Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Ανατροπή στην υπόθεση της Μαρίας Ιατρού που βρέθηκε νεκρή μέσα στο Ι.Χ. της στο βυθό του Αμβρακικού κόλπου (βίντεο)

Για εγκληματική ενέργεια κάνει λόγο η οικογένειά της - Ο ξάδερφός της λύνει τη σιωπή του

Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση της Μαρίας Ιατρού από το Λουτράκι, η οποία ανασύρθηκε νεκρή μέσα από το αυτοκίνητό της, που έχει πέσει στη θάλασσα της Αμφιλοχίας. Για εγκληματική ενέργεια κάνει λόγο η οικογένεια της.

Νέα στοιχεία για την υπόθεση του θανάτου της 36χρονης αισθητικού ανατρέπουν τα έως τώρα δεδομένα. Η καθυστέρηση της υπόθεσης με τις τρεις ξεχωριστές δικογραφίες που πρέπει να συσχετιστούν, δεν εμποδίζουν την οικογένεια της να ψάχνει την αλήθεια.

Από την πρώτη στιγμή οι δικοί της πίστευαν ότι η 36χρονη αισθητικός, μητέρα τεσσάρων παιδιών, δεν σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα. Η Μαρία ήταν πάντα χαμογελαστή και είχε άριστες σχέσεις με φίλους και γνωστούς. Δεν θα έκανε ποτέ κακό στον εαυτό της. διευκρινίζει ο σύζυγός της

«Ξέρουν τι συνέβη αλλά δεν μιλούν»

«Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι πρόκειται για εγκληματική ενέργεια. Δυστυχώς δεν μιλάει κανένας. Βεβαίως και θα προχωρήσουμε μέχρι τέλους για να λάμψει η αλήθεια είναι το μόνο που μας έχει μείνει να κάνουμε», λέει στο Star ο σύζυγός της, Άρης Αντωνόπουλος.

Πέρυσι στις 16 Απριλίου, μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής του Πάσχα, η Μαρία Ιατρού ξεκίνησε από το Λουτράκι Κορινθίας, με προορισμό την Παραμυθιά Θεσπρωτίας. Εκεί θα έμενε σε έναν ξάδερφό της.

Δεκαπέντε ημέρες μετά, στις 28 Απριλίου εντοπίστηκε νεκρή. Η οικογένεια της υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο δεν βρέθηκε στο σημείο που αρχικά υπέδειξε η τροχαία της περιοχής, ενώ κάνουν λόγο για εγκληματική ενέργεια.

Η Μαρία φέρεται να επικοινώνησε μέσω γραπτών μηνυμάτων με συγγενικό της πρόσωπο στη μία τα ξημερώματα ζητώντας του να την φιλοξενήσει. Στις 2.15, όπως ο ίδιος ισχυρίστηκε στους συγγενείς της, του έστειλε ένα μήνυμα γράφοντας «Είμαι Άρτα, με σταματήσανε σε μπλόκο», ενώ σε άλλο μήνυμα και μάλιστα το τελευταίο, φέρεται να του γράφει στις 4.17 «Βρίσκομαι στην Πρέβεζα και θα καθυστερήσω να φτάσω».

Μόνο που οι κάμερες από τα διόδια της γέφυρας Ρίου Αντιρρίου, κατέγραψαν το αυτοκίνητό της να περνάει στις 3.40 τα ξημερώματα.

Πριν από λίγες ημέρες η κόρη της Μαρίας Ιατρού έκλεισε τα 18 της χρόνια. Δεν την καμάρωσε. Το μόνο που θέλουν οι δικοί της είναι να λάμψει η αλήθεια για να ησυχάσει, όπως λένε, η ψυχή της χαμογελαστής Μαρίας.

Δείτε στο βίντεο το αποκλειστικό ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star

Ξάδερφος της Μαρίας Ιατρού: «Μου ζήτησε να μην πω σε κανέναν ότι έρχεται στην Παραμυθιά»

Νέα στοιχεία για την υπόθεση του θανάτου της 36χρονης αισθητικού που βρέθηκε νεκρή στη θάλασσα της Αμφιλοχίας ανατρέπουν τα έως τώρα δεδομένα. Ο τελευταίος άνθρωπος που επικοινώνησε η Μαρία λύνει τη σιωπή του και δίνει νέα στοιχεία για την υπόθεση.

Ο ξάδελφος της άτυχης 36χρονης που ζει και εργάζεται στην Παραμυθιά δίνει νέα στοιχεία για την υπόθεση και ανατρέπει τα μέχρι στιγμής δεδομένα.

«Το τελευταίο μήνυμα ήταν στις 4.17: Είμαι Πρέβεζα θα καθυστερήσω λίγο». Μου λέει μην αναφέρεις σε κανέναν ότι έρχομαι στο χωριό. Την έπαιρνα στο viber και χτυπούσε. Πριν από εμένα είχε πάρει μια φίλη της αλλά κοιμόταν. Εγώ δεν θα άφηνα τη γυναίκα μου να φύγει το Πάσχα.

Ακούγεται ότι το Σάββατο την είχε πάει ο άντρας της στο νοσοκομείο με κρίση πανικού. Με τα λεγόμενα του Αρη τους ειδοποίησε. Τους είπε θέλω να ηρεμήσω. Τον ρώτησα πού είναι η Μαρία και μου είπε θέλει να ξεκουραστεί. Δεν μου είπε τίποτα», αναφέρει.

Η Μαρία βρέθηκε νεκρή στην περιοχή του Αγίου Γεωργίου στην Αμφιλοχία, 15 ημέρες μετά την εξαφάνιση της. Η οικογένεια ισχυρίζεται ότι πρόκειται για εγκληματική ενέργεια γιατί στο αυτοκίνητο εντοπίστηκαν ίχνη σύγκρουσης με άλλο αυτοκίνητο. Όπως λέει ο ξάδελφός της, του ζήτησε να την φιλοξενήσει αλλά να μην το αναφέρει σε κανέναν.

«Τον άντρα της άκουσα, τη φωνή του άνδρα της την Πέμπτη που πήρα εγώ. Πήρα τη θεια μου τη μια, η Μαρία είναι στο σπίτι της μου είπε. Πήρα τη θεια μου την άλλη, η Μαρία είναι σπίτι της. Και τους λέω παιδιά συμβαίνει αυτό το πράγμα. Ακούστηκαν κάποια πράγματα..ο μου είπε ότι δεν ισχύει. Είχε ζητήσει από τη θεια μου ένα μήνα πριν να χωρίσει....», αναφέρει.

Οι δικοί της άνθρωποι πιστεύουν ότι δεν σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα

Σύμφωνα με του δικούς της, υπήρξε μαρτυρία κατοίκου, που ισχυρίστηκε ότι την είδε στην Παραμυθιά. Μάλιστα ο ίδιος έδωσε λεπτομερή περιγραφή τόσο του αυτοκινήτου όσο και της ίδιας. Όπως λένε αυτό είναι αδύνατον, καθώς το πόρισμα του Ιατροδικαστή αναφέρει ότι η γυναίκα, ήταν νεκρή επί 10 με 15 ημέρες.

«Η φωτογραφία που του επέδειξαν την αναγνώρισε εκατό τοις εκατό ότι πρόκειται για αυτό το πρόσωπο και συνομίλησε μαζί της. Δεν ξέρω ποιος είναι ο σκοπός αυτής της καταθέσεως και κάποιος πιο πονηρεμένος θα μπορούσε να πει ότι είναι υπαγορευμένη αυτή η κατάθεση», λέει στο Star ο Αθανάσιος Γκίκας, δικηγόρος.

Η Μαρία παντρεύτηκε μικρή και απέκτησε με το σύζυγό της τέσσερα παιδιά. Αρχικά εργαζόταν ως καθαρίστρια στο σχολείο του Λουτρακίου και στη συνέχεια ως κομμώτρια.

«Η Μαρία ήταν ένας άγγελος επί γης. Παντρεύτηκε μικρή, έκανε τέσσερα παιδιά. Δούλευε να τους παρέχει τα πάντα. Μεγάλωσε τα παιδιά και όταν και το τελευταίο πήγε στο σχολείο, γράφτηκε στο σχολείο για να πάρει το απολυτήριο της. Ήταν όνειρο ζωής», λέει στενή της φίλη.

Ήταν καλή μαθήτρια με αριστεία και μάλιστα την 28η Οκτωβρίου ήταν η σημαιοφόρος του ΕΠΑΛ Λουτρακίου. Σύμφωνα με το ξάδελφο της, αλλά και φίλους της η σχέση με τον σύζυγό της, περνούσε κατά διαστήματα κρίση: «Στο ίντερνετ έδειχνε τάσεις φυγής. Δεν μου είπε τίποτα ότι έχω πρόβλημα. Ακούστηκε 15 ημέρες πριν ο Άρης έπιασε όλο το μαγαζί γιατί καβγάδισαν και όταν πήγε η θεία μου της είπε η Μαρία: θα το λύσω μόνη μου».

Η συσχέτιση των δικογραφιών και η εξέταση εκ νέου των μαρτύρων θα ρίξει φως στην υπόθεση του θανάτου της όμορφης Μαρίας.

Εντύπωση πάντως προκαλεί το τελευταίο post που έκανε στη σελίδα της στο Facebook: «Έρχεται κάποτε η στιγμή που πρέπει να φύγεις ακόμα κι αν δεν έχεις που να πας»…

Δείτε το βίντεο από το δελτίο ειδήσεων του Star με τη Μάρα Ζαχαρέα εδώ

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρο το σχετικό μας φάκελο για την Μαρία Ιατρού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom