Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ: Θα 'ρθει καιρός που θα αλλάξουν τα πράγματα!!!

Πες μου ζωή τι φταίξαμε… κι έτσι μας βασανίζεις;;;

Εγώ…κι ο Σταύρος Παράβας…. μαζί με πέντε έξι δικούς μας … που αγαπήσαμε Δυνατά την Κατερίνα Γώγου … ήμασταν από τους ελάχιστους που συνόδευσαν την Αγαπημένη μας Ηθοποιό και Ποιήτρια στην τελευταία της κατοικία στην Αθήνα τον Οκτώβρη του 1993.



Πολύ μετέπειτα ο Σταύρος έπαιζε στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου… πέρναγε απ’ το Καινούργιο… έκανε μια στάση σε μένα… με τ’ άσπρο του τζιπ… είχε μαζί του και τ’ αγαπημένο του σκυλί … που του το κλέψανε τότε … εδώ στο Αγρίνιο… έπρεπε να ντρεπόμαστε…
σαν τοπική κοινωνία…παίρνω το βάρος και ντρέπομαι εγώ για όλους μας!!!


Η Κατερίνα έφυγε … ο Σταύρος πικραμένος… αργότερα έφυγε!!!

Εγώ ακόμα αναπνέω … Αγωνίζομαι κι υπογράφω…

Με το δάκρυ της ψυχής μου…

Δημήτρης Ντόκας
http://www.prototypia.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom