Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

Κόρινθος: Σε τροχαίο κατέληξε άγριο κυνηγητό ανάμεσα σε εν διαστάσει συζύγους! (βίντεο)


Εν διαστάσει σύζυγοι ήταν οι εμπλεκόμενοι στο «Ερωτικό Τροχαίο της Κορίνθου», που σημειώθηκε στις 5:00 περίπου, το απόγευμα του Σαββάτου στην επαρχιακή οδό Κορίνιου-Εξαμιλίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 40χρονος σε κατάσταση αμόκ χτύπησε τρεις φορές το αυτοκίνητο της 30χρονης με αποτέλεσμα εκείνη να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου της, το οποίο και ανετράπη.

Στη συνέχεια ο 40χρονος συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα και τραυματίστηκε. Στο σημείο έφτασαν αμέσως αστυνομικοί που απεγκλώβισαν τη γυναίκα, η οποία και τους είπε τι είχε συμβεί.

«Γυρνούσα από τον Ισθμό της Κορίνθου και ξαφνικά είδα πίσω μου το αμάξι του πρώην συζύγου μου. Πάντα είχα τον νου μου και κοιτούσα συνέχεια πίσω από τον καθρέπτη του αυτοκινήτου μου, όπου πήγαινα. Ήρθε πίσω μου με ταχύτητα μεγάλη και με χτύπησε 3 φορές! Εκείνη την ώρα τα έχασα. Προσπέρασα ένα αυτοκίνητο που ήταν μπροστά μου κι έχασα τον έλεγχο του αυτοκινήτου μου! Πώς δεν πήρα άλλον άνθρωπο στον λαιμό μου», είπε η 30χρονη μητέρα τεσσάρων παιδιών, ενός αγοριού 12 χρόνων και τριών κοριτσιών 11, 8, και 5 ετών στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα».

Όπως είπε μάλιστα ο πρώην σύζυγός της, της είχε επιτεθεί ξανά στο παρελθόν.

«Το καλοκαίρι μου ξαναέτυχε ένα παρόμοιο συμβάν. Μόλις τέλειωσα την δουλειά, τον είδα πάλι πίσω μου μπήκα σε ένα super market, αλλά επειδή είδε κόσμο και την αστυνομία δεν έκανε τίποτα και έφυγε», είπε.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την αστυνομία υπήρχε ιστορικό καταγγελιών από τη σύζυγο για τον βίαιο χαρακτήρα του 40χρονου.

Το θύμα είχε νοσηλευτεί άλλες δύο φορές στο νοσοκομείο με σοβαρά χτυπήματα στο σώμα της και με σπασμένη μύτη.

Ο 40χρονος νοσηλεύεται εκτός κινδύνου φρουρούμενος.

Δείτε ΕΔΩ το βίντεο από την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα»

Δείτε και το βίντεο από την εκπομπή ΤΑΤΙΑΝΑ live,όπου μιλάει η παθούσα και ο πατέρας της:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom