Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Επίθεση στο 52χρονο τέρας της Δάφνης από πολίτες στα δικαστήρια - Σοκάρει η κατάθεση της 20χρονης (έγγραφο,φωτο & βίντεο)

“Θα σε ταΐζουμε κιόλας”!

- “Θα φανούν όλα” επιμένει να λέει ο 52χρονος
- Ο κατηγορούμενος ισχυρίζεται ότι δεν τον άφησαν να επικοινωνήσει με δικηγόρο
- Μαρτυρία – σοκ από την 20χρονη “αγκομαχούσε πάνω μου”


Σκηνές έντασης λίγο πριν τις 11:00 στα δικαστήρια της οδού Ευελπίδων κατά την έξοδο του 52χρονου κατηγορούμενους για τον βιασμό της 20χρονης κοπέλας στη Δάφνη.

Παρά τα σοκαριστικά ευρήματα και την κατάθεση της 20χρονης σε βάρος του ο 52χρονος επιμένει ότι όλα έγιναν με τη θέλησή της βάζοντας “μπροστά” την τυφλότητά του.
Όταν ο κατηγορούμενος βγήκε από το γραφείο του ανακριτή ήρθε αντιμέτωπος με την οργή των πολιτών...

"Θα σε ταΐζουμε βρε ... δεν ντρέπεσαι ; Ντροπή σου. Αφήστε τον! Τι τον πάτε μέσα", ακούστηκε από εξαγριωμένους πολίτες που βρέθηκαν στο δικαστήρια της Ευελπίδων.

"Δεν με άφησαν να πάρω τηλέφωνο ούτε τον δικηγόρο", είπε στους δημοσιογράφους όταν τον ρώτησαν αν απολογήθηκε.

Ερωτηθείς αν έχει να πει κάτι στην οικογένεια της κοπέλας και αν έχει μετανιώσει απάντησε "θα φανούν όλα!".

Όταν οι δημοσιογράφοι τον ρώτησαν σχετικά με την κατάθεση που έκανε το θύμα του δεν απάντησε.



Σοκάρει η κατάθεση της 20χρονης
Η 20χρονη περιγράφει πως βρέθηκε στο διαμέρισμα του 52χρονου, αλλά και πως εκείνος ουσιαστικά φάνηκε σιγά, σιγά να στήνει την παγίδα γύρω της. Από το “ειδικό” φόρεμα που της ζήτησε να φορέσει για να τη “βλέπει” ως τη στιγμή που την αναισθητοποίησε για να την ακινητοποιήσει.

Η κατάθεσή της έρχεται στο φως μέσα από δημοσίευμα του bloko.gr. Η νεαρή κοπέλα αποκαλύπτει πως πριν από περίπου ένα μήνα αναζήτησε δουλειά μέσω αγγελίας και βρήκε αυτή που είχε βάλει ο 52χρονος, ο οποίος έψαχνε κοπέλα για να τον βοηθάει στις δουλειές του σπιτιού.


«Μου είπε ότι ήταν σχεδόν τυφλός και γι' αυτό μου ζήτησε όταν πηγαίνω να κάνω δουλειές να φοράω ένα στράπλες ασπρόμαυρο φόρεμα υποτίθεται από ειδικό ύφασμα για να αντιλαμβάνεται την κίνησή μου μέσα στο χώρο», αναφέρει η 20χρονη στην κατάθεσή της και σημειώνει πως αν και αρχικά είχε αρνηθεί, τελικά δέχτηκε και παρόλο που η συμπεριφορά του της είχε φανεί περίεργη, συνέχισε να πηγαίνει ώστε να μπορεί να είναι άνετη οικονομικά.

Συγκλονίζει η περιγραφή της, καθώς φαίνεται πως ο 52χρονος φρόντιζε σχεδόν συνέχεια να την κρατά αναίσθητη για να ξεσπά πάνω της το αρρωστημένο του πάθος. «Πήγα στο σπίτι του για να του ζητήσω τα 100 ευρώ που μου χρωστούσε. Μου είπε "καθάρισε το σπίτι και θα σου τα δώσω". Κάποια στιγμή, ενώ ήμουν στην κουζίνα, έπεσε πάνω μου και μου έβαλε μια πετσέτα στο πρόσωπο. Προσπάθησα να αντισταθώ αλλά είναι υπέρβαρος και δεν τα κατάφερα.

Μετά έχασα τις αισθήσεις μου και όταν ξύπνησα ήμουν δεμένη. Φώναζα "βοήθεια" και μου έλεγε "σκάσε πουτ@ν@. Αυτό συνέβη πολλές φορές, έχανα τις αισθήσεις μου και όταν συνερχόμουν και φώναζα βοήθεια, αυτός με έβριζε. Θυμάμαι κάποια στιγμή όταν συνήλθα αυτός ήταν πάνω μου και αγκομαχούσε». Η κατάθεσή της κλείνει με μια επίσης συγκλονιστική φράση: «Θέλω να μπει φυλακή, με βίασε».

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μ. ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ
http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom