Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Θεοδωροβία Πλακά: Είμαι σκύλος που γαβγίζω Ραχήλ? Mπράβο μου....

Για την κυρία Ραχήλ Μακρή όσοι διαφωνούν μαζί της και αποχωρούν είναι σκύλοι που γαβγίζουν!

Ο καθένας έχει Δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης που πολλαπλασιάζεται όταν είναι επί προσωπικού (πολιτική έκφραση)....

Δηλαδή όταν κάποιος με συκοφαντεί χωρίς να το τεκμηριώνει με αποδείξεις, γιατί γνωρίζει ότι ψεύδεται,αυτό ονομάζεται έγκλημα κατά τιμής....

Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Ο καθένας έχει Δικαίωμα της ελευθερίας της γνώμης και της έκφρασης  που πολλαπλασιάζεται όταν είναι επί προσωπικού (πολιτική έκφραση)....

Δηλαδή όταν κάποιος με συκοφαντεί χωρίς να το τεκμηριώνει με αποδείξεις, γιατί γνωρίζει ότι ψεύδεται,αυτό ονομάζεται έγκλημα κατά τιμής....

Όταν λοιπόν η Ραχήλ Μακρή μου έγραψε σε μήνυμα ότι εγώ, η Θεοδωροβία Πλακά,θέλω ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ δεν επέλεξα να της κάνω μήνυση για κάτι τόσο συκοφαντικό στο πρόσωπό μου,αλλά έγραψα αυτό το άρθρο (εδώ)

Από άτομα φιλόδοξα όμως δεν περιμένεις συγγνώμη,αλλά περιμένεις τουλάχιστον άρθρο απαντητικό με επιχειρήματα ή ΣΙΩΠΗ....

Η Ραχήλ επέλεξε να απαντήσει με μία ατάκα,την επομένη, στο προσωπικό της FACEBOOK  λέγοντας,  ότι αφήνει πίσω της τα σκυλιά που γαβγίζουν και προχωράει....
  

....χωρίς να γνωρίζει ότι με ΤΙΜΗΣΕ αποκαλώντας με σκύλο....

Έτσι λοιπόν επειδή είμαι δημόσιο πρόσωπο εκτίθεμαι καθημερινά,και ήρθε η ώρα μου να κατέβω στην πολιτική με όποιον αντέχει τις αξίες μου,σηκώνω το γάντι της Ραχήλ και της απαντώ δημόσια, καθ ότι και φιλόζωη,ότι ξεχνάει ότι....

1)Τα σκυλιά είναι οι πιό πιστοί φίλοι και το ίδιο θα ήμουνα κι εγώ εάν είχα παραμείνει στο Μέτωπο Νίκης από το οποίο αποχώρησα με ομοβροντίες όπως έγραψε κι ένα site (εδώ)

2) ότι τα σκυλιά δεν προδίδουν ποτέ τα αφεντικά τους...

3) ότι τα σκυλιά γαβγίζουν όταν θέλουν να σε προστατέψουν και να σου πουν κάτι...

Συμπέρασμα....

Ραχήλ έχασες ένα πολύ καλό και πιστό σκυλί και σε ευχαριστώ για την ατάκα που ενδεχομένως να το έκανες για να με  εκνευρίσεις,αλλά πέτυχες το ακριβώς αντίθετο γιατί  για μένα είναι μεγάλη κολακεία....

Το να κρίνουμε ή να μας κρίνουν δεν είναι μεμπτόν...Το να κατηγορούμε όμως χωρίς λόγο και αποδείξεις κάποιον για ανταλλάγματα είναι ποινικό αδίκημα...

Εγώ έχω καταγγείλει στην δικαιοσύνη καταχραστές δημοσίου χρήματος,αλλά έχω τρελά στοιχεία και αποδείξεις...

'Οταν λοιπόν γράφουμε ΑΤΑΚΕΣ ή ΑΡΘΡΑ θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιατί υπάρχει και υπερευερέθιστο διαδικτυακό κοινό,που όταν έχει δίκιο, και είναι και δημόσιο πρόσωπο σηκώνει το γάντι...Οι άνθρωποι είμαστε υπερβολικά περίπλοκοι...

Η κατινιά και η μικροπρέπεια αποτελούν σχόλια που προέρχονται από ευτελή κίνητρα...

Τα σχόλια και το άρθρο μου Ραχήλ για το πρόσωπό σου είχαν κίνητρο την πολύ σοβαρή ασθένεια συνανθρώπου μας αφ ενός και αφ ετέρου την προκλητική συκοφαντία σου στο πρόσωπό μου  και την προσβολή της προσωπικότητάς μου περί ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΩΝ...που τα ονειρεύτηκες...

Θα πρέπει κάποιοι να κατανοήσετε ότι υπάρχουν άτομα που δεν σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους...Η δική μου ζωή ολόκληρη ξοδεύτηκε σε συγκεντρώσεις και κόμματα και ένας ήταν πάντα ο σκοπός μου...αυτό που με δίδαξε ο αξέχαστος πατέρας μου Κωνσταντίνος Πλακάς...Το κεφάλι και την Σημαία Ψηλά...Να αγωνίζεσαι κόρη μου για τα πιστεύω σου,μου έλεγε....αυτό κάνω και σε όποιους αρέσω!! ΈΝΤΙΜΑ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ....

Κι αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είμαι Δύστροπη,αλλά ότι είμαι ζόρικη έτοιμη για ζόρικους καιρούς!


http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom