Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ: Οι διάλογοι Μουσσά με την ..."σέξι θεία Λόλα"!

Ελεύθεροι Μαυρίκος και Φράγκου! Προφυλακιστέος ο Μουσσάς

Για διαφημιστικές καταχωρήσεις, διαδικασία θεμιτή και συνηθισμένη, κάνουν λόγο - σύμφωνα με πληροφορίες από το δικαστικό ρεπορτάζ- οι κατηγορούμενοι της υπόθεση εκβιασμών μέσω ενημερωτικών sites και της εφημερίδας "Ακρόπολη".

Μιλούν για "ανυπόστατες κατηγορίες" και για μία "μεθοδευμένη" μήνυση, προκειμένου να εξοντωθούν επαγγελματικά.

Ήδη έχουν απολογηθεί ενώπιον του 1ου ειδικού ανακριτή οι Παν. Μαυρίκος και Παν. Μουσσάς, οι οποίοι -μαζί με τον Χρ. Φράγκου- αντιμετωπίζουν τα αδικήματα της εγκληματικής οργάνωσης, της εκβίασης και της δωροδοκίας με την επιβαρυντική διάταξη περί καταχραστών του Δημοσίου.

Επί πέντε ώρες ο Παναγιώτης Μουσσάς απολογήθηκε αρνούμενος τις βαρύτατες κατηγορίες "ως απολύτως αβάσιμες, παντελώς ανυπόστατες, οι οποίες στηρίζονται μόνο στη "μεθοδευμένη" μήνυση της μοναδικής μάρτυρας".

Με το υπόμνημά του ο Παν. Μουσσάς - το οποίο υπογράφει ο ίδιος - αντικρούει τις κατηγορίες και ζητεί να μην κριθεί προφυλακιστέος καθώς δεν είναι ύποπτος φυγής, καθώς δεν είναι ύποπτος τέλεσης νέων αδικημάτων και έχει μόνιμη κατοικία.

Ενώπιον του ανακριτή φέρεται να υποστήριξε ότι η επικοινωνία και οι διάλογοι είναι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας και είναι της επιδίωξης του για εξασφάλιση διαφημιστικής ύλης στα έντυπα με τα οποία συνεργάζονταν.

Αντίστοιχα, αρνήθηκε ότι απείλησε την Α.Κ. βάζοντας στο στόχαστρο την ανήλικη κόρη της: "Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε επιδίωξη απειλής για το παιδί, πολύ περισσότερο αφού υπήρχε πολυετής γνωριμία. Γνώριζα το παιδί από μωρό. Από τις αποσπασματικές απομαγνητοφωνήσεις δεν προκύπτει καμία απειλή, αντίθετα προκύπτει ο διάλογος που υπήρχε και το ενδιαφέρον μου να ρωτάω τη μητέρα για το παιδί της".

Δεύτερος πέρασε το κατώφλι του ανακριτή ο Παν. Μαυρίκος εκδότης της εφημερίδας "Ακρόπολη", με το συνήγορο του, Αλ. Κούγια, να καταγγέλλει ως αντισυνταγματική και παράνομη την επιλογή του ανακριτή να απολογηθούν οι κατηγορούμενοι σήμερα, χωρίς δικηγόρους.

Κατά πληροφορίες, ο Παν. Μαυρίκος υποστηρίζει:
"Ήταν μια συνηθισμένη διαδικασία διαφημιστικής καταχώρησης. Είμαι θύμα πολιτικών και επιχειρηματικών συμφερόντων εξαιτίας της αδέσμευτης δημοσιογραφικής μου πένας. Η δικογραφία είναι αποτέλεσμα κατασκευής με σκοπό την ηθική και σωματική εξόντωσή μου και την απαξίωση του δημοσιογραφικού και επαγγελματικού μου προφίλ. Λόγω των θεμάτων που καλύπτω και των προτάσεων μου που είναι προσωπικές απόψεις και όχι κατευθυνόμενες από συμφέροντα, έχω αναπόφευκτα δημιουργήσει πολλούς αντιπάλους και ανταγωνιστές που κρυφά και φανερά έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να με βλάψουν".

Ο κατηγορούμενος Π. Μαυρίκος αναφέρει ότι "όλα έγιναν πίσω από την πλάτη μου", δείχνοντας ως πρωταγωνιστές τους δύο συγκατηγορούμενές του αλλά και την καταγγέλλουσα Α.Κ. "Είμαι εντελώς ξένος ως προς αυτά που συμβαίνουν σε συνεννοήσεις και συνομιλίες πίσω από την πλάτη μου ανάμεσα σε πρόσωπα που γνωρίζονται άριστα και συνεργάζονται επί σιερά ετών, δηλαδή την καταγγέλουσα και τους δυο συγκατηγορούμενούς μου" φέρεται να αναφέρει στο υπόμνημά του.

Και συνεχίζει λέγοντας: "Το όνομά μου και η εφημερίδα μου χρησιμοποιήθηκαν από τον Μουσσά στις συνομιλίες του με την Α.Κ. σαφώς εν αγνοία μου είτε για να δείξει δυνατότητες επιρροής που στην πραγματικότητα στερείται και να εντυπωσιάσει είτε επειδή σκόπιμα χρησιμοποιήθηκε από τη στενή φίλη του Α.Κ.".

Η ...σέξι θεία Λόλα
Υποστηρίζει τέλος ο Παν. Μαυρίκος ότι υπήρξε "στενά φιλική έως και ερωτική σχέση" μεταξύ του Π. Μουσσά και της Α.Κ., επικαλούμενος τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες". Αυτό -κατά τον Παν. Μαυρίκο- η σχέση "καταρχάς αποκλείει το ενδεχόμενο εκβίασης σε βάρος της αφού το κλίμα είναι πάντοτε εύθυμο, οικείο και χαλαρό και επιπλέον η τόσο ιδιαίτερη μεταξύ τους σχέση καταρρίπτει το σενάριο μιας εκβιαστικής προσέγγισης από τον έναν στον άλλον".

Μεταξύ άλλων ο Μαύρικος επικαλείται τις εξής συνομιλίες:
1.Α.Κ.: Δεν είμαι ξανθιά.....είμαι μελαχρινή
Π. Μουσσάς: Είσαι σέξι θεία Λόλα
Α.Κ.:Χαχαχα....έλα....έλα

2.Α.Κ.: Θα με πας που θα με πας για μασάζ. Τι είπες; ....
Π. Μουσσάς: Δε σε πάω για μασάζ εγώ θα σου κάνω μασάζ αγάπη μου μη μπερδεύεσαι
Α.Κ: Αααααα...Ααααα.....Πονηρούλη, πονηρούλη
Π. Μουσσάς: Ξέρω να κάνω και μασάζ
Α.Κ.: Ξέρεις να κάνεις και μασάζ μαζί με όλα τα άλλα;

Παράλληλα, ισχυρίζεται πως "η κατηγορία για τη δήθεν εκβίαση πλήρως διακωμωδείται από το γεγονός ότι η ΕΥΔΑΠ πλήρωσε όλα τα τιμολόγια τη Δευτέρα 22.2 .'16, δηλαδή την ημέρα της σύλληψης.

Αν δηλαδή η Α.Κ. και το τμήμα δίωξης εκβιαστών είχαν πεισθεί ότι εγώ είμαι εκβιαστής και δεν ήταν κατασκευασμένη η όλη υπόθεση, τότε γιατί δεν ενημέρωσαν τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ να μην πληρώσει τα τιμολογια και μάλιστα με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, αλλά να επιδιώξει πληρωμή είτε με προσημειωμένα χαρτονομίσματα είτε με παράδοση επιταγής...; Η συναλλαγή ήταν νόμιμη".

Ο κατηγορούμενος αναφέρει ότι η εφημερίδα του υποστηρίζει το δεξιό χώρο και ότι δεν θα μπορούσε ποτέ να υποστηρίξει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και παράλληλα να επιτίθεται στη ΝΔ που είναι μείζονα αντιπολίτευση.

Όσον αφορά στις συνομιλίες για τα ΕΛΠΕ ο Μαύρικος υποστηρίζει : "Ο Μουσσάς αναφέρει τα ελληνικά πετρέλαια που δίνουν 50.000 ευρώ το χρόνο εννοώντας το προφανές, ότι τα χρήματα αυτά αφορούν διαφημιστικές καταχωρήσεις βάση σύμβασης. ....Ουδέποτε αυτή η εταιρεία έχει καταγγείλει οτιδήποτε. Η αναφορά του Μουσσά: "Να μην είναι 100.000 ευρώ το χρόνο", είναι μια απλή ευχή ότι θα μπορούσαν να δίνουν και παραπάνω ή οποία επίσης καταρρίπτει και το σενάριο της εκβίασης".

http://www.press-gr.com/

Διαβάστε επίσης:
Ελεύθεροι Μαυρίκος και Φράγκου! Προφυλακιστέος ο Μουσσάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom