Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

«Βαρύ κατηγορώ» από την αδερφή της 32χρονης στον πατέρα: «Αλήτη, εσύ την ''έφαγες''»! (βίντεο)

"Εμφύλιος" στην οικογένεια με τον πατέρα να κατηγορεί τη μητέρα

Ξέσπασε στην κηδεία η Κωνσταντίνα, η οποία με οξείς χαρακτηρισμούς επιτέθηκε στον πατέρα της - «Η Δώρα είναι νεκρή και φταίει η μάνα της» δήλωνε, έξω από το νεκροταφείο, ο
Κώστας Ζέμπερης - Δηλώσεις που παραπέμπουν σε «εμφύλιο» στην οικογένεια μετά την στυγερή δολοφονία

«Πάγωσαν» όλοι στο Β' Κοιμητήριο στα Πατήσια στο άκουσμα της φράσης «Αλήτη, αλήτη εσύ την ''έφαγες''. Γιατί ήρθες στην κηδεία;». Αυτά ήταν τα σπαρακτικά λόγια της Κωνσταντίνας, της αδερφής της αδικοχαμένης 32χρονης, Δώρας Ζέμπερη, η οποία την ώρα που έβγαινε από την Εκκλησία, μετά το πέρας της Εξοδίου Ακολουθίας απευθύνθηκε στον πατέρα της Κώστα Ζέμπερη σε έντονο ύφος, ξεσπώντας από οργή.

Η Κωνσταντίνα Ζέμπερη ξεσπά στους δημοσιογράφους: «Όποιος και να είναι ορκίζομαι ότι θα τον σκοτώσω»


Η άγρια δολοφονία της νεαρής εφοριακού έχει συγκλονίσει όλη την Ελλάδα, την ώρα που τα μέλη της οικογένειας της 32χρονης αλληλοκατηγορούνται.

Η μητέρα υποβασταζόμενη φτάνει στο κοιμητήριο


Τα αδέλφια της άτυχης Δώρας στο «τελευταίο αντίο»


Δεν ήταν η πρώτη έκρηξη από την αδελφή της Δώρας. Η Κωνσταντίνα Ζέμπερη, αδελφή της δολοφονημένης Δώρας επέκρινε δημόσια τον πατέρα, γράφοντας σκληρά λόγια εναντίον του.

Τα ξημερώματα της Παρασκευής, λίγο πριν το τελευταίο αντίο στην αδελφή της, η Κωνσταντίνα Ζέμπερη έγραψε ένα οργισμένο μήνυμα στο Facebook ποστάροντας την είδηση του protothema.gr για τις πρώτες δηλώσεις που έκανε ο πατέρας μετά την γνωστοποίηση της φρικτής δολοφονίας μέσα στο δεύτερο νεκροταφείο Αθηνών:

«Αίσχος φτου σου ξεφτίλα, αυτός δεν είναι πατέρας είναι τέρας, χρόνια τώρα δεν είχαμε καμία σχέση και η αδελφή μου πλήρωνε τα χρέη του και βοηθούσε σε όλα στο σπίτι μας» έγραψε, δημοσιεύοντας ανάρτηση του protothema.gr με τις δηλώσεις του πατέρα τους έξω από το νεκροταφείο.

Η μητέρα της 32χρονης στο protothema.gr: «Κάτι φοβόταν, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω»

Μία συγκλονιστική συνέντευξη στο protothema.gr και την Λίνα Κεκέση έδωσε η μητέρα της 32χρονης εφοριακού που βρήκε φριχτό θάνατο μέσα στο Β' Νεκροταφείο. Ο ιατροδικαστής Σωτήρης Μπουζιάνης που διενήργησε τη νεκροψία, διαπίστωσε εκτός από τις 14 μαχαιριές στο στήθος και την καρδιά υπήρχε ένα σημάδι που του προκάλεσε εντύπωση. Δύο βαθιές χαρακιές στο δεξί μάγουλο της 32χρονης που σχηματίζουν το γράμμα “Γ” δεν δικαιολογούνται σε πρώτη φάση από το αιματηρό σκηνικό.

Ερωτηθείσα η κυρία Γεωργία πού πάει το μυαλό της όσον αφορά τον δολοφόνο που σκότωσε το παιδί της απάντησε: «Σκέφτομαι πολλές εκδοχές. Φοβάμαι από τη δουλειά της, φοβάμαι για το παιδί που συζούσε τον τελευταίο καιρό... Είχε χωρίσει με αυτόν που συζούσε, είχε πονέσει πολύ από αυτόν τον χωρισμό γιατί είχε κάνει όνειρα».

«Θέλω να βρεθεί ο δολοφόνος για να μου πει γιατί σκότωσε το παιδί μου. Θα ήθελα να τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια αφού πρώτα τον ρωτήσω γιατί. Φοβόταν. Είχε κάνει ασφάλεια ζωής και αν πέθαινε την αποζημίωση θα την έπαιρναν τα αδέρφια της. Κάτι αδιόρατο φοβόταν αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω. Μου είχε πει κάποια στιγμή, μαμά αν κάνω λάθος στη δουλειά μου μπορεί να μπω φυλακή» πρόσθεσε τονίζοντας με σπαραγμό για το παιδί της: «Ηταν ένα παιδί ανεκτίμητο, ένα παιδί που ήθελε μόνο να βοηθάει, ένας άγγελος και ήταν δεύτερη μάνα για τα αδέρφια της».

Δείτε βίντεο: Μητέρα 32χρονης: «Κάτι φοβόταν, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω»


Ο πατέρας της οικογένειας, που βρέθηκε σήμερα στο Β' Κοιμητήριο, προέβη σε δηλώσεις στους δημοσιογράφους, υποδεικνύοντας ως βασικό υπεύθυνο της δολοφονίας της 32χρονης την μητέρα της.

Ο πατέρας της αδικοχαμένης Δώρας απαντά στους δημοσιογράφους, λίγο πριν μπει στο Κοιμητήριο: «Αν το παιδί είναι αυτή την ώρα στο χώμα είναι εξαιτίας της γυναίκας μου»


«Είμαι χάλια. Θέλω να βρω αυτόν που δολοφόνησε το παιδί μου. Το παιδί μου πήρε στα χέρια του μεγάλες υποθέσεις, λίστα Λαγκάρντ και άλλες πολλές. Εσείς, ως δημοσιογράφοι μπορείτε να βοηθήσετε στις έρευνες. Η γυναίκα μου φταίει για όλα. Αν ήμουν εγώ στο σπίτι τα παιδιά θα ήταν ασφαλή, εγώ θα είχα τον έλεγχο. Αν το παιδί είναι αυτή την ώρα στο χώμα είναι εξαιτίας της γυναίκας μου», είπε, χαρακτηριστικά.

http://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom