Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

Ο ΣΚΑΪ "ξέθαψε" τον τέως - Τι συμβούλευσε τον Τσίπρα - Τι είπε για τον "εθνάρχη" (βίντεο)


Για το ιστορικό παρελθόν, αλλά και για το πολιτικό παρόν και το μέλλον μίλησε απόψε ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ («Κωνσταντίνος τέως βασιλεύς Παύλου» επισήμως) στην εκπομπή «Ιστορίες», με τον Αλέξη Παπαχελά και τη Σία Κοσιώνη στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Αγνωστο γιατί το κανάλι του Φαλήρου "ξέθαψε" τον τέως,ο οποίος ήταν ομιλιτικότατος για πάνω από μία ώρα,χωρίς όμως να βγάλει ιδιαίτερες ειδήσεις,αφού όλα είναι πια λίγο πολύ γνωστά.Ακόμα και η συνάντηση με τον Τσίπρα που αποκάλυψε ήταν ήδη γνωστή από δημοσίευμα του ΒΗΜΑτοδότη...

Μετά από τόσα χρόνια έδειξε ακόμα χολωμένος με τον αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή,για τον οποίον είπε ότι δεν περίμενε τέτοια συμπεριφορά (ακόμα περιμένει τηλεφώνημα για να επιστρέψει στην Ελλάδα όταν έγινε η μεταπολίτευση!!!) διότι ότι ήταν το όφειλε στο πατέρα του που τον διόρισε πρωθυπουργό,όταν πέθανε ο Παπάγος!!!



Οι συνεννοήσεις με τον Καραμανλή

“Εκείνη την εποχή, δεν είχα καθόλου ιδέα του τί γινόταν. Είχα κάνει ορισμένες συνεννοήσεις με τον Καραμανλή είχαμε συνεννοηθεί πάρα πολλές φορές είχαμε βρεθεί στο εξωτερικό μαζί. Πρώτο ταξίδι που είχαμε κάνει ήταν στο Λουξεμβούργο, και αυτός μιλάει με ένα περίεργο τρόπο, μιλούσε. Και εκείνη την εποχή για τον Καραμανλή ήταν ξεκάθαρο ότι εγώ ήμουν ο εγγυητής της σοβαρότητας. Για τον Καραμανλή ήμουν η νομιμότης. Δε μπορούσε να γίνει τίποτα χωρίς τη νομιμότητα, το ότι το ξέχασε αυτό μετά το ξέρουν όλοι. Αλλά εκείνη την εποχή ήταν η νομιμότης. Και αυτό μου είχε πει όταν ήμουν και στο Παρίσι. Ότι μόνο έτσι. Λοιπόν δεν μπορούσα να το αγνοήσω εγώ και να το αφήσω. Και είχαμε μείνει σε αυτό.

Θεωρητικώς όμως δεν ήσασταν έκπτωτος, μπορούσατε να επιστρέψετε τότε. Κάνατε λάθος λοιπόν;
Όχι γιατί δεν είχα κάποια άλλη πληροφορία, ότι έχουν υποκύψει.
Για να τα πάρουμε τα πράγματα, τηλεφωνιέστε με τον Καραμανλή, σας λέει εγώ θα πάω στην Αθήνα και μόλις είναι τα πράγματα εντάξει θα σας τηλεφωνήσω, το λέω σωστά;
Σωστά, απολύτως.
Και δε σας τηλεφώνησε ποτέ.
Ποτέ".

Μίλησε και για τον Γεώργιο Παπανδρέου,με τον οποίον είχαν μεγάλη διαφορά ηλικίας και τον άκουγε με σεβασμό....


Μίλησε ακόμη για τα ιστορικά γεγονότα των ταραγμένων χρόνων πριν και μετά τη δικτατορία.

Για τη χούντα και την ορκωμοσία της, για άγνωστα γεγονότα εκείνης της εποχής, για το εάν και ποια λάθη έκανε ο ίδιος, για το τέλος της βασιλείας και τη μεταπολίτευση.

Δεν έχει κανένα νόημα είπε να ζητήσει τώρα συγνώμην για όσα υπέφεραν τότε στα ξερονήσια οι πολιτικοί κρατούμενοι.

Σε ερώτηση του Αλέξη Παπαχελά αν έχει νιώσει ποτέ την ανάγκη να ζητήσει κάποια συγνώμη για τις εξορίες απάντησε: “Κοιτάξτε, δεν αξίζει να ζητήσεις συγνώμη για κάτι το οποίο δε ξέρεις γιατί να ζητήσεις. Θα πρέπει να είναι ένα ειδικό θέμα, όπως έχω πει επανειλημμένως, ότι έκανα λάθος με τις επιστολές, σε κάτι τέτοια πράγματα που θυμάσαι, που συμβαίνουν” και συμπλήρωσε: “Πρέπει να κάνεις τη μεγάλη προσπάθεια να μη ξαναγίνει αυτό, διότι το να ζητήσεις συγνώμη για ένα τέτοιο πράγμα τί αξία έχει”.

Δεν έχει σχέδια για κάθοδο στην ελληνική πολιτική σκηνή ούτε για τον εαυτό του,ούτε για το γιό του.

Δεν διεκδικεί κανένα ρόλο στην πολιτική σκηνή και τα σενάρια περί ίδρυσης κόμματος είτε από τον ίδιο, είτε από τον γιο του Νικόλαο,δεν προέρχονται απ' αυτόν.

Δήλωσε πως η Ελλάδα έχει πάρα πολλούς πολιτικούς και έχουν ουσιαστικά μπουχτίσει από αυτούς.Δήλωσε χαρακτηριστικά πως ούτε ο ίδιος ούτε ο γιος του θέλουν να κατακτήσουν την πολιτική, δεν είναι πολιτικάντηδες και δεν ξέρουν αυτή τη δουλειά.

Ακόμα και για πιθανή επιστροφή του μίλησε ο τέως.Είπε ότι κάτι τέτοιο δεν θα το επιδιώξει ποτέ ο ίδιος.... εκτός κι αν προκύψει!

Μάλιστα, δήλωσε χαρακτηριστικά πως δεν θα κουνήσει το δάχτυλό του για να πάρει τη βασιλεία πίσω, "θα το κάνουν οι Έλληνες, εγώ δεν θα το κάνω", εγώ δεν θα επιδιώξω αυτό. Εάν γίνει μόνο του τότε θα το δεχθώ, αλλά ποιός είναι ο μηχανισμός να κάνει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει".

"Είμαι απλά ο Βασιλεύς της Ελλάδας Κωνσταντίνος,πρώην ή τέως,όπως θέλετε πείτε με"!

"Εγώ δεν είμαι ο πρώην βασιλεύς Κωνσταντίνος, είμαι ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος, τελεία και παύλα.Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα, είμαι ο πρώην ή ο τέως ή ό,τι προτιμάτε Βασιλεύς της Ελλάδας ναι, αλλά το ότι είμαι ο Βασιλεύς Κωνσταντίνος δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ".

Ο πρώην βασιλιάς δήλωσε επίσης πως δεν ήρθε στην Ελλάδα για να αναστατώσει κανέναν και πως απλά ήθελε να δείξει στα παιδιά του λίγο τη χώρα.. Δήλωσε πως ουδέποτε ένιωσε persona non grata και σημείωσε πως οι πολιτικοί έχουν δική τους ατζέντα και κάνουν ό,τι θέλουν, αλλά ο ίδιος δεν ανακατεύεται με την πολιτική και όπου μπορεί να βοηθήσει το κάνει.

Για τις εκλογικές διαδικασίες στην Ελλάδα, ο Κωνσταντίνος Γκλύξμπουργκ,δήλωσε πως δεν ψήφισε ποτέ και αυτό γιατί μεγάλωσε με το ενδεχόμενο πως μια ημέρα θα διαδεχθεί τον πατέρα του και δεν τον άφησαν ποτέ και ούτε είχε την πολυτέλεια αυτή. Όπως είπε όταν ήταν στην εξορία δεν είχε κανένα λόγο να ασχοληθεί με αυτό και τώρα που είναι πια στην Ελλάδα είναι too late.


Θα 'θελε να γράψει γι' αυτόν η ιστορία ότι κράτησε τη χώρα του μακριά από πολέμους και εμφύλιους και το πλήρωσε μάλιστα.

Τι συμβούλευσε τον Τσίπρα

Ο τέως βασιλιάς, Κωνσταντίνος περιέγραψε μία τυχαία συνάντηση που είχε με τον Αλέξη Τσίπρα για λίγα λεπτά περιγράφοντάς τον ως ένα συμπαθέστατο άνθρωπο. Αποκάλυψε πως τον συνάντησε τυχαία στο αεροδρόμιο όπου διάβαζε μία εφημερίδα και περίμενε να του μιλήσει γιατί δεν ήθελε να τον διακόψει.


Όταν ο Αλέξης Τσίπρας κατάλαβε ποιός είναι χαιρετηθήκανε και τότε ο πρωθυπουργός που τότε ήταν αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτεθυσης τον ρώτησε τι λένε οι ξένοι για την Ελλάδα.

Ο τέως βασιλιάς δήλωσε πως ο Αλέξης Τσίπρας φάνηκε πως ήταν ένας άνθρωπος που είχε άγχος για τη δουλειά που θα έπιανε, ενώ αποκάλυψε πως τον συμβούλευσε να μην πει στον Έλληνα πράγματα που δεν αληθεύουν ή πράγματα που δεν θα μπορέσει να κάνει.

Η επιστροφή του στην Ελλάδα επί Μητσοτάκη


Ήθελα να βγάλω την Χούντα από την μέση
“Η προσπάθεια η δική μου ήταν να βγάλω τη χούντα από τη μέση, δεν ήξερα ότι υπήρχε χούντα από την πρώτη στιγμή, δηλαδή από τις 2:10 που με ξύπνησε η Κούλα ότι με ζητάνε στο τηλέφωνο. Τώρα εάν ήξεραν, η απάντηση είναι ναι, έτσι πληροφορήθηκα μετά.
Από ποιόν;
Από τον Παττακό. Γιατί ήρθε ο Παττακός και με βρήκε και λέει αφού εγώ σας ειδοποίησα ότι θα κάνουμε το πραξικόπημα τί έχετε διαμαρτυρία τώρα;
Ποιόν είχε ειδοποιήσει;
Εμένα. Λοιπόν…


Τον ξέρατε εσείς τον Παττακό σαν πρόσωπο σαν αστυνομικό;
Εγώ τον είχα συναντήσει μια φορά στο δρόμο, δεν τον ήξερα, δεν είχε έρθει ποτέ σε ακρόαση, δεν είχε έρθει στο ανάκτορο, λοιπόν μαζεύτηκε και τον είδα και σκεφτόταν, α μου λέει ναι στον Αρναούτη, σε αυτόν του τα είπα. Α , του λέω κ. Παττακέ μου με συγχωρείτε αν το είπατε στον Αρναούτη θα το διαπιστώσουμε αμέσως, και τί θα κάνουμε για να μη νομίζετε ότι θα πάω εγώ στον Αρναούτη και θα του πω ότι κοίταξε να δεις, τον παίρνουμε τώρα. Και ο Αρναούτης ήταν στο υπασπιστήριο στο Τατόι, και του λέω σε παρακαλώ μπορείς να έρθεις στο γραφείο μου; Ήρθε στο γραφείο μου και λέω στον Παττακό, θα του μιλήσω πρώτα εγώ και μετά θα του μιλήσεις εσύ. Και μου λέει μάλιστα. Και ήρθε μέσα ο Αρναούτης και του λέω ο κος. Ταξίαρχος, ο υπουργός σας, ο κος. Παττακός, ισχυρίζεται ότι ήρθε και με είδε και μου είπε ότι θα κάνουν πραξικόπημα και θα κάνουν το κίνημα του.. εσείς το ξέρετε αυτό; Μου λέει δεν είναι σε καμία κατάσταση ο κος. Παττακός ακροάσεων, δεν είχε έρθει ποτέ σε εσάς. Εμένα προσωπικά ποτέ δεν ήρθε. Για στάσου ρε παιδί μου, δεν ήρθα εγώ στο γραφείο το δικό σου και σου είπα; Ποτέ του λέει. Και όχι μόνο αυτό, του λέει ο κος. Ταξίαρχος είναι ψεύτης, αλλά το είπε έτσι, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις του λέω, αρκεί να πεις ότι άρα είχε θυμώσει, είχε εκνευριστεί. Μετά τόσο πολύ συγχύστηκε που άρχισε να το σκέφτεται, α μου λέει τότε το βρήκα. Το είπα στον Κομπόκη, τώρα για να εξηγήσω ποιός είναι ο Κομπόκης πρέπει να πω ότι αυτός ήταν υπασπιστής μου μετά από τον Αρναούτη και μετά βεβαίως έφυγε.

Και στα ΛΟΚ.
Ήταν σε καταδρομές παλιά, είχε αναλάβει και την μοίρα καταδρομών στον Ασπρόπυργο, όχι των αλεξιπτωτιστών, αλλά στην μοίρα, και σε αυτόν είχα αναθέσει εκείνη την ημέρα, το βράδυ που έγινε το κίνημα τον πήρα στο τηλέφωνο και του λέω έχουν περικυκλώσει το σπίτι του Αρναούτη, βαράνε πολυβόλα, ακούω τα πολυβόλα μέσα στο τηλέφωνο, ακουγόντουσαν οι σφαίρες που μπαίνανε μέσα στο σπίτι του κλπ. Αυτός λέει τί θέλετε να κάνω. Και το είπα εγώ να βρεις στρατιώτες δικούς σου και φέρε τους στο Τατόι. Πρέπει να διαπραγματευτώ αλλά πρέπει να διαπραγματευτώ από θέση ισχύος. Αυτή τη στιγμή είχα ξέρω εγώ, 20 χωροφύλακες κάτι τέτοιο. Έφερα και μερικούς σμηνίτες από τις ρουκέτες που είναι πίσω από το Τατόι στο Κατσιμίδι, αλλά αυτοί δε ξέρω τί έγιναν, είτε για την εμφάνιση και πραγματικά έπαιξαν ρόλο. Ο Παπαδόπουλος τα έχασε μόλις τους είδε, που είχαν τα όπλα εκεί κάτι πιτσιρίκια ήταν. Τί να κάνουν τώρα.

Αλλά ο Κομπόκης και αυτός διέψευσε τον Παττακό, ή όχι.
Όχι ο Παττακός μου είπε αμέσως ο Κομπόκης μου λέει απολύτως αληθές. Ήρθε με φώναξε ο Παττακός και μου είπε αυτή τη κουβέντα.

Απλώς ο Κομπόκης ήταν μυημένος στο πραξικόπημα, πλήρως.
Σαφώς, πλήρως".

τα βίντεο από το http://news247.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom