Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Γεια σου ρε γίγαντα Νικολόπουλε! Ψήφισε με τα δυό του χέρια το 3ο Μνημόνιο,αλλά δεν θα ψηφίσει νόμους που είναι ενάντια στα πιστεύω του!!!!

Αφησε ανοικτή την πόρτα επιστροφής του στη ΝΔ

Και τι δεν είπε ο Νίκος Νικολόπουλος, μιλώντας στο Νίκο Ευαγγελάτο και στα Παραπολιτικά 90,1 fm. Ο κ. Νικολόπουλος άφησε ανοικτή την επιστροφή του στη ΝΔ υπό προϋποθέσεις και ξεκαθάρισε ότι δεν θα ψηφίσει νόμους που είναι ενάντια στα πιστεύω του. 

Άφησε να εννοηθεί ότι ο κ. Τσίπρας είναι ομηρος των 53 οι οποίοι και έθεσαν βέτο στην τοποθέτηση του αχαιού πολιτικού στην θέση του αντιπροέδρου.

Στο ερώτημα γιατί δεν τοποθετήθηκε αντιπρόεδρος ο κ. Νικολόπουλος είπε: «Δεν πιστεύω στα ανέκδοτα που είναι καλά για τις ψυχαγωγικές εκπομπές τύπου Μπογδάνου. Ότι δηλαδή πήρε τηλέφωνο ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου τον Τσίπρα. Δεν το πιστεύω αυτό. Μου ειπώθηκε όμως από επίσημα χείλη. Υπάρχουν άλλα πιο σημαντικά. Όταν ξέρουν ότι είμαι δυσκολοδιαχείριστος.

Πάντα έβαζα θέματα και όταν ήμουν στη ΝΔ. Αυτό είχε πάντα ένα κόστος. Μάλλον θα πρέπει να δεχθώ το τελευταίο που μου είπαν (σ.σ.για την μη τοποθέτησή του στην θέση του αντιπροέδρου), ότι η ανησυχία η μεγάλη ήταν "σκέψου να σε ειχαμε κάνει υπουργό και να έλεγες σηκώνομαι και φεύγω". Αυτό το ακούω κάπως καλύτερα. Ότι οι 53 θέτουν ζήτημα. Λιοντάρι στο κλουβί θα ήμουν».

Στο ερώτημα αν θα ψηφίσει όλους του νόμους είπε: «Κάποια νομοσχέδια δεν θα τα ψηφίσω. Ήδη έχω βάλει σε κύκλο κάποια από αυτά όπως: Την φυλάκιση όσων δεν πληρώνουν ΕΝΦΙΑ. Εγώ δεν θα το ψηφίσω. Δεν θα ψηφίσω τους πλειστηριασμούς. Την κατάργηση των επικουρικών. Το τέλος στο φτηνό αγροτικό ντίζελ. Δηλώνω την άρνησή μου».

Ο κ. Νικολόπουλος είπε ακόμα ότι «Στον Τσίπρα στήνουν κάθε μέρα κάλπες οι 53», ενώ όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει ενδεχόμενο να δει τη ΝΔ ως πολιτική στέγη είπε: «Θα υπάρχει ΝΔ μετά την εκλογή νέου αρχηγού; Αν βγει ο παλιός λέει ότι εγγυάται την ενότητα και αν βγει ο καινούριος γιατι αυτός θα βγει, θα θέτουν θέματα και θα απειλήσουν κάποιοι την ενότητα. Τότε μπορεί κάποιοι να θέλουν να μείνει το χριστιανοδημοκρατικό κόμμα για να αποτελεί καλό σύμμαχο και μπαλαντέρ. Δεν θα αργήσουν νέες κάλπες».

Όταν ρωτήθηκε επίμονα απάντησε: «Είναι νωρίς για να σας απαντήσω αν θα γυρίσω. Το επόμενο εξάμηνο θα αλλάξουν πολλά πράγματα».Στο σχόλιο ότι με αυτή την τακτική "Παίζει μπάλα ο Νικολόπουλος", απάντησε: «Αυτό έκανα από μικρός και δύσκολα έτρωγα γκολ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom