Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

Το ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΦΩΤΙΑ της Θεοδωροβίας Πλακά και η έκκλησή της προς τον Εισαγγελέα Λακαφώση να αυτοεξαιρεθεί της σοβαρότατης καταγγελίας της


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Έγινα στόχος μεγάλης πλεκτάνης από εμπλεκόμενους, σε πλήθος οικονομικών Σκανδάλων εκατομμυρίων ευρώ στη Γ.Γ. Αθλητισμού.

Το κακό της όλης υπόθεσης είναι ότι κάποιοι, ολίγοι ευτυχώς, στην δικαιοσύνη κωλυσιεργούν τις καταγγελίες μου...ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να περίμεναν να ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΥΣΗ ,για να προχωρήσουν,γιατί αν ασκηθούν διώξεις θα πρέπει να μπω στην " προστασία μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος" σύμφωνα με τον νόμο,(Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 45Β ΚΠΔ) κάτι το οποίο το ξορκίζουν όλοι μαζί,γιατί τότε δεν θα μπορούσαν να με διώξουν( ακυρώνονται τα Πειθαρχικά)
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;

Τους κατήγγειλα,τους άγγιξα την διαφθορά και την διαπλοκή και συνομώτησαν όλοι μαζί για την ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΟΥ...

ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ και γιατί ΟΧΙ κι από την ζωή,αφού οι απειλές τους κατά της ζωής μου,πήγαιναν κι έρχονταν....

Η λύση ήταν μία και μοναδική...να εξαφανιστώ και να αλλάζω διευθύνσεις, γιατί τα άτομα είναι άκρως επικίνδυνα και διαθέτουν και πολύ κλεμμένο χρήμα με ό,τι αυτό συνεπάγεται...οι ένοχοι έχουν κίνητρα και διαθέτουν με την διαπλοκή τους και πολλά μέσα...την ευκαιρία όμως να μου κάνουν περισσότερο κακό δεν τους την έδωσα,ούτε τους την δίνω....

 Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ για όλα αυτά έχει τον λόγο και εγώ δεν θα ησυχάσω αν δεν δικαστούν και ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ...

Εγώ τους Μεγαλοαπατεώνες που έχω καταγγείλει, δεν θα τους αφήσω σε καμμία ησυχία να γράψουν ιστορία πάνω στο πτώμα μου....

Γιατί αυτά που έχω υποστεί είναι κάτι περισσότερο από ΕΓΚΛΗΜΑ...

Η ευθύνη του Υπουργού Κωνσταντίνου ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΥ, επί εποχής Αντώνη Σαμαρά, τεράστια, διότι δεν με προστάτευσε ως όφειλε, το οποίο και του είχα ζητήσει με ιδιόχειρη επιστολή,αλλά με έδωσε ΨΥΧΡΑ στον ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ,( ο οποίος εμπλέκεται σε κατασπατάληση δημοσίου χρήματος με 500.000 ευρώ το μήνα που μοίραζε).... και ο οποίος με την σειρά του με έδωσε σε αυτούς τους Υπαλλήλους που είχα μηνύσει και είχα καταγγείλει....
Τόσο καλοί ΆΝΘΡΩΠΟΙ....

Δυστυχώς γι αυτούς όμως η στοχευμένη πλεκτάνη εις βάρος μου ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ γιατί στον Πανικό τους έκαναν λάθη...
Τέλειο έγκλημα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.... 

Η υπηρεσιακή μου ΔΙΩΞΗ είναι αποτέλεσμα ΝΔ,ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ....

Τα έβαλα μαζί τους,κατήγγειλα σημεία και τέρατα,έδωσα ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ,ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΥΦΥΠΟΥΡΓΩΝ και φυσικά ο Πασοκικός Σύριζα τι κι αν ήρθε με την σημαία της Διαφθοράς,δεν μπορούσε να αγγίξει αυτούς που του έδιναν ΕΝΤΟΛΗ,ΔΙΩΞΤΕ ΤΗΝ...ΚΙ ΕΤΣΙ, Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΠΑΥΣΗ.....

Εγώ μάχομαι και θα μάχομαι όσο ΖΩ....

ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ....

Μία παροιμία λέει "ό,τι πράξεις,θα εισπράξεις"!.... κι εγώ θέλω να εισπράξω την δικαίωση και την αποζημίωση από την τεράστια ηθική βλάβη όσων τρομερών και εγκληματικών πράξεων και αδικιών έχω υποστεί....

Και δεν θα πάψω να αγωνίζομαι γι ' αυτά,αλλά και για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ από ξένα συμφέροντα και κατακτητές....

Σήμερα σας ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΩ ένα σοβαρότατο ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΜΟΥ στην Δικαιοσύνη....

Ο Αθλητικός Εισαγγελέας Μπαξεβάνης μου ζήτησε να κατονομάσω πρόσωπα και αξιόποινες πράξεις αυτών, γραπτώς σε ΥΠΟΜΝΗΜΑ....

ΑΥΤΟ ΕΠΡΑΞΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ 21/01/2013 το κατέθεσα στην Πταισματοδίκη Χαλανδρίου,γιατί τότε διέμενα ΠΕΝΤΕΛΗ...

Μετά από αυτό ,το συγκεκριμένο ΥΠΟΜΝΗΜΑ και η ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΑΥΤΗ με πλήθος εγγράφων άλλαξε χέρια και πήγε στον τότε Αθλητικό Εισαγγελέα ,κύριο ΧΑΡΗ ΛΑΚΑΦΩΣΗ....

Ένα ΥΠΟΜΝΗΜΑ με ονόματα υπεράνω Υποψίας ΕΠΩΝΥΜΩΝ γιατί άραγε δεν προχωρούσε γρήγορα;;
Και λέγοντας δεν προχωρούσε εννοώ ότι ΑΜΕΣΑ  θα έπρεπε να είχε δοθεί εντολή για ανοίγματα λογαριασμών από τον εισαγγελέα Λακαφώση...οι αλήθειες δεν μπορεί να καθυστερούν!

Απορώ γιατί η δική μου καταγγελία δεν προχώρησε ΑΜΕΣΑ, αφού σε ημερίδα στις 3/04/2014 για την διαφάνεια στον Αθλητισμό ,μίλησε για οργανωμένο έγκλημα στον χώρο του ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ,ΓΙΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΡΟΔΟΚΙΕΣ ο ίδιος ο κύριος Λακαφώσης ...

Η Συγκεκριμένη Δικογραφία  με το εν λόγω ΥΠΟΜΝΗΜΑ διαβιβάστηκε ΤΕΛΙΚΑ από τον Εισαγγελέα Λακαφώση στις 18/10/2016 στην Οικονομική Αστυνομία....

Παρακαλώ πολύ ΔΗΜΟΣΙΑ τον κύριο  Λακαφώση να αυτοεξαιρεθεί από αυτή την πολύ σοβαρή υπόθεση καταγγελίας μου για παράνομες μισθοδοσίες,για παράνομες νομιμοποιήσεις εσόδων,γιατί το μόνο που είχε να μου πεί σε συνάντησή μας,ήταν "ότι θα με διώξουν"!!!!!!

Πως το ξέρατε κύριε Λακαφώση;;Γνωρίζατε εκ των προτέρων τι θα μου συμβεί;;

Γιατί δεν υπακούσατε σε εντολή του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ,να πείτε στον Υφυπουργό Αθλητισμού ΤΟΤΕ, τον Γιάννη Ανδριανό να με αποσπάσει για λόγους υγείας και ασφάλειας από την εγκληματική Δημόσια Υπηρεσία,την Γ.Γ.Αθλητισμού σε άλλη Υπηρεσία;;

Να αυτοεξαιρεθείτε κύριε εισαγγελέα Χάρη Λακαφώση....

Εξ άλλου όπως θα γνωρίζετε την όλη αυτή περίεργη υπόθεση την έχω αναφέρει εγγράφως στον Άρειο Πάγο...

Ναί έχω τόλμη...
Ναί έχω θάρρος....
Ναί έχω δύναμη...
Ναί ΔΕΝ σας φοβάμαι....
Ναί θα σας πολεμήσω,αφού αυτό είναι το φαί σας.... Αόρατες Δυνάμεις με βοηθούν....

"Είναι καλύτερα να στέκεσαι όρθιος με σπασμένο και μπανταρισμένο κεφάλι,από το να σέρνεσαι με την κοιλιά για να γλυτώσεις το κεφάλι σου"..( ΓΚΑΝΤΙ. ΙΝΔΟΣ  ΗΓΕΤΗΣ)

Το Σωστό είναι σωστό, ακόμα κι αν όλοι είναι εναντίον του, και το Άδικο είναι άδικο, ακόμα κι αν όλοι είναι υπέρ του.
William Penn, 1644-1718, Αμερικανός, ιδρυτής της Πενσυλβανίας

Είναι σίγουρο ότι όπου υπάρχει συμφέρον ,υπάρχει και ΑΔΙΚΙΑ....αλλά σε  λάθος άνθρωπο επέλεξαν να την δείξουν....ΓΙΑΤΙ....
Όλον το έθνος αδικείται, όταν αδικείται ένας μόνος πολίτης.

Ρήγας Φεραίος, 1757-1798, Εθνομάρτυς








http://theodorovias.blogspot.gr/

Διαβάστε σχετικά:
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ: Aυτοί συγκάλυψαν σκάνδαλα μαμούθ στην Γ.Γ.Αθλητισμού‏ – ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΟΜΒΑ

Η Θεοδωροβία Πλακά οπλίζει και πυροβολεί κατά ριπάς ξεφυλλίζοντας το πόρισμα του Λέανδρου Ρακιντζή (βίντεο)

Τέρατα και σημεία αποκάλυψε η εκπομπή "Δίκη στον ΣΚΑΪ" (βίντεο)

Απέλυσαν υπάλληλο της ΓΓΑ γιατί κατήγγειλε τη διαφθορά (βίντεο με φοβερές αποκαλύψεις)

Αρθρο φωτιά της Θεοδωροβίας Πλακά: Αρχή πάντων η διαφθορά και η διαπλοκή (έγγραφα με επώνυμες καταγγελίες)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom