Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Αναβίωσε το φρικτό έγκλημα με θύμα τον Γιώργο Κοτσιλίδη! - Αποκαλύψεις για τους δολοφόνους του Facebook (φωτο & βίντεο)

 Σπάραξαν οι γονείς του θύματος στο δικαστήριο

- Τέσσερα χρόνια μετά ξυπνούν και πάλι οι θλιβερές αναμνήσεις για την οικογένεια του άτυχου Γιώργου Κοτσιλίδη που δολοφονήθηκε άγρια στο σπίτι του - Βασική κατηγορούμενη η 27χρονη
Αλεξάνδρα Σταματάκη - Του έκλεισε ραντεβού μέσω Facebook για να βρεθούν ερωτικά και άνοιξε την πόρτα στους συνεργούς της - Τον δολοφόνησαν άγρια και τον έδεσαν με ταινίες - Σοκάρει η κατάθεση που αποκαλύπτει την ψυχραιμία της νεαρής μετά από το στυγερό έγκλημα - "Λύγισαν" οι γονείς του θύματος - Κατέθεσαν με δάκρυα στα μάτια

Αναβίωσε σήμερα ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Εφετείου της Αθήνας, η δίκη για τη δολοφονία του 30χρόνου ενεχυροδανειστή, Γιώργου Κοτσιλίδη, πριν από περίπου τέσσερα χρόνια. Βασική κατηγορούμενη είναι η 27χρόνη σήμερα Αλεξάνδρα Σταματάκη.

Πως παγίδευσε τον άτυχο 30χρονο

Η Αλεξάνδρα Σταματάκη φέρεται να… ψάρεψε το θύμα μέσω Facebook, έκλεισε μαζί του ραντεβού στο σπίτι του για να έχουν ερωτική συνεύρεση και στη συνέχεια άνοιξε την πόρτα στους τρεις συνεργούς της, οι οποίοι φίμωσαν και τελικά σκότωσαν τον άτυχο 30χρόνο. 
Μαζί με την 27χρόνη στο εδώλιο κάθονται και οι Γεώργιος Μάρκου, Δημήτριος Θεοδώρου και Κων. Αραπάκης. Σε πρώτο βαθμό η νεαρή κατηγορουμένη κρίθηκε ένοχη και το δικαστήριο της επέβαλλε κάθειρξη 22 ετών. Οι άλλοι τρεις συγκατηγορουμένοι της καταδικάστηκαν σε ισόβια και 12 χρόνια κάθειρξη ο καθένας.
Σύμφωνα με στοιχεία της δικογραφίας, η 27χρονη φέρεται να αντάλλασσε ερωτικά μηνύματα με τα θύματα μέσω του facebook λειτουργώντας ως δόλωμα. Και βοηθώντας με τον τρόπο αυτό τους συγκατηγορουμένους της να ληστεύσουν το σπίτι του θύματος, δολοφονώντας τον 30χρονο άνδρα και αφαιρώντας από το διαμέρισμά του 139.000 ευρώ αλλά και χρυσαφικά βάρους δύο κιλών. 

Συντετριμμένοι οι γονείς του περιέγραψαν πώς βρήκαν νεκρό τον γιο τους

Σήμερα η μητέρα και ο πατέρας του θύματος δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυα τους, αντικρίζοντας τους κατηγορουμένους για τη δολοφονία του παιδιού τους
«Μπαίνω στο σπίτι και τον βλέπω κάτω, δεμένο με ταινία στο λαιμό, στα πόδια, τα χέρια και στο στόμα… Ήταν ζεστός… Προσπαθούσα να κόψω την ταινία γύρω από το λαιμό του με ένα μαχαίρι αλλά ήταν τόσες φορές περασμένη που δεν τα κατάφερα. Φωνάξαμε ασθενοφόρο αλλά δεν τον πήραν στο νοσοκομείο. Ήταν νεκρός… Μου είπαν ότι τον είχαν σαπίσει στο ξύλο. Ήταν παραμορφωμένος… Το σπίτι ήταν αναστατωμένο, πήραν όλα τα χρήματα και τα χρυσαφικά που είχα…» κατέθεσε ο πατέρας του θύματος. 

«Μπορούσαν να μην σκοτώσουν το παιδί μου»

Ο ίδιος σημείωσε πως ο γιος του είχε συναντηθεί μια φορά σε καφετέρια στη Δάφνη με την 27χρονη και στη συνέχεια εκείνη του ζητούσε να συναντηθούν και στο σπίτι του για να βρεθούν ερωτικά. «Μπορούσε να τον πάρει η Σταματάκη και να πάνε έξω και να μπουν οι άλλοι στο σπίτι, όχι να μου σκοτώσουν το παιδί μου»  είπε ο μάρτυρας έντονα φορτισμένος. 
Απαντώντας σε ερώτηση της προέδρου της έδρας εξήγησε πως οι κατηγορούμενοι εξασφάλισαν πρόσβαση στο σπίτι του. Σύμφωνα με την κατάθεσή του, η Σταματάκη επισκέφθηκε το γιο του πρώτη και με το πρόσχημα ότι ξέχασε κάτι βγήκε από το σπίτι αφήνοντας την πόρτα ανοιχτή με αποτέλεσμα οι άλλοι τρεις κατηγορούμενοι να εισβάλλουν στο διαμέρισμα.

Το ξέσπασμα της μητέρας του θύματος

«Όλο αυτό με τη Σταματάκη κράτησε για περισσότερο από ένα μήνα. Το παιδί μου ήταν πολύ αναστατωμένο» είπε ο τραγικός πατέρας, με τη μητέρα του θύματος που κάθονταν στα πίσω καθίσματα να μη μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυα της αλλά και την οργή της. «Κτήνη» αποκάλεσε τους κατηγορουμένους που βρίσκονταν απέναντί της.

Σπάραξε η μητέρα του θύματος: «Ήταν ένας άγγελος»

Στη συνέχεια, η μητέρα του θύματος ανέβηκε στο βήμα του μάρτυρα και αναφέρθηκε σε συνομιλία που είχε ο γιος της με την αδελφή του σχετικά με τη σχέση του με τη Σταματάκη. 
«Τον έβλεπα ανήσυχο, έτρεχε να μιλήσει κρυφά στο τηλέφωνο. Στη κόρη μου είπε πως η κατηγορουμένη τον αγαπάει και πως ήθελε να κάνει δεσμό μαζί του… Ήταν ένας άγγελος, ένα εργατικό παιδί που δεν είχε πειράξει ούτε μυρμήγκι» είπε η μητέρα του θύματος.

«Μας έχει στοιχειώσει η μέρα που τον βρήκαμε νεκρό»

Και συνέχισε: «Εκείνη η καταραμένη ημέρα, που μπήκαμε στο σπίτι και είδα το παιδί μου στο πάτωμα μας έχει στοιχειώσει. Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια και για μας είναι σαν μη πέρασε μια ημέρα. Είχαν αγοράσει ταινίες. Του είχαν δέσει χέρια, πόδια και το λαιμό σφιχτά πολλές φορές. Είχε χιαστί ταινία στο στόμα. Άρχιζα να φωνάζω, έβγαλα την ταινία από το στόμα και πίστευα ότι θα αναπνεύσει. Καλέσαμε ασθενοφόρο αλλά δυστυχώς το παιδί μου είχε καταλήξει..».
Η μητέρα του άτυχου Γιώργου Κοτσιλίδη, ανέφερε ακόμη στο δικαστήριο πως οι κατηγορούμενοι πρώτα δολοφόνησαν τον γιο της και έπειτα έκαναν την ληστεία. «Την ταινία του την σφίξανε στο λαιμό για να πεθάνει… Η γυναίκα αυτή πίεζε πάρα πολύ το γιο μου για να έρθει σπίτι μας…».

Αδελφή θύματος: «Τον παρακολούθησα»

Η αδελφή του θύματος περιέγραψε στο δικαστήριο πως είχε παρακολουθήσει τον αδελφό της όταν εκείνος θα έβγαινε για πρώτη φορά ραντεβού με τη Σταματάκη σε καφετέρια στη περιοχή της Δάφνης.
«Ήμασταν πολύ δεμένοι, λέγαμε τα πάντα. Το έκανα για να τον προστατεύσω. Τον έβλεπα συνεχώς αναστατωμένο» είπε η νεαρή γυναίκα και με δάκρυα στα μάτια ανέφερε πως ο αδελφός της ήταν ευκολόπιστος και εσωστρεφής σαν χαρακτήρας.
Όπως είπε, όταν ο αδελφός της επέστρεψε στο σπίτι από το ραντεβού, τον ρώτησε για τη σχέση του με την κατηγορουμένη και εκείνος της απάντησε πως η 27χρονη τον αγαπάει. «Του είπα ότι δεν την ήξερε και πως την είχε δει μόνο μια φορά» ανέφερε η μάρτυρας για να επισημάνει πως η Σταματάκη πλησίασε τον αδελφό της για να υλοποιήσει μαζί με τους άλλους κατηγορουμένους το σχέδιο της δολοφονίας του και της ληστείας.

Φίλη Σταματάκη: «Σταμάτησα να κάνω παρέα μαζί της και κάποιοι διέρρηξαν το σπίτι μου»

Στη συνέχεια κατέθεσε στο δικαστήριο μία φίλη της κατηγορουμένης η οποία αναφέρθηκε σε όσα της αποκάλυψε η 27χρόνη.»Γνώριζα τη Σταματάκη από το σχολείο… Μου είχε πει ότι είχε ερωτικό δεσμό με τον Μάρκου, ότι έμπαιναν σε σπίτια και έκλεβαν γιατί χρειάζονταν χρήματα. Εγώ σταμάτησα να κάνω παρέα μαζί της και το διάστημα αυτό κάποιοι μπήκαν στο σπίτι μου και το διέρρηξαν…

«Έγινε μαλ@κία»

Η νεαρή συνέχισε: «Μετά από αυτό κάποια στιγμή η Σταματάκη με πήρε τηλέφωνο και μου είπε κλαίγοντας και μου είπε ότι έχει μπλέξει πολύ άσχημα και δεν ξέρει τι να κάνει. Μου είπε ότι κάνανε μια δουλειά με το Γιώργο και πως η ίδια και άλλοι τέσσερις μπήκαν σε ένα σπίτι και ότι κατά λάθος σκοτώσανε ένα άτομο». 
Μου είπε: «Έγινε μαλ@κία και πως το παιδί πέθανε και πως παίζει στις ειδήσεις… Μου είπε πως τον άνθρωπο αυτόν τον είχε γνωρίσει μέσω Facebook… To ίδιο βράδυ πήγα και έδωσα κατάθεση στην ασφάλεια… Συνέχισα να μιλάω μαζί της και μου ανέφερε ότι θα έφευγε εξωτερικό. Ήταν πανικόβλητη. Φοβόταν ότι θα την έπιαναν. Μου εκμυστηρεύτηκε ότι είχαν πάρει από το σπίτι χρυσαφικά και χρήματα και ότι έκαναν πολύ ώρα να δέσουν το θύμα, γιατί ήταν ψηλός και εύσωμος».
«Ήταν ψύχραιμη»
Η νεαρή σοκάρει με την κατάθεση της. «Ήταν ψύχραιμη. Θυμάμαι ότι μου είπε ότι πρόσεχαν που ακουμπούσαν για να μην αφήσουν αποτυπώματα και ότι ξέχασε τη ζακέτα της στο σπίτι και πως αυτό ήταν μεγάλη βλακεία… 
Ακόμη μου είχε πει ότι εκείνη άφησε ανοιχτή την πόρτα του διαμερίσματος και πως έτσι μπήκαν οι άλλοι και τον φίμωσαν. Την ρώτησα γιατί το έκανες αυτό; Γιατί δεν τον πήρες έξω από το σπίτι αλλά δεν μου απάντησε…».
Η δίκη θα συνεχιστεί στις 26 Ιανουαρίου.
http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom