών όπου εξετάζουν προτάσεις που έπεσαν στο τραπέζι για αναστολή διελεύσεων από την επικίνδυνη ζώνη.
Γεγονός είναι ότι η πρόσφατη κοινή επιστολή των διεθνών φορέων της ναυτιλίας (Inetrtanko, Intercargo κλπ) έχει εντείνει τον προβληματισμό, καθώς πλέον γίνεται προφανές ότι απαιτούνται δραστικότερες μέθοδοι για την περιστολή ενός φαινομένου πτυχές του οποίου τείνουν να “νομιμοποιηθούν” κάτω από περίεργες διαδικασίες οι οποίες επίσης απασχολούν και συζητούνται σε ναυτιλιακούς κύκλους.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία καμιά 30αριά πλοία βρίσκονται υπό πειρατική κατοχή ενώ περισσότερους από 750 ναυτικούς έχουν χρησιμοποιήσει οι επιτιθέμενοι γα την απόσπαση λύτρων από εταιρείες και ασφαλιστικούς οργανισμούς σε διεθνές επίπεδο.
Η κατάσταση είναι να καταστεί χαοτική, με τη ναυτιλιακή κοινότητα να συστήνει στα μέλη της να ακολουθούν αυστηρά τα όσα προβλέπονται για την ασφαλή διέλευση των πλοίων τους μέσα από τον δίαυλο τον οποίο με δυσκολία κρατάει η διεθνής ναυτική δύναμη που περιφρουρεί την περιοχή καθώς είναι πλέον προφανές ότι οι πειρατές διαθέτουν “πλοία-μητέρες” από τα οποία εφορμούν προς τα ανυποψίαστα θύματα τους.
πηγή
Τελευταία περίπτωση της έξαρση των συζητήσεων όπως έχει καταγραφεί αυτή μεταξύ των Γερμανών πλοιοκτητών όπου εξετάζουν προτάσεις που έπεσαν στο τραπέζι για αναστολή διελεύσεων από την επικίνδυνη ζώνη.
Γεγονός είναι ότι η πρόσφατη κοινή επιστολή των διεθνών φορέων της ναυτιλίας (Inetrtanko, Intercargo κλπ) έχει εντείνει τον προβληματισμό, καθώς πλέον γίνεται προφανές ότι απαιτούνται δραστικότερες μέθοδοι για την περιστολή ενός φαινομένου πτυχές του οποίου τείνουν να “νομιμοποιηθούν” κάτω από περίεργες διαδικασίες οι οποίες επίσης απασχολούν και συζητούνται σε ναυτιλιακούς κύκλους.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία καμιά 30αριά πλοία βρίσκονται υπό πειρατική κατοχή ενώ περισσότερους από 750 ναυτικούς έχουν χρησιμοποιήσει οι επιτιθέμενοι γα την απόσπαση λύτρων από εταιρείες και ασφαλιστικούς οργανισμούς σε διεθνές επίπεδο.
Η κατάσταση είναι να καταστεί χαοτική, με τη ναυτιλιακή κοινότητα να συστήνει στα μέλη της να ακολουθούν αυστηρά τα όσα προβλέπονται για την ασφαλή διέλευση των πλοίων τους μέσα από τον δίαυλο τον οποίο με δυσκολία κρατάει η διεθνής ναυτική δύναμη που περιφρουρεί την περιοχή καθώς είναι πλέον προφανές ότι οι πειρατές διαθέτουν “πλοία-μητέρες” από τα οποία εφορμούν προς τα ανυποψίαστα θύματα τους.
πηγή
Ο μεγαλυτερος ναυτικος στολος που
ΑπάντησηΔιαγραφήσυγκεντρωθηκε ποτε στον κοσμο.
Πανω απο 700 πολεμικες φρεγατες απο
Αμερικη-Ρωσια-Κινα-Γερμανια-Ελλαδα
και πολλες αλλες χωρες.
Πιστευεται οτι ειναι εκει για να πιασουν 50-100-500 ΠΕΙΡΑΤΕΣ????
Αγαπητέ Ανώνυμε ειλικρινά δεν το ξέρω το θέμα!Αν γνωρίζεις οτιδήποτε για τη συγκέντρωση τόσων πολεμικών πλοίων στο κόλπο και τι σκοπό έχουν αν θέλεις δώσε σχετική ενημέρωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ,να είσαι καλά!