Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Δείτε πως τα 'χωσε ο Κουρουμπλής σε Τρέμη-Πρετεντέρη


Χτες το βράδυ στο πάνελ του Mega η  Όλγα Τρέμη ζήτησε από τον υπουργό Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κύριο Παναγιώτη Κουρουμπλή να σχολιάσει το σχέδιο IOU του Γιάνη Βαρουφάκη,για το οποίο έκανε λόγο η Telegraf,ενώ  ο κ. Κουρουμπλής ζήτησε να προβάλουν την τελευταία δήλωση Βαρουφάκη,που είχε κάνει πριν από ελάχιστα λεπτά κι όχι αυτή που δεν γνώριζαν πότε ακριβώς έγινε.

Κουβέντα στην κουβέντα η κατάσταση βγήκε εκτός ορίων,με την κυρία Τρέμη να ανταποδίδει το "άθλιος" στον υπερθετικό βαθμό... "είστε αθλιότατος" και να βγάζει κόκκινη κάρτα στον υπουργό!!!!.

Ο Παναγιώτης Κουρουμπλής δεν "μάσησε" και τα 'χωσε για τα καλά και στην κυρία και στον κύριο Πρετεντέρη...

Παναγιώτης Κουρουμπλής: «Κυρία Τρέμη φοβούμαι ότι το αποτέλεσμα των εκλογών δε σας έβαλε σε προβληματισμό, εξακολουθείτε την λογική του παρακράτους. Θα μάθετε να σέβεστε κάποια πράγματα. Αυτά που ξέρετε να τα αφήσετε, να βάλετε την αποψινή δήλωση του κυρίου Βαρουφάκη κι όχι τις φωτογραφίες που βάζετε από τη Ν. Αφρική! Είναι ντροπή! Την ανοχή που δείξαμε δε θα την ερμηνεύετε ως αδυναμία.»

Γιάννης Πρετεντέρης: «Μας απειλείτε κύριε Κουρουμπλή; Μας απειλείτε; »

Π.Κ:«Τέλος αυτή η φαυλοκρατία και η λογική να παραποιείται την αλήθεια!»

Γ.Π:«Κύριε Κουρουμπλή, εγώ τον ανιψιό μου δεν τον διόρισα όπως εσείς όταν έγινα υπουργός υγείας.»

Π.Κ:«Είστε άθλιος! Γιατί ξέρετε ότι δεν υπήρξε αυτό. Αλλά τέτοιοι είστε! Στην παραπληροφόρηση καθηγητάδες!»

Ολγα Τρέμη: «Αθλιότατος είστε»!!!!

Γ.Π: «Με τον κύριο Κουρουμπλή δεν έχω τίποτα να πω.»

Ο.Τ: «Ούτε εγώ έχω να πω και δεν έχετε το λόγο.»

Γ.Π: «Είμαι 30 χρόνια δημοσιογράφος! Ουδείς ποτέ με έχει απειλήσει»

Π.Κ: «Εχουμε διαφορετική πορεία...»

Δείτε το βίντεο:

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφου καποιοι εξακολουθουν να πηγαινουν σε τετοια βοθροκαναλα και να συζητανε
με τα ντομπερμαν της δημοσιογραφιας γερμανοτσολιαδες ας τους συμβαινουν αυτα
που τους συμβαινουν που εγω απ τη μερια μου τα βρισκω εντελως φυσιολογικα
Ας βαλουν μυαλο ο Κουρουμπλης και ολοι οσοι εξακολουθουν να ανεχονται τη μποχα
του ΜΕΓα βοθρου melito

Ανώνυμος είπε...

Βρε άντε μου στο δια@@ τσουτσέκια κ τα 2 σας!!! Και λίγα σας είπε...

Read more: Go to TOP and Bottom