Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Ήρθαν και μ’ αντάμωσαν … τέσσερις ηλιαχτίδες!!!! - Φιλία σαν παλιό κρασί!!!


Σαν ανταμώσουν πολλά χρόνια μετά…μα πάρα πολλά …πέντε συμφοιτητές που κάθισαν στα ίδια δημοσιογραφικά θρανία στην Αθήνα… τι νομίζετε πως θα περισσέψει;

Εδώ προχτές, χτες και σήμερα η συγκίνηση κυριάρχησε! Πολλές αναμνήσεις… συζητήσεις … εικόνες απ’ την περιοχή μας, τραγούδια… και χορός! 


Μ’ εντόπισαν πριν λίγο καιρό και ήρθαν απ’ την Αθήνα στο Αγρίνιο και μ’ αντάμωσαν…τιμή μου… τέσσερις συμφοιτήτριες μου…η Ελπινίκη Μαϊκαντή, η Χρυσούλα Ρήγα, η Γιάννα Μάντακα και η Ζακλίν Γερμιγιά!!!!


Ήρθαν τέσσερις ηλιαχτίδες … και μου έδιωξαν τη συγνεφιά μου… Ήρθαν τέσσερις ηλιαχτίδες και μέριασαν, για ένα έστω διήμερο, τα σύγνεφα…πάνω απ’ την Τριχωνίδα μου! 

Σας ευχαριστώ απ’ τα βάθη της ψυχής μου… ομορφιές μου… για την συγκίνηση που μου χαρίσατε!! 

Φταίω που …χάθηκα!!!
Δε θα ξαναχαθούμε… σας το υπόσχομαι!!
Να ’στε πάντα καλά!!!
Καινούργιο Αγρινίου 29 Νοέμβρη 2015
Φιλία σαν παλιό κρασί!!!

Ήρθε η Χρυσούλα, η Ζακλίν 
η Γιάννα κι η Ελπινίκη 
και τους περίμενε ζεστός 
ένας καφές στο μπρίκι.

Του Μήτσου έλαμψε η ματιά 
σαν μια χρυσή ηλιαχτίδα
τα δάκρυά του κύλισαν 
μέχρι την Τριχωνίδα.


Κάποτε σπούδασαν μαζί 
δημοσιογραφία
και αν στα χρόνια χάθηκαν
κρατά γερά η φιλία.

Φιλία σαν παλιό κρασί 
νέκταρ είναι στα χείλη...

και για του Μήτσου την καρδιά 
τέτοιοι αρμόζουν φίλοι.

Κι εγώ το ’χω καμάρι μου 
τιμή μου και σιρίτι
που έχω φίλο της καρδιάς 

το Ντόκα το Δημήτρη.

***
Δημήτρης Ντόκας: Ε … όχι !
Όλα τα περίμενα… αλλά πως τούτη η συνάντηση Ήρθαν και μ’ αντάμωσαν … τέσσερις ηλιαχτίδες!!!! με τις συμφοιτήτριες και φίλες μου πως θα γίνονταν ποίημα …ποτέ!!

Πως θα ’φτανε η φόρτισή μας μέχρι τη Θεσσαλονίκη, θα συγκλόνιζε τα κατάβαθα της τεράστιας ψυχής του φίλου μου ποιητή του  Άρη Μπιτσώρη… δεν το περίμενα ποτέ!!!
Σ’ ευχαριστώ καλέ μου φίλε  Άρη!!!

Δημήτρης Ντόκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom