Πρώτη απάντηση το Πανελλαδικό άνοιγμα των Διοδίων
Αναλυτικά για το κίνημα των διοδίων και τις σημερινές πανελλαδικές κινητοποιήσεις στο http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/
κι άλλη μια απάντηση από έναν εξαίρετο δημοσιογράφο
Ενοχή και δίκαιο
Αναλυτικά για το κίνημα των διοδίων και τις σημερινές πανελλαδικές κινητοποιήσεις στο http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com/
κι άλλη μια απάντηση από έναν εξαίρετο δημοσιογράφο
Ενοχή και δίκαιο
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ
Θα έπρεπε να ερυθριούν οι παρειές του υπουργού Μεταφορών όταν απεκάλεσε «τζαμπατζήδες» με αντικοινωνική, παρακαλώ, συμπεριφορά όσους αρνούνται να πληρώσουν το αντίτιμο των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες και στα διόδια.
Αυτούς τους χαρακτηρισμούς όφειλε να τους αποδώσει στους μεγαλοκαρχαρίες αυτού του πολύπαθου τόπου, που απαλλάσσονται από τη βαριά φορολογία «για οικονομικούς-εθνικούς λόγους», ότι δήθεν προσφέρουν υπηρεσίες με την εξαγωγική δεινότητα των επιχειρήσεών τους και ότι τάχα δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας.
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ο υπουργός να φορτώσει με ενοχές τους οργισμένους (με το δίκιο τους) και διαμαρτυρόμενους πολίτες, που πράττουν το ελάχιστο για να δείξουν ότι δεν αντέχουν άλλο το ανήθικο πολιτικό σύστημα. Να νιώσουν ένοχοι για τι; Απέναντι σε ποιους; Η ενοχή είναι ένα χριστιανικό κατασκεύασμα, που ουδεμία σχέση έχει με το δίκαιο. Ας ανατρέξει ο κ. Ρέππας σε οποιοδήποτε έργο του Νίτσε, μπας και καταλάβει την κρίσιμη διαφορά. Επιπλέον, δεν είναι η συμπεριφορά των «τζαμπατζήδων» αντικοινωνική· αντικοινωνικά είναι τα σκληρά μέτρα, τα δικά του, της κυβέρνησής του. Αλλά δεν είναι μόνο ο κ. Ρέππας που επιτίθεται μ' αυτόν το σκαιό τρόπο κατά των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν. Το κίνημα «Δεν πληρώνω» έχει κατά καιρούς χλευαστεί και από κατά δήλωσίν τους αριστερούς, από ανθρώπους που τάχα κόπτονται για τα δικαιώματα των πολιτών της τάλαινας δημοκρατίας μας.
ΑΠΟ μερικούς που θέλουν να κινούν τα νήματα στα κινήματα αλλά σκοντάφτουν στα μνήματα (της παρωχημένης ιδεολογίας τους). Από 'κεί, αναρωτιούνται, θα γίνει η εξέγερση, η επανάσταση; Γιατί όχι, αγαπητοί; Από 'κεί είναι περισσότερο πιθανό να ξεπηδήσει η κοινωνική Αριστερά, από τη βαθύθυμη οργή εναντίον της αδικίας, από τον πυρακτωμένο λόγο της πληγωμένης αξιοπρέπειας, από τον επί δεκαετίες λοιδορημένο και κατασυκοφαντημένο μέσο όρο (που συμπλέει πάντα με όσους του δίνουν ψιχία κ.λπ.). Ομως, τώρα, παίρνουν πίσω και τα ψιχία. Οι βολεμένοι της Αριστεράς δεν μπορούν να το κατανοήσουν (γιατί είναι πραγματικά βολεμένοι), άρα δεν μπορούν να χωνέψουν ότι ξεκινάει ένα σημαντικό κίνημα χωρίς αυτούς (τι κρίμα...).
ΔΕΝ είναι τυχαία η ταραχή του κ. Ρέππα και η σύγχυση των παλαιών αριστερών. Στην αρχή είδαν το κίνημα αυτό ίσως και με συμπάθεια· το αντιμετώπισαν, όμως, με πλήρη ειρωνεία και πολιτική απαξίωση. Με την πάροδο του χρόνου κι ενώ περίμεναν να διαλυθεί, αυτό ενδυναμώθηκε· σαν μανιτάρια ξεφυτρώνουν ανά την επικράτεια οι αρνητές καταβολής αντιτίμου εισιτηρίου, είτε στα διόδια είτε στις συγκοινωνίες, μακρινοί απόγονοι -λες- του Χένρι Ντέιβιντ Θόρο, που προτίμησε να πάει στη φυλακή παρά να πληρώσει τους άδικους φόρους που του επέβαλε η κυβέρνηση (ΗΠΑ, 19ος αιώνας). Τη στάση του αυτή εγκολπώθηκε ο Γκάντι για να διώξει τους Αγγλους... Ειλικρινώς, δεν ξέρω τι συνέχεια μπορεί να έχει το κίνημα «Δεν πληρώνω», δείχνει, όμως, πώς το έλασσον στην πολιτική μεταμορφώνεται συγκλονιστικά σε μείζον.
πηγή: Ελευθεροτυπία
Για να απαντήσω και στην ερώτηση σου Δημήτρη μου
ΑπάντησηΔιαγραφή15-1 ήμασταν Ελλάδα με το σύζυγο!
Είχαμε αποφασίσει να κάνουμε τη διαδρομή
Αθηνα-Θεσσαλονίκη-Αθηνα οδικός.
Πληρώσαμε διόδια αν θυμάμαι καλά 80e.
Στα πρώτα διόδια ακούσαμε 1-2 συναγερμούς
μα δεν καταλάβαμε τίποτα.
Μετά ακούσαμε τις ειδήσεις...
Ειλικρινά το ποσο το χαιρόμασταν
σε κάθε διόδια δεν μπορώ να σου πω!
Επιτέλους! ο κόσμος ξυπνά!
Είναι αλήθεια πως μπήκαμε στο πειρασμό να το κάνουμε και εμείς
περισσότερο για συμπαράσταση μα συζητώντας καταλήξαμε ότι εμείς σαν φιλοξενούμενοι
οφείλουμε να πληρώσουμε!
Είναι όμως εκνευριστικό κάθε λίγο
και λιγάκι να σταματας για διόδια!
Έλεος δεν μπορούσαν να είναι λιγότερα!
Αν δεν με απατά η μνήμη μου για αυτό το δρόμο η Ελλάδα
πήρε τρεις φορες τα λεφτά
από την EU.
E! ας τα πληρώνουν αυτοί που τα έφαγαν!
Aγαπητή Ελενα η ουσία είναι πως το Ελληνικό Κράτος έχει παραχωρήσει τις Εθνικές οδούς σε ιδιωτικές εταιρείες,γι' αυτό άλλωστε όλοι οι δρόμοι έχουν όνομα πια ΙΟΝΙΑ.ΟΛΥΜΠΙΑ.ΜΩΡΕΑΣ κλπ,με επαχθέστατους όρους τόσο για το κράτος όσο και για τους πολίτες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για το παραμύθι πως φτιάχτηκαν με λεφτά της ΕΕ δεν στέκει.Ολα τα μεγάλα εργα,ΡΙΟ_ΑΝΤΙΡΡΙΟ,ΕΓΝΑΝΤΙΑ,ΑΤΤΙΚΗ,ουσιαστικά με λεφτά δικά μας φτιάχτηκαν αφού οι εταιρείες στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν έβαλαν πάνω από 10% κι από κει και πέρα τα μισά η Ελλλάδα και τα άλλα μισά είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις.Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς.Τώρα καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζουν οι εταιρείες και ποιοι βρίσκονται από πίσω τους και γιατί αυξάνουν κάθε τόσο και το αντίτιμο αλλά και τους σταθμούς των διοδίων.
Να είσαι καλά,καλή εβδομάδα!