Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Δολοφονία στην Πανόρμου: Αρνήθηκε πρόθεση ο Φώτης Μπέλλος


Ο 60χρόνος συνταξιούχος αστυνομικός και πολιτευτής της Χρυσής Αυγής Φώτης Μπέλλος αρνήθηκε σήμερα ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Αθήνας κάθε πρόθεση
να σκοτώσει τον ιδιοκτήτη γυμναστηρίου, Μάκη Μαρκόπουλου.

O 68χρονος είχε πέσει νεκρός από τα πυρά του συνταξιούχου αστυνομικού στην Πανόρμου, στις 21 Οκτωβρίου του 2016.

«Λυπάμαι για αυτό που έγινε. Δεν επεδίωξα να τον σκοτώσω, δεν είναι του χαρακτήρα μου να κάνω κακό στους ανθρώπους. Όλα έγιναν υπό συνθήκες φόβου. Είχε σκίσει το χέρι μου. Ο θανάσιμος τραυματισμός του έγινε συνέπεια του χτυπήματος που έγινε στο χέρι μου από τον σιδεροσωλήνα. Εγώ έριξα μία βολή στον αέρα και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν σταματούσε να με χτυπάει με ορμή», ανέφερε στην απολογία του ο 60χρόνος.

Ο κατηγορούμενος δέχθηκε «βροχή» ερωτήσεων για τις συνθήκες υπό τις οποίες έφερε μαζί του το όπλο του εγκλήματος, καθώς και για το γεγονός ότι σήμερα ισχυρίστηκε ότι δεν είδε το θύμα να βγαίνει από το γυμναστήριο του, ενώ, προανακριτικά και ενώπιον του ανακριτή είχε υποστηρίξει το ακριβώς αντίθετο.

«Δε θα θυσίαζα μια ζωή για να φύγω... μου είπε "πούστη θα σε σκοτώσω", δεν τον είχα δει νωρίτερα. Αν τον είχα δει νωρίτερα θα πήγαινα στη ΓΑΔΑ. Με ενοχλούσε και με έβριζε συνέχεια. Μία μέρα πήρε ένα κομμάτι μάρμαρο να με χτυπήσει. Θέλοντας και μη, τον έβλεπα μπροστά μου βγαίνοντας από το σπίτι μου. Δεν έχω ενοχλήσει ποτέ άνθρωπο», ισχυρίστηκε στην απολογία του ο κατηγορούμενος.

Πρόεδρος: Στην απολογία σας στον ανακριτή και στο υπόμνημά σας λέτε ότι είδατε το θύμα να βγαίνει από το γυμναστήριο.

Κατηγορούμενος: Αυτός με έκλεισε τελείως ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Δεν τον είχα δει.

Π: Πώς σας εγκλώβισε;

Κ: Δεν είχα περιθώρια να ξεφύγω. Ή θα με σκότωνε ή θα με τραυμάτιζε σοβαρά.

Π: Για ποιο λόγο φύγατε;

Κ: Για να τον αποφύγω. Πιθανόν να ερχόταν κι άλλοι από το γυμναστήριο. Φοβήθηκα για τη ζωή μου.

Ε: Καταλάβατε ότι χτυπήθηκε. Σταμάτησε να βρίζει και έκανε «ωχ». Γιατί δεν κάνατε πίσω να φύγετε;

Κ: Με είχε εγκλωβίσει, κράταγε ασπίδα στο χέρι

Ε: Πώς την κράταγε;

Κ: Έχω την εντύπωση από πίσω.

Ε: Γιατί δεν κάνατε πίσω να φύγετε;

Κ: Δεν μπορούσα, με έπιασε εξ απροόπτου, δεν μπορούσα να τραπώ σε φυγή.

Ε: Πόσο κράτησε;

Κ: Λίγο

Ε: Για ποιο λόγο αυτή η εμπλοκή σας με το θύμα;

Κ: Δεν ξέρω τι είχε πάθει τόσο καιρό.

Ε: Τι είχε πάθει;

Κ: Την τελευταία ημέρα μπορεί να είχε μάθει για τις κάμερες (σ.σ.: ο δράστης είχε κάνει καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ για τις κάμερες που είχε τοποθετήσει το θύμα)

Ε: Μήπως είχατε καταλήξει να τσακώνεστε για το τίποτα;

Κ: Εγώ δεν τον προκαλούσα, εκείνος με προκαλούσε.

Ε: Για ποιο λόγο να κουβαλάτε όπλο; Όταν σας λέει η λογική και η εκπαίδευση σας ότι όλα μπορούν να συμβούν.

Κ: Το έβγαλα κάτω από αυτές τις συνθήκες για να προστατευτώ. Δε με φοβόταν εκείνος, ήταν γυμναστής, θεωρούσε ότι δεν μπορώ να τα βάλω μαζί του.

Ε: Να καταφύγετε στον νόμο. Δε σας πέρασε από το μυαλό ότι οτιδήποτε μπορεί να γίνει στη συμπλοκή; Γιατί το βγάλατε;

Κ: Φοβήθηκα για τη ζωή μου.

Ε: Κάντε πίσω και φύγετε...

Κ: Δεν μπορούσα...

Ε: Τόσο πολύ τον φοβόσασταν;

Κ: Τον φοβόμουν βέβαια αλλά με αιφνιδίασε...

Ε: Δε σας πέρασε από το μυαλό βγάζω όπλο, τι κάνω;

Κ: Πίστευα ότι θα οπισθοχωρούσε... Ένιωσα ότι απειλείται η ζωή μου, φοβήθηκα πάρα πολύ και έκανα χρήση του όπλου για εκφοβισμό.

Ο κατηγορούμενος στην απολογία του αρνήθηκε επίσης κατηγορηματικά ότι είχε ζητήσει χρήματα από το θύμα ή οποιοδήποτε άλλο και ότι παρενοχλούσε σεξουαλικά γυναίκες. «Δεν ήθελα πότε να συμβεί αυτό. Μακάρι να μπορούσα να το αποφύγω. Λυπάμαι», είπε στο τέλος της απολογίας του.

Η δίκη θα συνεχιστεί στις 20 Μαρτίου με την αγόρευση του εισαγγελέα της έδρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom