Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

Θεοδωροβία Πλακά: ΒΗΜΑ,ΒΗΜΑ...Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΜΟΥ ΔΙΩΞΗ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ,αλλά και τί έγινε με τα ανοίγματα λογαριασμών...


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Η μοχθηρία και η αδικία υπάρχουν από πρόθεση (και όχι τυχαία ή από λάθος) !
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ

Δεν πρόκειται να αφήσω τους άδικους και κακούς σε ό,τι μου αναλογεί να επιπλέουν!

Το πειθαρχικό της Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ μου έστειλε μία Δικαίωση, αλλά αμέσως μετά την ΑΠΟΛΥΣΗ!!!!

Τί συνέβη ακριβώς??? Πώς συνδυάζονται???Ποιοί εμπλέκονται???ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ!!!!

Γιατί εκεί που μου χρωστούσαν, δεν θα μου πάρουν και το βόδι ,όπως λέει μια παροιμία....

Το ΑΔΙΚΟ είναι ΑΔΙΚΟ και ας χτυπιούνται για το αντίθετο!

Όλο το Έθνος ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ όταν αδικείται ένας μόνο πολίτης (ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ)...και πιό πολύ αυτός που καταγγέλει ΔΙΑΦΘΟΡΑ καί ΔΙΑΠΛΟΚΗ, συμπληρώνω εγώ....

Όπως η βία γεννάει βία ,έτσι και η αδικία γεννάει αδικία!

Οι ΑΔΙΚΙΕΣ είναι μέρος των ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ τους,γιατί το συμφέρον και η εξουσία, τους οπλίζει με ΑΔΙΚΙΑ,γιατί αν με δικαιώσουν θα πρέπει να τιμωρηθούν πολλοί!!!!

Γιατί μία ΑΔΙΚΙΑ από την οποία κερδίζουμε εμείς ονομάζεται τύχη,ενώ μία ΑΔΙΚΙΑ από την οποία ΕΠΩΦΕΛΕΙΤΑΙ κάποιος άλλος,ονομάζεται ΣΚΑΝΔΑΛΟ (Louis Dumur,Γάλλος συγγραφέας)

Καί όπως έχω ξαναγράψει, όταν η ΑΔΙΚΙΑ γίνεται ΝΟΜΟΣ η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ είναι ΚΑΘΗΚΟΝ μου!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ όσους μεμονωμένους πολίτες είστε δίπλα μου και μου το δείχνετε,αλλά κι εσάς που δυσκολεύεστε, ή φοβάστε!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ όσα ανεξάρτητα site και blogs έχουν τα κότσια και την δύναμη να αναδημοσιεύουν τα άρθρα μου!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ και όσους τα αναδημοσιεύουν την μία ημέρα και την άλλη τα ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ!! Κατανοώ τις πιέσεις που δέχεστε από την ΔΙΑΠΛΟΚΗ!!!

Η τιμή του καθενός είναι η εσωτερική του συνείδηση και σύμφωνα με αυτήν ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ,ή ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!

Η δική μου συνείδηση δεν κοιμάται,αλλά ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ, όχι μόνο για το καλό το δικό μου ,αλλά και της ΥΠΕΡΗΦΑΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ μας που πνίξανε τα ΣΚΑΝΔΑΛΑ,Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ και Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΠΛΟΚΗ!!!

Αν επιθυμείς ΕΙΡΗΝΗ,προετοίμαζε ΠΟΛΕΜΟ (Ιούλιος Καίσαρας)

Συνεχίζεται....λίαν προσεχώς..... με ΕΓΓΡΑΦΑ ,όπως πάντα...

http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom